![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan nazi praktijken herkennen aan het gegeven dat zij die dat toepassen van andere personen vinden dat het niet echt mensen zijn he. Er zijn er zelfs die zo ver heen zijn in hun nazi denken dat ze dat als vanzelfsprekende grap beschouwen. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2024 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat hoeft niet in de oorspronkelijke wet te staan. In dit geval wist IEDEREEN van voor en bij de goedkeuring dat er voorwaarden aan de steun van de N- VA verbonden waren. Achteraf doen alsof men van niets wist is hypocriet.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover bekend zou BDW gezegd hebben dat het meer-geld voor defensie moet komen uit de sociale zekerheid !
Als dat waar is dan heeft de NVA nog eens enkele duizenden kiezers verloren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, dat wil niet zeggen dat eenmaal de coalitie vertrokken is, dat ovld en mr dan uit 1 mond spreken, dat vooruit en ps dat zouden doen noch dat ecolo-groen dat ooit zou doen. By the way, eindelijk heeft cd&v datzelfde truukje ook begrepen, voor de volgende formatie gaan die zich vastklinken samen met les engagés. Ik wacht met interesse af met welke waalse partij dat N-VA zich gaat vastklinken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vergt gewoon een nieuwe parlementaire stemming daarover. Niemand betwist dat toch ? Maar dan moet men daar wel een meerderheid voor weten te vinden nietwaar ? Citaat:
Dan zou dat met zoveel woorden en glashelder in het regeerakkoord opgenomen zijn nietwaar ? Was dat zo ? Neen... Een even groteske stelling als toen indertijd de Volksunie bleef beweren dat 'het de bedoeling was dat de faciliteiten tijdelijk waren' terwijl daar geen woord van in de wet was opgenomen. In realiteit wist iedereen heeel goed wat hij daar stemde. Het parlement is voor 2/3 bevolkt met juristen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 februari 2024 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben een economie die voor een hoog percentage steunt op export (vooral Vlaanderen). Onze lonen mogen geen stijgingspercentages vertonen welke die van de ons omringende landen overtreffen. De druk van de vakbonden is hier véél te hoog terwijl die genieten van niet-gejustifieerde privileges (ontsnappen aan juridische verantwoordelijkheid wegens geen verplichting om de rechtspersoonlijkheid aan te nemen; ontsnappen aan de verplichting tot het publiceren van een jaarrekening).
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat gaat zo blijven. Elke formatieronde gaat de liberale familie, de groene familie en de rode familie (vanaf volgende keer ook de oranje familie) zich tactisch aan elkaar koppelen. Om dan tijdens de legislatuur binnen de coalitie terug als afzonderlijke partijen te functioneren. En weet je wat het leuke daaraan is ? Dat N-VA daar geen kloten van de Schoof kan tegen inbrengen, en zich daar dood aan ergert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor jou is het nucleaire een bijna principiële keuze, niet zo voor politici die alles puur pragmatisch bekijken. Op dat moment, en zonder een nakende urgentie, was dat geen politiek strijdpunt meer waard. Na 24/02/2022 was dat plots heel, heeeel prioritair. Zo werkt het, en zo zal het altijd werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar haal je het van de pot gerukte idee dat dit 'een grap' zou zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan ga jij spreken over de economie ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1) jij BEWEERT dat jouw doelgroep fascisten zijn, net zoals de nazi's beweerden dat Joden babies opaten. 2) die stropop van jou geeft jou het recht om de mensen van jouw doelgroep niet meer als mensen te beschouwen, op zulke wijze dat je telkens iemand anders over die personen spreekt als mensen, je dat corrigeert. "je beweert toch niet dat die dingen die babies opeten, *mensen* zouden zijn" Dat zijn twee watermerken van fascisten, ja. Er zijn er nog andere. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2024 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast, mijn definitie van extreem-rechts is extreem individualistisch. Uw definitie van extreem-rechts is “iemand die het niet eens is met mijn ideologie.” En dat laatste is de perfecte definitie van communisme. Fascisme is gewoon een managements-vorm van communisme.
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslims gaan beter terug stemmen, dat zou de stad Antwerpen ten goede komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hitler zou er een trouwe volgeling aan gehad hebben. Laatst gewijzigd door daiwa : 22 februari 2024 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dus ongelooflijk extreem-rechts. Al wie zich links van mij bevindt is op weg naar communisme. Ik weet wel dat panda iets anders bedoelt, maar ik weet nog altijd niet wat. Ik ben er zelfs quasi zeker van dat hij dat zelf ook niet weet.
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze zullen trouwens zeer terecht wijzen naar die 600.000 "zieken". Veelal Vlamingen die op een dikke uitkering zonder vermogenstoets zitten. Die gaat Bart ook niet meer activeren. Citaat:
Zo doen duren landen als Zwitserland en Noorwegen het ook. Een hard feit. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 februari 2024 om 23:00. |
|||
![]() |
![]() |