![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn twee vrienden
jij en ik twee dikke vrienden jij en ik wij blijven altijd bij elkaar al worden we meer dan honderd jaar wij blijven vrienden tot onze laatste snik. ![]() ![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is eigenlijk maar een partij die dat openlijk doet: Groen. Groen wil EIGENLIJK veel meer CO2 uitstoot en ze voeren daar inderdaad telkens ze kunnen ook alles voor uit wat ze kunnen: kerncentrales sluiten en zo veel mogelijk Russisch gas verstoken. Het heeft gewoon geen zin om te beweren dat een partij EIGENLIJK het omgekeerde wil van wat ze zegt. Dat heeft electoraal geen zin. Stel dat er een meerderheid onder de bevolking haar "geheime plan" eigenlijk zou willen, dan gaat die partij electoraal zichzelf de das omdoen door al die potentiele kiezers NIET te zeggen dat ze wil wat zij ook willen. En als een partij eigenlijk wil wat haar kiezers NIET willen, dan zou ze na een keer aan de macht komen en haar "geheim plan" wat uitvoeren, al haar kiezers wegjagen. Nee, een partij die stiekem een totaal ander plan wil dan wat ze aan haar kiezers aankondigt is gewoon idioot. Je mist er veel kiezers mee, en je kan het toch nooit uitvoeren zonder nadien een enorme electorale klets te krijgen. Er is een verschil tussen een partij die een onuitvoerbaar programma voorstelt dat mooi klinkt, en dan aan de macht, geconfronteerd met de realiteit, maar wat prutst en daar niks van kan realiseren omdat het ook niet mogelijk is ; of een partij die vanalles belooft, maar in een coalitie dan maar meedoet met de anderen om er toch maar bij te zijn enerzijds, en anderzijds een partij die een stiekem programma heeft dat totaal haaks staat op wat ze verkondigt aan haar kiezers. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 december 2023 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is maar normaal zeker volgens de Belgicisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Winter en Van Grieken zijn zeker geen dommeriken. Filip De Winter kan bijna op pensioen. Hij heeft altijd gezegd, dat zijn persoon ondergeschikt is aan het belang van de partij. En dat zal zo wel zijn. Maar hij gaat zijn vel duur verkopen. Op HET JUISTE moment. En dat zal Bart De Wever wel eens zuur kunnen op breken. Of om het met andere woorden te zeggen Bart zal kleur moeten bekennen, op het ultieme moment. En niet wanneer het Weverke het wil Laatst gewijzigd door De Prof : 26 december 2023 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het parket opent een strafonderzoek, meer en meer namen van Blokkers worden genoemd.
Citaat:
Zoals te verwachten was vallen er meer en meer namen bij het Blok die gelinkt worden aan de chinese spionnen affaire. In analogie naar de 'rusland vrienden' affaire draait het hier ook weer vooral rond het netwerk van PhDW en zijn intimi bij de partij. Goede zaak dat het parket een onderzoek opent, dan gaan we met zekerheid weten of het Blok een spionnennest is voor de vijand, of niet. Ik hoop dat het Blok deze buitenkans om hun onschuld te kunnen aangetoond zien met twee handen zullen grijpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 januari 2024 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ook daar kan niet anders of er moet structuur achter schuil gaan !!!!!! Dat de pers en tv-beelden toont als ramptoerisme kik maar dat er nadien niets meer gebeurt .... tot de volgende chaotische gewelddadige uitbarsting op straat dat ramptoerisme kik levert. Dat blijkbaar wel angst in de maatschappij aanwoekeren, maar omdat de wind van links komt kan het blijkbaar! En land waar het gerecht niet neutraal is kent geen democratie ....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 januari 2024 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een verschil met deze veel ernstigere zaak: 280.000 euro gevonden bij Zoon Marie Arena. Citaat:
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 11 januari 2024 om 06:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen trekt Crooke naar China,... hij gaat daar den belze en europese economische belangen gaan behartigen (en ondertussen lobbyen voor een postje ergens bij de VN of een andere organisatie waar ze een stevig woordje in te placeren hebben en dat lucratieve postjes in de aanbieding heeft. )
ik maak me daar meer zorgen over, dan over de mondmaskerkes van FDW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blokkers... als het over de eigen stal gaat, zijn dat 'plots' groooooote liefhebbers van zijsprongetjes, whataboutisms, minimaliseren, enz enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde, De PVDA is gewoon een front office van de sjiniezen en noord koreanen, dat is allemaal ok De kabouter uit Leuven is genoemd in dossiers van de Stasi, (dat was niet om currywurst te gaan eten in Berlijn ) Een paar ex ministers worden ook genoemd vanwege hun goeie banden met de chineeskes, om "business" te doen. Maar laat ons duidelijk zijn iedereen die boter op zijne kop heeft, mogen ze dus in den bak steken of aan de staak zetten. Maar dan wel iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Erdogan drukte dat zeer duidelijk uit: "we springen op de democratische trein tot we aan de macht zijn en dan springen wij er AF" = wat alle diktaters doen, de democratie misbruiken om dan machtswellustig dictatoriaal het volk te onderwerpen met een attitude van de mensen kozen ervoor. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leren elke dag bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |