![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#27621 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#27622 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ondertussen is er hier voor de autochtone Belgen voor niets nog geld…
https://www.hln.be/binnenland/28-pan...n-br~aa03a5bc/ Bedankt Nicole Domoor.
|
|
|
#27623 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27624 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De meeste van die kwieten lopen nochtans met een smartphone aan hun hand gekleefd... 't Is niet dat ze het internet niet zouden kennen.
|
|
|
#27625 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#27626 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verander dan de wet.
|
|
|
#27627 |
|
|
Dit is geen pleidooi voor Nicole Domoor. Hoe die asielzoekers het gefikst krijgen zich te laten verdedigen door advocaten die een 'gewone man' niet kan betalen, die een rechter zover krijgt de staat dwangsommen te doen betalen. Dat is mij een mysterie. Inderdaad, verander de wet.
|
|
|
#27628 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En dat zijn dan nog ILLEGALE asielzoekers zolang hun aanvraag niet is goedgekeurd.....ze komen nog maar just aan, hebben nog geen opvang maar ze kunnen en mogen ![]() In welk land kunnen wij ook als zulke asieleisers op de kap van gediscrimineerde, autochtone belastingbetalers terecht? En als er geen opvang en geen plaats is, dan moet de politiek de toestroom maar stoppen, die soevereine macht voor een migratiestop heeft het parlement. Maar de politiek blijft koppig nog meer volk binnenhalen terwijl ze niet meer weten waar ze ze moeten steken. Het is mensonterend dat de vlaamse regering nu zelfs reclame gaat maken door integratie- en taallessen om nog meer mensen naar hier te kunnen lokken om ze vervolgens in de steek te laten, op straat in de winterkou laten rondzwerven omdat ze geen opvang hebben. Falend asielbeleid, opzettelijk of niet maar zoals elk beleid bakken politiekers er helemaal niks van en telkens is de eigen bevolking weer de pineut.
|
|
|
|
#27629 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27630 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zijn er die juist van school komen, of van die advocaten van de commies, die gaan prod deo hun diensten aanbieden, houden die sloebers een zakje hoop voor de ogen, en processen ondertussen op ons kosten den belze staat naar de kloten. Wij betalen dat allemaal en die smeerlappen cashen daarop. Bovendien moeten ze zich niet echt moe maken ge neemt een dossierke , copyeert dat 100 keer en het enige wat je moet aanpassen is de naam van de eiser, . Wij zijn onozel dat we nog gewoon gaan werken. |
|
|
|
|
|
|
#27631 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen....
![]() Mohammed (40) verhuisde twintig jaar geleden van Marokko naar België en is sinds acht maanden geleden dakloos. Hij vertelt een gelijkaardig verhaal als dat van Ryan en Ronald. Zijn huurwoning werd onbewoonbaar verklaard en op dit moment kan ook hij niets anders vinden. "Gelukkig kan ik slapen in de nachtopvang", vertelt Mohammed. "'s Morgens ontbijt ik daar en ga ik naar de dagopvang in de Provinciestraat voor een koffie of soep. Daarna ga ik bijna elke dag naar de Blindestraat voor de lunch. Hier blijf ik tot 16 ?* 17 uur en dan ga ik fitnessen. Daarna trek ik opnieuw naar de Victor voor een maaltijd en om de nacht door te brengen. Het moeilijkste vind ik dat ik mijn kind niet kan zien." https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01...unnen-ze-tere/ ... ze produceren kinderen waar ze niet voor opbrengen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 januari 2024 om 11:49. |
|
|
|
|
|
#27632 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou die huurwoning "plots" onbewoonbaar verklaart worden?
En, waarom blijft die hier plakken? Loopt de dop door ofzo?
|
|
|
#27633 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Misschien kan er dan ook een inzameling gehouden worden in de moskee van de vader van het snotjong om de schade voor het sluiten van de scholen, de middelen en inzet van politie en personeel te vergoeden? De belastingbetalers moeten niet opdraaien voor de kosten van terreur dreigingen en paniekzaaierij door een terreur snotjong, de ouders wel.
|
|
|
|
#27634 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#27635 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27636 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27637 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
K zei dat ook tegen mijn madam gisteren. Dat Nederlands lijkt van een bleke bruine te komen.
|
|
|
#27638 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is dat iets waarmee we bespeeld worden? Heeft Mohammed niet dezelfde rechten als u en mij? Is Mohammed niet aan hetzelfde systeem onderworpen dan u en mij? Als wij in die zaken gemeenschap delen, is het absurd naar een beleid te vragen die daarin gaat snoeien. Het is de politiek haar plicht maar zoveel te doen dat ze realitisch kan behalen. Aub mensen, wat ge de allochtoon gaat aandoen bounced direct terug op uw dierbaren later en volksgenoten. Ieder van ons verdient een beter bestuur.
|
|
|
|
#27639 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom er meer en meer mensen iets krijgen tegen allochtonen....
Citaat:
De omvolking in parabolisch stijging.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 januari 2024 om 10:01. |
|
|
|
|
|
|
#27640 | |
|
|
Maar allez, die mens betaalt toch uw pensioen!
|
|
|