![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze kinderen kende een Disney princes, werden fan, plots wordt ze heel seksueel, vulgair en begint ze over drank en drugs te praten alsof het normaal is.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij geven alleszins geen Disney meer mee en zullen de kleinkinderen onbekend proberen maken met Disney en westerse popmuziek.
Het is massavorming op een niveau waarvan we ons niet volledig bewust zijn.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er abnormaal aan seks, drank en andere drugs?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 februari 2024 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen mening, of wel een mening maar ik wil niet afdwalen
Al wat ik wil zeggen is dat een mooie vrouw meteen onaantrekkelijk wordt bij vulgair gedrag. Maar een ander kan dat sexy vinden. Het is allemaal subjectief. Ze zouden die popsterren ook moeten tonen zonder photoshop edm. De ideale vrouw anno 2024 is een AI photoshop.... Dat is pas vrouwonvriendelijk tegenover de lelijke vrouwen. (Lol he)
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loopt het de spuigaten uit???
Video babes Game Babes? ![]() LARA... ![]() ![]() In de filmpenten twijfelde ik eerst of Alicia Vikander de rol van Lara wel goed zou spelen maar zij heeft dat zelfs beter gedaan dan de vorige actrice, Angelina Jolie. (UNI is meer fan van Alicia) Ze heeft daar zelfs een serieuze training moeten voor doen om de rol te spelen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2024 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan van Taylor Swift vinden en zeggen wat je wil maar het feit is dat ze
a) gewoon een goeie zangeres is b) verduveld goed weet hoe ze een lied moet schrijven c) door haar prima melodieën perfect de simpele structuur van haar songs kan counteren d) goeie teksten schrijft die vaak het niveau van haar doelgroep overstijgen e) zonder enig probleem laveert tussen pop, indie, folk, country,... en in elk van die stijlen ook excelleert. Ik denk niet dat er ook maar 1 muzikant is die dat gaat ontkennen. Dat je nu van haar muziek houdt of niet speelt in deze geen rol.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/02...ierde-keer-al/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 februari 2024 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen die eerst TGV aankwam zat hij in de regering en dus was hij voor de TGV. Al die Belgische politici zijn schertsfiguren.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me voornamelijk een kei (of toch het team er achter) in doorgedreven marketing.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ken ik ook geen moderne artiesten meer, al heb ik een paar jaar geleden wel gekeken naar het optreden in Manchester voor de slachtoffers van de aanslag op het Ariana Grande concert. Daar had je dan namen als Miley Cyrus, Katie Perry, Robbie Williams enz... Een aantal kende ik van TV clips en vond die gewoonlijk beneden peil, maar hun live optreden op dat concert was verbazingwekkend goed. Dat bleken plots wel degelijk goede artiesten te zijn die hun uiterste best gaven op het podium.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is zij dochter van Zena Lavey?
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad wel knap wat zij doet of men er nu fan van is of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeena Lavey de enige dochter van wijlen Anton Xander Lavey? Oprichter van The Chruch of Satan.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar muziek staat ook bol van het occulte en ze maakt ook occulte handgebaren.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=RAX2g_t-kkY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van de slag... Taylor Swift waar deze draad over gaat, is dat de dochter van Suzuki dan ? ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 8 februari 2024 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |