![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#48781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() minuutje, het gaat over 'het westen'.... wie is er vermoord door europese regeringsleiders, in het algemeen in het westen ? Ofwel zet je uw definitie van het westen minder algemeen, en zeg je gewoon dat er enkele iraakse geleerden ooit eens zijn vermoord door de VS met soliede bewijzen, en haal je uw veralgemening weg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees : ontwikkelaars van kernwapens.
![]() |
#48783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt U soliede bewijzen dat Navaly door Poetin zou vermoord zijn, of zijn dit gratuite veronderstellingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pinochet werd ook gesteund en aan de macht gebracht door de VS, vermoordde communisten, en maakte gebruik van repressie, dus heel wat gelijkenissen met het door U opgehemelde regime in Kiev. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Mensen die de politiek van het Westen verachten zijn daarom geen "Poetin collaborateurs". Of moeten alle Russen die een probleem.hebbem met Poetin opgepakt worden en uitgewezen naar het Westen? Er zijn nog tal van Russen die het niet eens zijn met Poetin, onder meer de 25 % die op de communusten stemde. En voor U zegt "dat is systeem oppositie" (omdat ze hetzelfde standpunt hebben wat betreft Oekraine, dus als republikeinen en democraten dezelfde opinie hebben betreffende Gaza zijn de republikeinen "systeem oppositie"?), Navalny raadde zijn aanhangers in Moskou aan op de communisten te stemmen. (dit heeft de communisten echter meer geschaad dan geholpen want ze willen op geen enkele manier met Navaly geassocieerd worden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, want Israël stelt zich niet op als vijand van het Westen, in tegendeel zelfs.
![]() |
#48788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wat U in feite zegt is onze bondgenoten mogen moorden zonder regels, en onze tegenstanders mogen wederrechtelijk vermoord worden. Laatst gewijzigd door tomm : 17 februari 2024 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als hij daar overleden is, is dat uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de gevangenis - staat - Pt. maar focus houden Tomm: waar heeft een west europese leider iemand vermoord,want mij gaat het over de veralgemening in uw schrijven, en over de bewijslast, die volgens u te vinden is in de wikileaks en aangezien uw lieveling Pt, zo een heilig boontje is voor u, hoe komt het dat om de haverklap mensen doodvallen in RU
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 februari 2024 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikaanse journalist die onlangs overleed in een Oekraiense gevangenis, is volgens U dan ook de schuld van het Oekraiense regime want hij was gevangen genomen door dat regime omdat wat hij schreef hen niet aanstond. Het is bekend dat westerse landen in bvb. Irak een "hit list" hadden. Westerse bondgenoot Israel heeft al vele honderden mensen in het buitenland laten vermoorden en mikt opzettelijk op journalisten, zelfs Amerikaanse. Wat die Amerikaanse journaliste betreft, heeft een officieel Amerikaans onderzoek uitgewezen dat ze opzettelijk geraakt werd, het was geen verdwaalde kogel. https://en.wikipedia.org/wiki/Killin...reen_Abu_Akleh Moest ik wat ik hier schrijf in Oekraine schrijven onder eigen naam, ik zou hetzelfde lot ondergaan..Wat sommige "voorvechters van democratie, vrije mening en mensenrechten" op deze draad een goede zaak zouden vinden hebben ze eerder al geschreven. En ze zijn zo geindoctrineerd en geconditioneerd dat ze niet eens de ironie ervan doorhebben. Laatst gewijzigd door tomm : 17 februari 2024 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks masker nodig om de verdedigers van 't Russisch-Ongedierte-Beleid hier te herkennen als op Kapitalisme parasiterend uitschot.
![]() |
#48792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
= = = Maar, hier, in antwoord op uw 'parasiterend uitschot'. In onderstaande video vraagt de rechterhand van Navalny 10-20 miljoen dollar per jaar aan een agent van MI6: https://twitter.com/MyLordBebo/statu...62342244086039 Ongetwijfeld om Rusland te helpen. En wat doet de weduwe van Navalny op de 'München Veiligheids Conferentie', editie 2024 (video): https://twitter.com/MyLordBebo/statu...89204563481059 Vreemd:En nog een laatste: https://twitter.com/MyLordBebo/statu...92762323051000
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 17 februari 2024 om 05:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vroeg in de morgen 17 februari 2024. Het is voorbij in Avdiivka. Wikipedia is al aangepast.
(fig.)
![]() |
#48795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rebellie werd pas bloedig nadat uw favoriete kazakdraaier er zijn Berkut-bandieten op losliet, nietwaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Poetin is een oorlog begonnen, inmiddels blijkbaar al met de NAVO (dus ook België). Wie ten gunste van Poetin ‘desinformatie’ en/of ‘propaganda’ verspreidt, kan & mag als collaborateur worden beschouwd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is toch inherent aan de concepten "bondgenoot" en "tegenstander" zou ik denken. Elementair, beste tomm, elementair. Maar niettemin heb je gelijk om dat elementaire punt aan te stippen, want in het westen zijn er nogal wat verlorengelopen mensen die denken dat er "universele" regeltjes zouden zijn en dat "iedereen gelijk" zou zijn. Pure dwaasheid. Goed = wij en onze voordelen. Slecht = anderen en onze nadelen. Dat weet zelfs een garnaal. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 februari 2024 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien als je binnen de 10minuten zoals zeker technisch mogelijk is in een gevangenis , medisch personeel zijn werk kan doen, overleef je dat infarct moeiteloos, de meeste overleven het zelfs na dagen aan een stuk een infarct te doen... mits eventuele schade aan het hart.. Allemaal medische logica Het gaat over uw statement dat het WESTEN... dwz mensen in de gevangenis gooit en daar aan hun lot overlaat , mensen vermoordt met een geheime dienst systeem etc... Waar in Belgie, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italie, Portugal doen wij dat ? Mensen in de gevangenis gooien die een bedreiging zijn voor de democratie, dat wel, maar mensen doden met de geheime dienst ? Leg dat eens uit ? Hangt ervan af, als hij dood is door marteling, of door verwaarlozing is dat idd de verantwoordelijkheid van de gevangins-regering-leiding Je hebt dus een palestijnse journalist die doodgeschoten wordt in een oorlogscontext... door israel wij zoeken dus het westen voorbeelden ? Dat is dus een voorbeeld in Israel... En het westen heeft een 'hit list'. Dus Belgie heeft sluipschuitters die mensen elimineert ? Serieus ?? Hoe kom je tot die veralgemening.. Als de VS een hit list heeft, en al sje dat zegt ben ik akkoord, als je zegt 'het westen' ben ik niet akkoord. Snap je nu nog altijd het semantisch verschi niet ? IN een oorlog bestaat er natuurlijk een 'hit list' in de VS, het is oorlog, Pt. staat uiteraard op een 'hit list" wat denk je ? Als we die kunnen doen stoppen, heb je kans dat de opvolgers zeggen ok t'is goed geweest... Al uw voorbeelden gaan over OORLOG... tussen twee landen. Wij zoeken dus een persoon die door de eerste minister van een land in maffia stijl bevolen wordt afgeschoten te worden door de geheime dienst, om een intern probleem van democratie bvb op te ruimen ??
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 februari 2024 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48799 | ||||||||||||
Minister-President
|
![]() Allez bon, hier gaan we, tegen beter weten in.
Citaat:
https://news.gallup.com/poll/512258/...e-fatigue.aspx En ik hoor u al komen hoor: "maar mensen durven niet meer ECHT de waarheid te zeggen op zo'n poll" Nope, dat zijn anonieme polls. Bovendien zijn trends van steeds dezelfde vragen van polls het belangrijkste en daaruit blijkt duidelijk wat het Oekrainse volk wilt. Ik weet al wat ge gaat doen hoor, ge gaat die resultaten van die polls niet aanvaarden, want Westers of biased (aja, van het Amerikaans gecontroleerde Gallup). Als ge serieus en rationeel zou zijn, dan zou je die cijfers aanvaarden voor wat ze aantonen. Maar dat kan je niet, want het past niet in hoe jij denkt de Oekrainers denken, want Jij Bent Daar Geweest en Hebt Gesproken Met Oekrainers zelf. Da's nog zoiets; ge moet echt af van het idee dat je enkel en alleen een goed idee krijgt van hoe het er aan toe gaat in een land door ter plekke te gaan. Dat doe je regelmatig. Een vreemdsoortig gezagsargument. Zelf ter plekke gaan kan helpen maar je ziet uiteindelijk ook maar een fractie. Je praat niet met iedereen. Polls zijn veel zinvoller. Maar goed, ook daarvan zal ik je niet kunnen overtuigen, want die resultaten passen niet in jouw wereldbeeld en dat geeft kortsluiting in je hoofd. Een normaal mens zou dan zijn/haar beeld bijpassen. Zo heb ik mijn idee moeten aanpassen over hoe de Russische bevolking naar de oorlog kijkt. Ik had initieel meer weerstand verwacht, maar uit polls blijkt dat het merendeel van de russische bevolking effectief achter de oorlog staat. Zie bvb. deze poll: https://www.voanews.com/a/russia-s-s...-/7255792.html ok, mening bijstellen dan. Ik moedig je aan dit gans artikel te lezen. Er staan nl. methodes is hoe je ook in een repressieve samenleving zinvolle data kan verzamelen via polling. Again, why do I bother. Ik ben er eigenlijk zeker van dat je bovenstaande redenering niet zal aanvaarden. Citaat:
In’t kort, de meeste Oost-Europese landen die bij de EU zijn gekomen, zijn nu veel beter af dan Rusland. Oordeel zelf: https://ourworldindata.org/human-development-index Maar bon, dat is wsk weer zo’n Westerse bron (Oxford), kan niet betrouwbaar zijn. Zucht… Citaat:
De narratief dat dat een staatsgreep zou zijn, is iets wat je zelf hebt gebouwd in je hoofd om het en logica te geven. Maar het is veel simpeler. Yanukovich hield geen rekening met het pro-Europese deel van de bevolking, kwam in opstand en hij heeft de fout gemaakt die proberen hardhandig neer te slaan, waardoor een meerderheid, ook mensen die voor de opstand hem positief gezind waren, zich tegen hem keerde. Citaat:
Als Zelensky bvb. Hetzelfde zou doen als Yanukovich en demonstranten zou neerknallen, het zou rap gedaan zijn met Westerse steun. Dat is evident. En begin nu toch niet weer met dit soort dooddoeners: Citaat:
But again, why do I bother. Ik ben er eigenlijk zeker van dat je bovenstaande redenering niet zal aanvaarden. Citaat:
En vergelijk met Rusland, Belarus als counterfactual. De data is duidelijk => ga bij de EU en de bevolking is beter af. Maar bon, dat kan jij niet aanvaarden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind Hongarije nu een goed voorbeeld. Daar is Orban democratisch verkozen. Is Duitsland of Frankrijk Hongarije binnengevallen om Orban af te zetten, omdat ze hem niet tof vinden? Nee. DAT is het democratische proces. Dat betekent ook leiders aanvaarden als het volk die kiest. Rule of law moet maar sterk genoeg zijn. Dat is een heeeeeel groot verschil met hoe Rusland kijk naar de internationale orde Citaat:
Maar, ik verwacht me nu weer aan een reactie over hoe Het Westen helemaal niet vrij is, maar ik anticipeer alvast. De data over vrijheidsindices zijn overduidelijk. Ik weet al wat dan gaat komen: die data is biased. En zo zijn we weer bij af. Dat bedoel ik dus, een rationeel gesprek met jou hierover is onmogelijk. Citaat:
Citaat:
“Al de rest is aan het spookrijden, zei de spookrijder” Maar goed, ik schrijf dit allemaal tegen beter weten in. Ik weet dat het niets gaat veranderen voor jouw standpunt. Proberen rationeel te discussieren met iemand die een onwrikbaar geloof heeft in het eigen gelijk, is zinloos. (en vooraleer je weer begint met “maar dat doe jij ook!”; nope, ik heb -bvb.- mijn mening over hoe het Russische volk naar de oorlog kijkt moeten bijstellen). Dus, ik ga nu weer proberen deze draad te negeren, want met jou discussieren is eigenlijk zinloos
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 17 februari 2024 om 10:36. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On February 14, Navalny’s wife visited him in the penal colony and gave him giftsBRON Nog te bevestigen, zoals alles. Maar wat doet die weduwe in München? De ontroostbare weduwe spreekt de 'München Veiligheids Conferentie' toe. (fig.)