![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Israël heeft ondertussen elke universiteit in Gaza vernietigd waarbij meer dan 4000 studenten zouden gestorven zijn volgens Euro Med monitor tot 24 januari.
Israël desacreerde ook 16 kerkhoven in Gaza door met Buldozers de graven omver te rijden. Volgens Israël op zoek naar gijzelaars. Het enige kerkhof dat men met rust liet was er een waar ook joden begraven liggen. Dit volgens een CNN reportage van 20 januari. Laatst gewijzigd door Bach : 29 januari 2024 om 21:33. |
|
|
|
|
|
#542 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De hoofdzaak van de bijzaak leren onderscheiden.
|
|
|
#543 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#544 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In uw fantasie.
|
|
|
#545 | |
|
|
Nee hoor. Knalharde feiten, gestaafd en bewezen. Uw onwil om iets anders te zien, zegt veel over uzelf.
|
|
|
|
|
#546 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je wilde toch een symetrische oorlog ?
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 januari 2024 om 22:02. |
|
|
|
|
|
|
#547 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het eerste bewijs moet nog opduiken.
|
|
|
#548 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#549 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is doelbewust. Men vermoordt ook leidende intellectuelen d.m.v. terreuraanslagen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 januari 2024 om 23:34. |
|
|
|
|
|
#551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar door schriftgeleerden en madrassa's te laten ontploffen verandert er niet veel voor de muzels.
|
|
|
|
#552 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is NIET je geliefde Commieland maatschappij hier!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 januari 2024 om 05:04. |
|
|
|
|
|
|
#553 | |
|
|
Citaat:
Ook denk ik niet dat communisten zo eenzaam zijn in hun bubbel als pure genocide predikers. Of dat hoop ik dan maar. Dat predikken van genocides wordt hier als een religieuze mantra herhaalt. Dat zijn oproepen, aanmoedigingen, het vergoeilijken tot moord in feite. Een vrijheid die men hier op dit forum meent en heeft. Toch als het over de Palestijnen gaat. Racisme komt er ook nog eens bij kijken dus. Als ik dan zie hoe die mensen stemmen ben ik toch wat voorzichtiger dat soort van partijen aan de macht te willen zien. Ik denk niet dat Orwell me ongelijk zou geven omwille van zijn kritiek op totalitarisme. Laatst gewijzigd door Bach : 30 januari 2024 om 06:17. |
|
|
|
|
|
|
#554 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verschrikkelijk gewoon. Vragen dat die mensen weggaan. Wat een dwaasheid. Waar zouden die dan heen moeten en waarom zouden die ergens anders welkom zijn ? Dat is zoals het dumpen van ons radioactief afval in andere landen he. Terwijl je dat lokaal zelf kan verwerken.
|
|
|
|
|
|
#555 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#556 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is zelfs de enige zekere manier, maar de mop is dat ze er maar niet aan beginnen he. Ze treuzelen al 75 jaar.
Laatst gewijzigd door patrickve : 30 januari 2024 om 06:56. |
|
|
|
|
|
#557 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want dat is altijd het probleem met deportaties: de plek van aankomst wordt verknoeid. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 januari 2024 om 06:58. |
|
|
|
|
|
|
#558 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals de Koran een leuke handleiding is voor een moslim. Valt wat tegen voor de anderen, maar kom, dat maakt voor de varkentjes/moslims niet uit.
|
|