![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, heb je concrete voorbeelden waar in België in het jaar 1933 straatgerecht heeft plaartsgevonden?
![]() |
#1042 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw marxisten en u zijn de eersten die de kop worden afgesneden als de omvolking een feit is, dat weet u toch?
![]() |
![]() |
#1043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijk, in WO2 gebeurde dat ook. https://www.bazonline.ch/adolf-hitle...m-996257318649 Adolf Hitler verherrlichte den Islam ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 maart 2024 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1048 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb mijn definitie reeds gegeven; extreem rechts is voor mij extreem individualistisch terwijl extreem links extreem collectivistisch is. Communisme en fascisme zijn vanalles, maar zeker niet individualistisch. Het zijn concurrenten binnen collectivisme. Daarom dat communisten zoals u, en fascisten zoals religieuze fanatici, goed samenwerken, tot ze vijanden worden. Dat Hitler de fanatieke islam verheerlijkte is dan ook geen verrassing. 2 armen aan het rotte collectivistische lijf.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 maart 2024 om 20:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of denk je dat Brigitte Bardot, Christopher Hitchens, Luckas Vander Taelen, Theo Van Gogh, Richard Dawkins, Oriana Fallaci en de Charlie Hebdo redactie extreem-rechts zijn? Welnu, een islamofobe politieke partij is dat evenmin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 |
Europees Commissaris
|
![]() Okee laat maar Dali, ik heb zelf gevonden:
https://www.rechtbanken-tribunaux.be...v-12032024.pdf https://archive.ph/IgWJO vonnis-sv-12032024.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we wel wezen. Voor zijn rol in de aanslagen in Parijs kreeg hij levenslang. Voor zijn aandeel in de voorbereiding van Maalbeek/Zaventem en de schietpartij in Vorst 20 jaar.
Dat is terecht. De vergrijpen van Van Langenhove zijn een stuk lichter, maar hij krijgt dan ook maar 1 jaar, wat grosso modo 1/70 is. Ik vind die verhouding eigenlijk correct. En hij is nog jong en kan zich nog herpakken en kan een bekwaam handelsreiziger in kostuums en schoenen worden. Maar hij verdient een straf want die geweldfantasieën, gemengd met studentikoos gegniffel in memes en zo, zetten anderen potentieel aan tot handelen. In het verleden is dat al gebeurd nav geschriften van andere omvolkingsideologen.
![]() |
#1052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ze kunnen niet zonder elkaar
![]() |
![]() |
#1053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pseudo-superieur-rechts neuzelen op internet? Of verder gaan en wat stout doen in Discord gelijk de mannen van Schild en Vrienden? De daad bij het woord voegen en linksen afknallen gelijk die uit Noorwegen? Vertel het me.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 20 maart 2024 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit jouw citaat (te vinden op p.19 van de PDF) leren we dat Dries in een privé Discord chat heeft beweerd te weten welke kant zal voorbereid zijn op geweld dat nog moet komen: Citaat:
Jij zet de uitspraak "Waarom word geweld nergens goedgekeurd [...]" in 't vet, maar die is niet van Dries. Ook niet van één van de andere beklaagden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 |
|
![]() Is onderwerping aan het collectief 1 van die waarden of normen?
![]() |
#1056 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 20 maart 2024 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het stalinisme ligt op de mestvaalt van de geschiedenis maar jij en die seniele rechter willen het terug langs de voordeur binnenhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor elke radicale moslim heb je er 10 die dat geloof hebben losgelaten of bij wie het zich beperkt tot de feestdagen meedoen. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat men gemakshalve niet-moslims onder de migranten meetelt in de grote omvolkingstheorie. Alsof een katholieke Congolees en een protestante Nigeriaan mee op die hoop mogen gegooid worden met moslims.
![]() |
![]() |
#1059 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier is het fundament: er zijn 51 landen met een moslim meerderheid. In welke van die landen zou jij graag jouw dochter zien opgroeien? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 |
Europees Commissaris
|
![]() Moskeeën sluiten. De obscene oorlogs- en verkrachtingsmoraal van de koran hoort niet thuis in Europa.
|
![]() |
![]() |