![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat steeds het voordeel aan de twijfel maar stel me toch al eens vragen.
Een 18 jarige gaat op de vlucht en laat zijn moeder alleen achter ![]() Niet onlogisch. In juli van vorig jaar vluchtte de toen nog 17-jarige Oekraïner voor de raketten en naderende dienstplichtleeftijd. Zijn moeder bleef om te zorgen voor zijn zieke grootvader. Een vader heeft hij niet meer. Artem maakte de reis naar België dus alleen. https://www.demorgen.be/nieuws/in-oe...aalt~bdb8844b/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2024 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die op de vlucht zijn voor oorlog hebben een verblijfsrecht in de EU.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 19 maart 2024 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uiteraard vluchten die asielaanvragers voor den "oorlog" ! Voor wat anders. Ze betalen wel daarbij duizenden dollars aan mensensmokkelaars om dan duizenden kilometers verder asyl aan te vragen. Dichterbij komt uiteraard niet in aanmerking, gezien de echte bedoeling van hun emigratie. https://forum.politics.be/showthread.php?t=271556
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 19 maart 2024 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als UKR uiteindelijk de Russen buiten jaagt en er komt vrede, na nog een jaar of twee of meer misschien.... vraag ik me af hoe die deserteur denkt ontvangen te worden als hij terug naar huis , moeder en zieke grootvader wil keren.
Hey Pjotr, blij je weer te zien. De helft van je schoolkameraden zijn ondertussen gedood in de loopgraven, maar allee den Russischen beer is toch verslagen zonder jou.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 19 maart 2024 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Russische vluchtelingen die hier binnenkomen moeten worden behandeld zoals het partijprogramma van het Vlaams Belang beschrijft hoe we migranten moeten behandelen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() oekraïense deserteurs mogen van europa niet uitgeleverd worden aan oekraïne, ondertussen zit de franse klootzak macron te pushen om franse en andere europese militairen te sturen, kan het nog gekker worden.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 20 maart 2024 om 19:06. |
![]() |
![]() |