![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rousseau wordt lijstduwer. Hij trekt het blijkbaar toch niet zonder belastinggeld.
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen maakt fouten en voor mijn part mag hij gerust terugkomen. Maar is het waar? Indien het waar is en hij op de lijst staat als lijstduwer, dan gaat hij in ieder geval een pak stemmen halen.
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
T is ni waar zeker? We dachten er vanaf te zijn…
De kracht van de staatsuier…
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De hoogblonde kersverse Vooruit voorzitster gebruikt haar mediatentakels om de mythe van Conner Rousseau levend te houden zodat zijn fanclub aan Vooruit denkt in het stemhokje.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 25 januari 2024 om 09:22. |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die haalde hij niet eens voor zijn racistische en seksistische uitspattingen in de openbaarheid kwamen.
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Hasselt, de hoofdstad van Limburg, trek Claeke, de voor corruptie veroordeelde secretaris-generaal van de NAVO, een rood-groene kartellijst. Leuk hé, System?
|
|
|
|
#208 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
er zijn slechte racisten
en er zijn goede racisten
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Connard wéét dat hij zich gedeisd moet houden omdat hij vijanden heeft gemaakt die in zijn leven zullen blijven wroeten. In Hasselt is het eveneens armoe troef. Daar haalden de rooien een 85-jarige pianist uit zijn hol die als kopstuk van de NAVO veroordeeld werd voor corruptie. Van corrupte hebben de rooien ook nooit spel gemaakt.
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik las dat hij noge een maand of zo heeft om te beslissen wat hij doet.
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit gaat de geschiedenis in, als de snelste come back ooit.
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
![]() Met zo’n gedachtenkronkels kan men nog voor de “liberalen” stemmen natuurlijk ![]() Misschien kan hij terug op de lijst na een paar sessies van conditioneren door de Ludovico’s techniek om de stoute “extreem” rechtse partijen terug te kunnen beschimpen met leugens en propaganda ? ![]() Laatst gewijzigd door StV : 25 januari 2024 om 10:19. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
3 keer op de week naar Amsterdam, om daar "communicatie advies" te gaan geven, dat is werken zulle Dadee, alleen al het feit dat hij daar tussen het plebs op dien trein moet gaan zitten.
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt er zo die daar bakken geld mee verdienen. Emsiekensie bijvoorbeeld. Die sturen pas afgestudeerden die dan aan mensen die al 30 jaar in het vak zitten uitleggen hoe het moet tegen 2000€ per uur.
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tut tut tut, Rutten is niet te kloppen.
|
|
|
#216 | |
|
|
Citaat:
Waaruit bestaat zijn advies dan? "Drink wat minder, zodat je je racistische en seksistische praat voor jezelf houdt?"
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 januari 2024 om 10:56. |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nogmaals, hij zal goed stemmen halen, mocht hij op de lijst komen te staan als lijstduwer. Of hij dat laatste ook effectief gaat doen, heb ik toch nog niet gelezen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 januari 2024 om 11:07. |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
|
Citaat:
Eerst probeerde hij het met alle macht te verdoezelen, door eventjes bij de politie te gaan informeren, in de hoop het in de kiem te smoren. Toen dat niet lukte, viel hij de media aan met eenzijdige verzoekschriften. Hij loog over wat hij wel en niet wist op zijn eerste persconferentie. Toen de woorden uitlekten die hij uitgesproken had, deed hij het nog eens af als "zattemansklap", alsof het dan OK is. Maar echt verontschuldigen? Neen, dat heb ik hem niet horen doen. Hier nog eens het bewuste interview waarin hij zich "verontschuldigt", of iets dat er een beetje moet op lijken. https://www.hln.be/video/productie/r...enschap-402697 Hij begint direct met excuses zoeken : "Ook al was het zattemansklap, ook al was het grappend...", dan klinken die zogenaamde excuses totaal niet terecht. Dat is zoals zeggen: "Ja, ook al was ik zat, ook al had ik een slechte dag, ook al had ik net slecht nieuws ontvangen, ik had mijn vrouw niet mogen slaan." Als je oprecht je excuses aanbiedt, ga je niet eerst je excuses opsommen die moeten goedpraten waarom je iets fout gedaan hebt. Daarna zegt hij "ik ben zelf wel een beetje geschrokken van mezelf". Dat is ook weer zo'n gemakkelijk excuus, zo lijkt het alsof de Conner die de persconferentie met zijn excuses heeft een heel andere Conner is dan de racist en seksist die hij was in dat café. Pas na 11 seconden zegt hij "en het was gewoon fout". Dus hij somt 11 seconden lang excuses en drogredenen op om zichzelf goed te praten, en dan pas geeft hij toe dat het gewoon fout was. Hij liegt ook wanneer hij zegt dat hij zijn beklag gedaan heeft over individuen , en zegt dan dat hij een aantal uitspraken gedaan heeft over "een aantal mensen van de Roma gemeenschap". Hij sprak over "bruin mannen", dat zijn geen individuen, dat is mensen van een bepaalde huidskleur als één groep aanspreken. In zijn zattemansklap waren het geen namen van individuen, dus hij liegt gewoon vlakaf. Een beetje zoals Pandareus om de haverklap het over 'blokkers' heeft, en dan zich zou excuseren voor zijn discriminerend gedrag door te zeggen dat hij het over een aantal individuen heeft, terwijl hij overduidelijk een hele groep viseert. Dan zegt hij nog van "Aan de mensen die ik beledigd heb, en al de mensen die zich zouden beledigd voelen...", daarmee insinueert hij dat er een hele groep is die aan het zagen is, en zich inbeeldt van geviseerd geweest te zijn. Opnieuw, niet iets dat overeenkomt met oprechte excuses. En direct erna zegt hij weer van "ook al was het zattemansklap, ook al was het grappend, wat heel duidelijk op de beelden te zien is..." Dus opnieuw na zijn nepexcuses, direct gevolgd door het herhalen van zijn excuses en drogredenen. En de leugen dat het allemaal grappend bedoeld was, hij is de enige die dat zo interpreteerde. Zo'n individuen die constant vlakaf liegen hoeven voor mij niet terug te komen. Ik heb toen voorspeld dat Melissa Depraetere het niet zo slecht ging doen, dat ze moesten gebruik maken van de opportuniteit om het eindelijk eens over de inhoud te hebben, in plaats van het showgehalte van een Conner Rousseau tentoon te spreiden. Ik heb weeral gelijk gekregen.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 januari 2024 om 11:19. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De verontschuldiging die Rousseau op het filmpje aanbiedt, kan niet duidelijker zijn. Voor mij is dit voldoende. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
|
Citaat:
Die verontschuldigingen zijn niet oprecht, dat ziet iedereen. Bovendien, als hij zich zo oprecht geëxcuseerd had, waarom moest hij dan toch nog opstappen?
|
|