![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik let heel goed op wat ik die kleintjes te eten geef. Ik lees eerst aandachtig de etiketten van alles wat ik ze te eten/ drinken geef en bij twijfel bel ik mijn zoon of schoondochter. Ooit is er op mijn werk een kleuter bijna gestorven omdat ze een chocoladekoekje van een ander kindje opgegeten had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kleintjes moeten bv verplicht wit brood eten dat ik dan speciaal voor hen in huis haal want wij eten altijd volkoren/ meergranenbrood. Omdat ik al een kleinkindje verloren heb neem ik geen enkel risico. Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 27 januari 2024 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaat anders al lang hoor haverintolerantie.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tongerse chef-kok Jean-Luc Legros (64) overleden: bij ‘Petit Bocuse’ ging niemand met honger naar huis
Tongeren - De Tongerse chef-kok Jean-Luc Legros (64) is vrijdag overleden na een slepende ziekte. Als stichter van restaurant ’t Vrijthof op de Graanmarkt was hij een gekend en geliefd figuur in Tongeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een notenallergie kan leiden tot de dood! Ook door 'deeltjes' die nog in de lucht hangen, en zeker door sporen op bv een lepel, een bord of een mes. Onzichtbaar met het blote oog maar levensbedreigend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is alleszins geen allergie om mee te lachen, mensen sterven daarvan.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat je een kilo pindanoten moet eten vooraleer het gevaarlijk is, het kleinste beetje kan al dodelijk zijn. Ne maat van mij is allergisch aan boekweitmeel. Als ie de lucht van ne boekweitkoek ruikt, krijgt ie het al benauwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Italiaanse actrice Sandra Milo.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan de Rooi, Nederlands rallypiloot.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gerechtsjournalist Flip Voets.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Victor Emanuel, de laatste virtuele kroonprins van Italië is overleden.
Hij was geen onbesproken blad, als ge van adellijke komaf zijt moogt altijd ietske meer. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 3 februari 2024 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acteur Carl Weathers, a.k.a. Apollo Creed uit de Rockyfilms.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss niet van toepassing hier maar vandaag is het exact 5j geleden dat mijn kleinkindje overleden is. Mijn baby-engeltje heeft slechts 3,5 maanden mogen leven...
![]() ![]() ![]() FFFfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffff, de pijn blijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Virtuele knuffel voor de hele familie.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijver Walter van den Broeck is overleden. Ik denk dat het enige wat ik van de man las een boek was geschreven door hemzelf en nog twee andere schrijvers. Misschien las ik een of twee van zijn koningsboeken.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 6 februari 2024 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |