![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() rechten zij geen gunsten !
gezonde arbeidsomstandigheden zijn een onbetwistbaar recht. Gezondheid zou geen handelswaar mogen zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() heb het zelf nog niet gelezen maar hier nog wat info over dit schandaal.
http://staop-debout.blogspot.com
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het was ook niet mijn bedoeling zijn of haar stellingen te ontkrachten. Op sommige stellingen reageer je nl beter niet, dat heeft toch geen nut...
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Anyway om het toch maar terug over het onderwerp te hebben...
Natuurlijk keur ik niet goed wat die bedrijfsleider heeft gedaan. Maar ik kan er wel begrip voor opbrengen. Heel dat gedoe wordt wel een beetje zwart-wit voorgesteld..de "arme" stakers en de "vuile kapitalistische" bedrijfsleider... Wie zegt dat die man in volle furie express op de stakers inreed? Bovendien vind ik niet dat die stakers zijn wagen zomaar moeten bekogelen met stenen en verfpotten. Staken sinds 22 maart. de hoeveelste zijn we vandaag? ![]() Een bevelschrift waarbij de arbeiders een verbod opgelegd kregen om het bedrijfsterrein niet langer te bezetten? Wat deden ze daar dan nog?
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Het komt er immers op neer dat een rechter een wet uitvaardigd en dat is een schending van de scheiding der machten. De rechter legt namelijk een algemeen geldend verbod op om op die plaats aanwezig te zijn en hangt daar een boete aan vast voor overtreders. Rechters die zich tot zoiets laten corrumperen zouden onmiddelijk levenslang met verlies van hun pensioenrechten moeten worden geschorst. Zoniet is het gerechtvaardigd dat ze door het volk met hardere middelen worden afgezet. En neen dat is geen anarchisme mijn beste - dat is burgerzin !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() excuseer ik volg niet alle veroordelingen van straatsburg...
euhm...levenslange schorsing met verlies van pensioenrecht lijkt mij zwaar overdreven... zoniet is het gerechtvaardigd dat ze door het volk met hardere middelen worden afgezet??? euhm ik vind persoonlijk van niet. Feit blijft wel dat die mensen al bijna een maand staken... én het lijkt mij niet echt slim om de wagen van de baas toe te takelen. Ik denk niet dat die man hen dat in dank gaat afnemen...
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Weet je wat ik denk met mensen zoals u die eigenlijk zonder dat ze het weten anarchisten zijn - want de grondwet vinden ze niet terzake ? Weet u op welke ideen mij dat brengt ? Het algemeen stemrecht moet worden afgeschaft. Mogen nog mee stemmen - al diegenen die met vrucht slaagden in een inburgeringscursus - iedereen moet er aan kunnen meedoen en er moeten aangepaste mondelinge formules zijn desnoods zelfs voor analfabeten. In die inburgeringscursus wordt de mensen dan uitgelegd waarvoor ze eigenlijk belastingen betalen - om wat te garanderen - het toepassen van de grondwet in de eerste plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Ik keur die staking niet goed maar ik kan er wel begrip voor opbrengen...
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() wees maar zeker dat alle toekomstige stakers zich door dit voorval gesterkt voelen in hun strijd tegen de ontmenselijking en ontwaarding van de arbeider.
en waar situeert het VB zich in het sociaal overleg? gaan ze �* la morel frikandel arbeiders 'leveren' aan de bedrijven? hoe gaan we dat doen, marie? ze vangen, op een vrachtwagen laden en 'afleveren' aan het bedrijf? de noorderling zal niet zwichten voor de druk op zijn rechten en welvaart, noch vanuit marktkapitalistische hoek, noch vanuit haar politieke lakeien, waaronder de hypocrieten met hun 'eigen volk eerst'-voorwendsel om aan de macht te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij jou valt niets te rapen. De goot, dat is nog een stadium lager dan jou........... dus kan jij het nog slechter? Niet veel.
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
en vertel mij nu eens waarom jij je beter voelt dan iemand die wiet paft ? Omdat je met een stinkende en vooral stoere motor rijdt mss.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() "Feit blijft wel dat die mensen al bijna een maand staken...
én het lijkt mij niet echt slim om de wagen van de baas toe te takelen. Ik denk niet dat die man hen dat in dank gaat afnemen..." 1. Ja, zolang de baas op niets toegeeft moet je blijven staken hé. 2. Dat bekogelen was wel na de 'moordaanslag' he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() zoals ik al zei hij mag verdomme blij zijn dat ie der zo goedkoop vanaf is gekomen !
![]() |
![]() |