Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2024, 11:38   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja ik weet veel over TH en BKK. Als je iets wil weten kan je het best altijd eerst aan mij vragen. Zal dat ook doen aan jou als het over Seoul gaat of Blankenberge. Ieder zijn ding.
Nee je kent er feitelijk weinig van, heb je wederom bewezen.

bron: Cna Insider & mijn jarenlange ervaring met het echte Thailand
#welcome to the real world~
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2024, 11:45   #22
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die met torenhoge pensioenen en of inkomsten zal je eerder in Marbella Toscanie of de Luberon tegenkomen.
Daar heb ik het zelfs niet over maar jij doet precies alsof het gros vd (Pattaya) farang op pensioen 1500 EUR hebben. Zonder ook maar enige bron behalve je lange teen 55555555555555!
Oud 5 februari 2024, 12:56   #23
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er zijn hoge contrasten in Bangkok maar de doorsnee Thai heeft het tamelijk goed. In Bangkok tenzij men naar achterbuurten trekt valt het wel mee.
De rijken steken zich soms weg achter metershoge muren. Als men gevraagd wordt of een afspraak heeft valt men achterover. Achter de muur in een relatief ordinaire straat valt men in luxueus paradijs. Enkele honderden meters verder leven mensen in vuile koten.

Dat soort instantopnames kan men niet generalizeren. Bangkok wordt ook synoniem gesteld met hoererij. Wie daarvoor is komt natuurlijk aan zijn trekken maar al bij al is dat maar een miniem onderdeel van Bangkok. Dat zijn nogmaals van die momentopnames, er is ook en vooral een normaal leven wat nogmaals zeer aangenaam is in Bangkok. Prijs kwaliteit is Thailand een topper en als men niet teveel de klassieke farang uithangt zijn de mensen echt van nature vriendelijk zonder dollartekens te zien.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2024, 14:04   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

Jarenlang naar joetjoep filmkes kijken # jarenlange ervaring...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2024, 14:16   #25
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jarenlang naar joetjoep filmkes kijken # jarenlange ervaring...
Ik ken het al van 1990. Dus bon.

Dit jaar nog ga ik terug, al van vlak voor corona dat ik er nog geweest ben.......
#tellement hâte youcannotimagine xD!
Oud 5 februari 2024, 14:26   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn hoge contrasten in Bangkok maar de doorsnee Thai heeft het tamelijk goed. In Bangkok tenzij men naar achterbuurten trekt valt het wel mee.
De rijken steken zich soms weg achter metershoge muren. Als men gevraagd wordt of een afspraak heeft valt men achterover. Achter de muur in een relatief ordinaire straat valt men in luxueus paradijs. Enkele honderden meters verder leven mensen in vuile koten.

Dat soort instantopnames kan men niet generalizeren. Bangkok wordt ook synoniem gesteld met hoererij. Wie daarvoor is komt natuurlijk aan zijn trekken maar al bij al is dat maar een miniem onderdeel van Bangkok. Dat zijn nogmaals van die momentopnames, er is ook en vooral een normaal leven wat nogmaals zeer aangenaam is in Bangkok. Prijs kwaliteit is Thailand een topper en als men niet teveel de klassieke farang uithangt zijn de mensen echt van nature vriendelijk zonder dollartekens te zien.
Dat klopt ja.
In dat filmpje bvb, dat meisje huurt samen met een vriendin een appt. v 3400 baht in de maand. Zelfs wanneer zij het alleen zou huren was het +- 1/4de van haar wage. Proportioneel gezien is zij beter af dan een werkende hier: weinig appartementen (op de prive-markt) die slechts 1 vierde van een standaard 'laag' loon in beslag nemen.
Oud 5 februari 2024, 15:52   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar heb ik het zelfs niet over maar jij doet precies alsof het gros vd (Pattaya) farang op pensioen 1500 EUR hebben. Zonder ook maar enige bron behalve je lange teen 55555555555555!
Hoeveel bedraagt het gemiddelde Belgische pensioen dan volgens u ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2024, 15:54   #28
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Welk is uw jarenlange ervaring dan met Thailand ? Hoeveel jaren woon jij dan zoal in Thailand ?
Oud 5 februari 2024, 15:55   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dit jaar nog ga ik terug, al van vlak voor corona dat ik er nog geweest ben.......
Dus je gaat al naar Thailand sinds uw 15 jaar ?

Hier nog wat van uw onzin nog niet lang geleden ....al vergeten ?

Maar eenmaal ik iets echt wil, ga ik er zoveel mogelijk voor. Daar kan ik zelfs heel koppig in zijn.

Mijn besluit is in ieder geval genomen: "bye Antwerpen, hello Blankenberge!!"

En nog wat zever

Mijn beslissing is genomen.

In febr.-march volgend jaar zal het zover zijn: dan ga ik voor m'n laatste adem in birthcity Seoul~

Eerst nog het f*cking appartement verkopen & dan zijn we quitte.

En uiteindelijk ligt je lot toch al vast....wat maakt TH je nog uit

Ik wilde altijd in Thailand ofzo sterven.
Maar ja, omstandigheden maken dat......

-> it will be #Belgium

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 16:22.
Oud 5 februari 2024, 16:58   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Bem, je bent al eerder door het ijs gezakt toen je na al je gebabbel over Pataya uiteindelijk moest toegeven dat je er nooit bent geweest.

Wil je dit nog eens opnieuw herhalen ?
Oud 5 februari 2024, 17:15   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bem, je bent al eerder door het ijs gezakt toen je na al je gebabbel over Pataya uiteindelijk moest toegeven dat je er nooit bent geweest.

Hij (zij) kent wel Patpong en Nana maar zou zogezegd wel eens willen weten hoe het er in Pattaya aan toegaat

Ik weet niet of er 1 alleenstaande zoegezegd jonge Koreaanse vrouw met overgewicht bestaat die interesse zou hebben in de bars en of het nachtleven van Pattaya. Een alleenstaande niet TH vrouw heb ik daar nog nooit mogen ontmoeten

Ach ....wat gelul en getrol......niks mis mee. Hij (zij ??) vermaakt zich hier af en toe en het is aan eenieder om daar al dan niet op in te gaan.

Alleszins mij maak je niet veel meer wijs

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 17:21.
Oud 5 februari 2024, 17:52   #32
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoeveel bedraagt het gemiddelde Belgische pensioen dan volgens u ?
Daar heb ik eerlijk gezegd geen pasklaar antwoord op vermits ik me in die materie nog niet heb verdiept. Ik moet wel toegeven dat ik in dat opzicht misschien wel wat bias heb want ik baseer me dan vooral op een ambtenarenpensioen. Dus ik zou toch uitgaan van zeker een (dikke) 2000EUR. En niet te vergeten de indexering hé.

Maar ja, ik ga ervan uit dat jij je baseert op wat je beer mates vd bar je vertellen. Kan best zijn want er komt vooral veel van zo'n talk uit je schrijfsels #ifyouseewhatimean
Oud 5 februari 2024, 17:58   #33
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar heb ik eerlijk gezegd geen pasklaar antwoord op vermits ik me in die materie nog niet heb verdiept. Ik moet wel toegeven dat ik in dat opzicht misschien wel wat bias heb want ik baseer me dan vooral op een ambtenarenpensioen. Dus ik zou toch uitgaan van zeker een (dikke) 2000EUR. En niet te vergeten de indexering hé.

Maar ja, ik ga ervan uit dat jij je baseert op wat je beer mates vd bar je vertellen. Kan best zijn want er komt vooral veel van zo'n talk uit je schrijfsels #ifyouseewhatimean
U vergist zich schromelijk want ik zit zelden in beer bars in tegenstelling tot U wat dan zeker wel uit uw schrijfsels is af te leiden. Eigenaardig toch dat een alleenstaande Koreaanse vrouw met overgewicht zo op de hoogte is van wat er onder beer mates in de bars van Pattaya als talk de ronde doet

Maak u geen zorgen de talk verschilt niet veel van deze in Patpong en Nana

Je bent er (Pattaya) nochtans nog nooit geweest .....?? Of eerder nog nooit weggeweest

PS Hoe zit het met uw lange laatste adem die je ging uitblazen in Seoul ?

Sorry dat de Fred u al lang door heeft

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 18:05.
Oud 5 februari 2024, 18:04   #34
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus je gaat al naar Thailand sinds uw 15 jaar ?

Hier nog wat van uw onzin nog niet lang geleden ....al vergeten ?

Maar eenmaal ik iets echt wil, ga ik er zoveel mogelijk voor. Daar kan ik zelfs heel koppig in zijn.

Mijn besluit is in ieder geval genomen: "bye Antwerpen, hello Blankenberge!!"

En nog wat zever

Mijn beslissing is genomen.

In febr.-march volgend jaar zal het zover zijn: dan ga ik voor m'n laatste adem in birthcity Seoul~

Eerst nog het f*cking appartement verkopen & dan zijn we quitte.

En uiteindelijk ligt je lot toch al vast....wat maakt TH je nog uit

Ik wilde altijd in Thailand ofzo sterven.
Maar ja, omstandigheden maken dat......

-> it will be #Belgium
Nee ik ben er voor het eerst -meerdere keren, geweest toen ik 11 was.
Wij woonden toen in buurland Laos, dus ja ik ken de regio al van toen ik kind was, niet als een (sex)toerist zoals jij soms graag laat uitschijnen (duh)

En wat betreft mijn rantings die je blijkbaar aandachtig volgt (jaja) .... ja ik pen dat dan neer maar ik zit dan ook op een kruispunt in m'n leven waarbij ik me nogal wat existentiële vragen + dilemma's stel. Is ook wel ergens normaal gezien ik me hier in Europa steeds ongemakkelijker voel en -met vlagen, dan sterk naar (Z-Oost) Azië verlang. Want tja, ik ben een blanke f gevangen in een geel lichaam & -los daarvan- altijd sterk in Azië geïnteresseerd.
Oud 5 februari 2024, 18:06   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 18:08.
Oud 5 februari 2024, 18:07   #36
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee ik ben er voor het eerst -meerdere keren, geweest toen ik 11 was.
Wij woonden toen in buurland Laos, dus ja ik ken de regio al van toen ik kind was, niet als een (sex)toerist zoals jij soms graag laat uitschijnen (duh)

En wat betreft mijn rantings die je blijkbaar aandachtig volgt (jaja) .... ja ik pen dat dan neer maar ik zit dan ook op een kruispunt in m'n leven waarbij ik me nogal wat existentiële vragen + dilemma's stel. Is ook wel ergens normaal gezien ik me hier in Europa steeds ongemakkelijker voel en -met vlagen, dan sterk naar (Z-Oost) Azië verlang. Want tja, ik ben een blanke f gevangen in een geel lichaam & -los daarvan- altijd sterk in Azië geïnteresseerd.
Pen maar neer wat je kwijt wil. Grappig is het wel.

PS Ik heb je nooit als sekstoerist laten uitschijnen. Het is niet opdat men een biertje gaat drinken in Patpong of Nana men ook een sekstoerist zou zijn. Anderzijds is er ook niks mis met een zich aan de regels houdende sekstoerist.Dat is een hoerenloper zoals die er overal ter wereld zijn.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 18:13.
Oud 5 februari 2024, 18:11   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U vergist zich schromelijk want ik zit zelden in beer bars in tegenstelling tot U wat dan zeker wel uit uw schrijfsels is af te leiden. Eigenaardig toch dat een alleenstaande Koreaanse vrouw met overgewicht zo op de hoogte is van wat er onder beer mates in de bars van Pattaya als talk wordt verteld

Maak u geen zorgen de talk verschilt niet veel van deze in Patpong en Nana

Je bent er (Pattaya) nochtans nog nooit geweest .....?? Of eerder nog nooit weggeweest

PS Hoe zit het met uw lange laatste adem die je ging uitblazen in Seoul ?

Sorry dat de Fred u al lang door heeft

Iedereen heeft het recht om onzin en persoonlijke fantasie te posten, maar het gaat echt zielig worden als iemand in oktober '23 zit huilie-huilie te doen dat ze wil gaan sterven in Korea. Om dan in een manische bui een maand later te zitten fabuleren dat hij/zij naar Thailand gaat emigreren voor daar met volle teugen van het happy life te genieten.

Een jaar geleden gingen de fantasiebeelden nog over een appartement kopen in Blankenberge voor 85.000 euro, ondertussen zijn we opgeschoven naar joetjoep-pipedreams over thailand.
Oud 5 februari 2024, 18:11   #38
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waar ben ik door het ijs gezakt?

Ik heb hier altijd gezegd nog nooit in Pattaya geweest te zijn.
Maar ik wil het wel ooit gezien hebben, dat wel. <- Heb ik ook nooit ontkend, zeker na al de wilde verhalen die ik er over vernam.

En by the way, ik ben in deze thread niet over Pattaya begonnen hé. Dat was Fed! (as usual) #niet dat het me verbaast 55555555555555

Laatst gewijzigd door bembem : 5 februari 2024 om 18:12.
Oud 5 februari 2024, 18:14   #39
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Het gaat over het minimumloon en je mag ook niet vergeten dat de prijzen in Thailand een pak lager liggen dan in België. Uiteindelijk zal de koopkracht voor de Thai in Thailand ongeveer even hoog liggen als voor ons hier.

Laatst gewijzigd door N-VA : 5 februari 2024 om 18:31.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2024, 18:14   #40
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen heeft het recht om onzin en persoonlijke fantasie te posten, maar het gaat echt zielig worden als iemand in oktober '23 zit huilie-huilie te doen dat ze wil gaan sterven in Korea. Om dan in een manische bui een maand later te zitten fabuleren dat hij/zij naar Thailand gaat emigreren voor daar met volle teugen van het happy life te genieten.

Een jaar geleden gingen de fantasiebeelden nog over een appartement kopen in Blankenberge voor 85.000 euro, ondertussen zijn we opgeschoven naar joetjoep-pipedreams over thailand.
Je weet dan ook niet wat er zich achter de schermen afspeelt want dan zou je het wel (beter) begrijpen #believe me
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be