![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bron: Cna Insider & mijn jarenlange ervaring met het echte Thailand #welcome to the real world~ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik het zelfs niet over maar jij doet precies alsof het gros vd (Pattaya) farang op pensioen 1500 EUR hebben. Zonder ook maar enige bron behalve je lange teen 55555555555555!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hoge contrasten in Bangkok maar de doorsnee Thai heeft het tamelijk goed. In Bangkok tenzij men naar achterbuurten trekt valt het wel mee.
De rijken steken zich soms weg achter metershoge muren. Als men gevraagd wordt of een afspraak heeft valt men achterover. Achter de muur in een relatief ordinaire straat valt men in luxueus paradijs. Enkele honderden meters verder leven mensen in vuile koten. Dat soort instantopnames kan men niet generalizeren. Bangkok wordt ook synoniem gesteld met hoererij. Wie daarvoor is komt natuurlijk aan zijn trekken maar al bij al is dat maar een miniem onderdeel van Bangkok. Dat zijn nogmaals van die momentopnames, er is ook en vooral een normaal leven wat nogmaals zeer aangenaam is in Bangkok. Prijs kwaliteit is Thailand een topper en als men niet teveel de klassieke farang uithangt zijn de mensen echt van nature vriendelijk zonder dollartekens te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jarenlang naar joetjoep filmkes kijken # jarenlange ervaring...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat filmpje bvb, dat meisje huurt samen met een vriendin een appt. v 3400 baht in de maand. Zelfs wanneer zij het alleen zou huren was het +- 1/4de van haar wage. Proportioneel gezien is zij beter af dan een werkende hier: weinig appartementen (op de prive-markt) die slechts 1 vierde van een standaard 'laag' loon in beslag nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog wat van uw onzin nog niet lang geleden ....al vergeten ? Maar eenmaal ik iets echt wil, ga ik er zoveel mogelijk voor. Daar kan ik zelfs heel koppig in zijn. Mijn besluit is in ieder geval genomen: "bye Antwerpen, hello Blankenberge!!" En nog wat zever Mijn beslissing is genomen. In febr.-march volgend jaar zal het zover zijn: dan ga ik voor m'n laatste adem in birthcity Seoul~ Eerst nog het f*cking appartement verkopen & dan zijn we quitte. En uiteindelijk ligt je lot toch al vast....wat maakt TH je nog uit ![]() Ik wilde altijd in Thailand ofzo sterven. Maar ja, omstandigheden maken dat...... -> it will be #Belgium Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je dit nog eens opnieuw herhalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet of er 1 alleenstaande zoegezegd jonge Koreaanse vrouw met overgewicht bestaat die interesse zou hebben in de bars en of het nachtleven van Pattaya. Een alleenstaande niet TH vrouw heb ik daar nog nooit mogen ontmoeten Ach ....wat gelul en getrol......niks mis mee. Hij (zij ??) vermaakt zich hier af en toe en het is aan eenieder om daar al dan niet op in te gaan. Alleszins mij maak je niet veel meer wijs ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik ga ervan uit dat jij je baseert op wat je beer mates vd bar je vertellen. Kan best zijn want er komt vooral veel van zo'n talk uit je schrijfsels #ifyouseewhatimean ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maak u geen zorgen de talk verschilt niet veel van deze in Patpong en Nana ![]() Je bent er (Pattaya) nochtans nog nooit geweest .....?? Of eerder nog nooit weggeweest ![]() ![]() PS Hoe zit het met uw lange laatste adem die je ging uitblazen in Seoul ? ![]() Sorry dat de Fred u al lang door heeft ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij woonden toen in buurland Laos, dus ja ik ken de regio al van toen ik kind was, niet als een (sex)toerist zoals jij soms graag laat uitschijnen (duh) ![]() En wat betreft mijn rantings die je blijkbaar aandachtig volgt (jaja) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS Ik heb je nooit als sekstoerist laten uitschijnen. Het is niet opdat men een biertje gaat drinken in Patpong of Nana men ook een sekstoerist zou zijn. Anderzijds is er ook niks mis met een zich aan de regels houdende sekstoerist.Dat is een hoerenloper zoals die er overal ter wereld zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 februari 2024 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht om onzin en persoonlijke fantasie te posten, maar het gaat echt zielig worden als iemand in oktober '23 zit huilie-huilie te doen dat ze wil gaan sterven in Korea. Om dan in een manische bui een maand later te zitten fabuleren dat hij/zij naar Thailand gaat emigreren voor daar met volle teugen van het happy life te genieten. Een jaar geleden gingen de fantasiebeelden nog over een appartement kopen in Blankenberge voor 85.000 euro, ondertussen zijn we opgeschoven naar joetjoep-pipedreams over thailand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier altijd gezegd nog nooit in Pattaya geweest te zijn. Maar ik wil het wel ooit gezien hebben, dat wel. <- Heb ik ook nooit ontkend, zeker na al de wilde verhalen die ik er over vernam. En by the way, ik ben in deze thread niet over Pattaya begonnen hé. Dat was Fed! (as usual) ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 5 februari 2024 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het gaat over het minimumloon en je mag ook niet vergeten dat de prijzen in Thailand een pak lager liggen dan in België. Uiteindelijk zal de koopkracht voor de Thai in Thailand ongeveer even hoog liggen als voor ons hier.
Laatst gewijzigd door N-VA : 5 februari 2024 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |