![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1342 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nuland voor de nieuwe PR-ramp in opmaak in Oekraïene Blinken voor de volgende PR-ramp in Israël Yellen & Bernstein en Guzman om de economie te saboteren Avril Haines als hoofd van de nationale veiligheid En dan heb je voor de rest in grote mate nog het diversiteitenkabinet die er op andere gebied ook niet veel van bakt.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 24 januari 2024 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op een paar dagen tijd verwart Biden Macron met Mitterand, zegt hij dat Sisi de president van Mexico is en zegt hij dat hij in 2021 met Helmut Kohl sprak die in 2017 overleden is. Biden wordt beschermd door de main stream media bij dat soort van foutieve uitspraken.
Laatst gewijzigd door Bach : 9 februari 2024 om 02:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik valt het wel op dat men er alles aan doet om Trump, men isner fan van of men is het niet, te blokkeren.
Mocht het tot een verkiezingsgesprek tussen Biden en Trump komen dan krijgt de eerste misschien wel een hartaanval.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt echt pijnlijk voor "Sleepy Joe"
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240209_93029371 https://www.hln.be/buitenland/kijk-n...ypte~a9e0bb8f/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 februari 2024 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 'bescherming door de main stream media' van Joe Biden is blijkbaar écht niet veel soeps:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/02...r-amerikaanse/
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 |
|
![]() Bescherming valt weg als er een andere democratische kandidaat is voor de presidentsverkiezingen schat ik. Wie weet?
De 'geheugenproblemen' gaan al terug van voordat hij president was. Talrijk zijn de voorvallen van zijn mentale deterioratie waarbij de MSM hem beschermde gedurende heel zijn presidentschap. Hetzelfde deed men met zijn kinderen snuif gewoonte. Creepy en Sleepy Joe. De bijnamen komen niet uit de lucht gevallen voor 'Brandon'. In het laatste voorval waarvan ik kennis kon nemen gaat het om iets meer dan een beschamende anekdote. Hier wordt zijn geheugenprobleem aangehaald om hem niet te achtervolgen voor vermeende misdaden. Laatst gewijzigd door Bach : 9 februari 2024 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt wel en daar is slechts heel recent verandering in aan het komen.
Een groot deel van de reguliere media loopt aan de leiband van de DNC. Ze hebben het bizarre gedrag van Biden jarenlang geminimaliseerd of onder de mat geveegd. Stel je maar eens voor dat Trump zou gezegd hebben dat kinderen met het haar op zijn benen kwamen spelen toen hij redder was in een zwembad, of dat hij graag kinderen op zijn schoot heeft: het kot zou te klein geweest zijn. Welnu, dat is exact wat Biden zei in een toespraak. Geen enkel probleem echter voor de media. Want het was "onze" Biden maar. Niet Trump. Dat de media nu plots wel aandacht besteden aan Bidens voortschrijdende dementie, duidt erop dat de Democraten in de coulissen een andere presidentskandidaat aan het voorbereiden zijn. Die gaan ze dan aanduiden op de Democratic National Convention in augustus. Iets zegt mij dat dit Gavin Newsom gaat zijn. De gouverneur van Californië, het Shangri-La voor dakloze junks en illegale immigranten, dat alleen al in 2021 29 miljard dollar aan belastbaar inkomen zag verdwijnen vanwege de exodus van de middenklasse, vooral naar Texas, Florida en Nevada. Dus dat wordt lachen geblazen in de debatten met Trump. Bidens eigen DOJ heeft het openingsschot gelost. Special counsel Robert Hur had (in zijn eindrapport over geheime overheidsdocumenten die in Bidens garage waren beland) vernietigende kritiek op Bidens mentale toestand: Citaat:
Laatst gewijzigd door vanderzapig : 10 februari 2024 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Supporters zingen: "Fuck Joe Biden" en een NBC journaliste maakt daarvan: "Let's go Brandon": https://youtu.be/u9UjgITXUJ4?t=53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, I stand corrected. Overigens heb ik geen 'belang' bij/in de 'bescherming' van Mr. Biden. Van Mr. Trump verwacht ik evenmin veel heil. Ergens hoop ik voor de USA dat er alsnog een 'mirakel' gebeurt, en er een degelijke "Democratic-Republican" kandidaat als spreekwoordelijke derde hond met het been van het presidentschap aan de haal kan gaan. IJdele hoop, ongetwijfeld. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 10 februari 2024 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Biden zijn de Amerikanen veel dichter bij een futuristisch bestuur gekomen dan gedacht.
https://hitchhikers.fandom.com/wiki/...f_the_Universe Citaat:
https://infogalactic.com/info/List_o...f_the_Universe Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2024 om 07:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
|
![]() Allez, het heeft op HLN gestaan, en nu is het pas waarheid dat joe biden ne seniele pedo is.
![]() |
#1356 | |
|
![]() Citaat:
3 jaar later, zijn we nu.
![]() |
![]() |
#1357 | |
|
![]() Citaat:
Links heeft er hélemaal nooit een probleem mee om via fraude aan de macht te komen. https://www.zerohedge.com/markets/ma...ainly-won-2020
![]() |
![]() |
#1358 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aldus het lijvig rapport van een bipartisane studie, onder leiding van Jimmy Carter (D) en James Baker (R). Geen vijftien jaar later werden dergelijke conclusies "desinformatie" genoemd door de fektsjekkers van CNN, NYT en Harvard. Want er moest koste wat het kost een dementerende bejaarde in het zadel gehesen worden, opdat de deep state geen strobreed meer in de weg gelegd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
|
![]() Citaat:
Trump in zijn helderste momenten kan niet tippen aan Biden in zijn slechtste momenten. Trump-aanhangers denken dat het tweede vaker voorkomt, maar ik weet niet of dat wel zo voor Trump spreekt. ![]()
![]() |
![]() |
#1360 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of de VS verder de dynastie toer op gaat met een Hillary of Michelle. De kandidaat wordt nog op de achtergrond gehouden. Trump kan dan later zijn zoon inzetten of zo. Romeinse rijk toestanden. Laatst gewijzigd door Bach : 11 februari 2024 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |