![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De genetica is dan wel uitgevonden door een pater, ik denk niet dat abdijen al in staat waren tot genetische manipulatie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, en al veel langer, genetische manipulatie door selectie.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat we lichamelijk uitgerust zijn met een mechanisme om alcohol zo snel mogelijk te verwerken is een aanduiding dat het al heel lang een natuurlijk voorkomend product is.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had dit gevonden: Citaat:
Dat komt dus neer op 7 tot 10 gram alcohol per uur die uw lever kan verwerken, en wetende dat de dichtheid van ethanol ongeveer 0.8 g/ml is, hebben we het hier dus over een volume van 9 tot 12 ml. Uw lever kan dus 9 tot 12 ml pure alcohol per uur verwerken. Nu is het inderdaad zo dat vele landen 12.7 ml als een standaard portie aannemen. Ik had 10 ml aangenomen. Het is dus waar dat als je 12.7 ml aanneemt, het enkel met een "betere" lever is dat je dat op een uur kan verwerken. Met een "minder goeie" lever heb je daarvoor een uur en 20 minuten nodig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dirk (56) wordt na 34 jaar ontslagen door AB InBev nadat hij blikje bier van band steelt: “Ik ben eerlijk geweest, dat heeft me genekt”
het is ver gekomen als ge nu niet meer moogt zuipen op de werkvloer.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diefstal = diefstal. Het zou ook niet mogen uitmaken hoe lang iemand die steelt in dienst is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste dat men toen deed was ons een palet brengen met een bak of vijf bier op. Voor als we dorst hadden.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig drink ik ook niet veel meer. Thuis zowieso niets. Op restaurant wel altijd een menu met aangepaste wijnen. Op het einde van de avond heb je dan wel een fles binnen vermoed ik. Op café ga ik niet meer dus dat speelt niet meer. Alleen tijdens festivalseizoen kan het nog wel eens veel worden, maar dat komt ook gewoon omdat je dan in de weer bent van smiddags tot na middernacht. Wat ik nooit begrepen heb is hoe je verslaafd kan raken aan alcohol. Zoals gezegd heb ik perioden gehad dat ik maanden aan een stuk vrij veel drank consumeerde, maar ik heb nooit enig probleem gehad om van de ene dag op de andere pakweg 2 maanden geen druppel aan te raken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 5 februari 2024 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is de helft van uw kans om alcoholist te worden, genetisch bepaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Duvel niet lekker, dus drink ik dat niet.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke 2, ‘k vind dat ook zwaar overroepen. Zoals orval en Westvleteren ook overroepen is.
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat vind je van La Chouffe, het Waalse kabouterbier? Duvel met koriandertinten in feite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het authentieke Vlaanderen, met bierpensen op de werkvloer die plat praten. Mij zouden ze er evenmin aannemen. Ik bedank er zelf ook voor.
Laatst gewijzigd door Weyland : 5 februari 2024 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere kan op een avond 7 pinten zuipen en daarna 3 weken droog staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen enkel serieus bedrijf trouwens.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Westvleteren ;den 12 is goed, maar de Sint-Bernardus is eigenlijk even goed maar eigenlijk , vind ik de blauwe van Rochefort nog beter, Maar dat is geen bier dat ge in grote hoeveelheden gaat consumeren, ... alhoewel, die Sint-Bernardus vloeide op een avond toch vrij rijkelijk moet ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |