![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.zerohedge.com/political/...i-white-racism
Kwam dit in de linkse pers eigenlijk al aan bod?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het andersom geweest kregen we een extra nieuwsuitzending |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad dan had je dat alle dagen voor uw neus gehad in het nieuws.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kleuringen onmiddellijk vrijlaten in de naam van wokeness ,
want die blanke vrouw had daar maar niet moeten zijn !! Dus .... Nu serieus: Hopelijk krijgt de dader haar dik verdiende straf , en moet ze blijvend schadevergoeding betalen aan haar slachtoffer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebeurde eerder.
Nu werd een filmke gemaakt; Het filmke werd publiek gemaakt. De polizei reageert.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh zeg, een vrouw wordt vermoord in Amerika.
Gauw een draad over maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, een zwarte crimineel overlijd na eigen stommiteit, de wereld moet in brand.
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Black on white violence, wat jij voor de een of de andere reden blijkbaar graag doodgezwegen ziet.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 maart 2024 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Maar eigenlijk is de dader van deze poging tot moord slachtoffer.
https://www.zerohedge.com/political/...es-real-victim
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() In de rechtse pers staat het wel. "Smerige negerin slaat blanke zuster dood"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 23 maart 2024 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik denk spontaan aan OJ Simpson.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 maart 2024 om 20:28. |
![]() |
![]() |