![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bek houden en doen wat de partij zegt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bedoelt dat VLD een partij van grote ego's en ruziemakers is.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 16 april 2024 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
Jean-Marie Dedecker zei zijn gedacht, en moest gaan. Karel De Gucht zei zijn gedacht over het migrantenstemrecht, en moest aftreden als voorzitter. Een partij van ruziemakers dus.
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals die vrouw wiens naam ik even kwijt die buiten vloog omdat ze de waarheid zei over de begroting en vervangen werd door een vrouw die wel naar de pijpen van De Croo danste?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eva De Bleeker, onder de bus gegooid ter ere en bescherming van den dweil
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 april 2024 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
We mogen nog grote onder-de-bus-gooiacties verwachten, dus?
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je hoe ze zoiets noemen? Hypocriet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 16 april 2024 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind als individu neutraliteit erg belangrijk. Dat o-vld hierin in de slechte zin is opgeschoven, valt m.i. te betreuren. Maar is dat essentieel ? Niet voor mij in elk geval. Zo formuleert o-vld het : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De katholieken moeten op de knieen, maar aan de andere kant is het niet zo een probleem dat Open VLD op de knieen gaat voor de Islam. Lekkere spreidstand jongen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Het is ook typisch aan de poco's. Het zijn die mensen die vinden dat de kruisbeelden weg moesten, maar er dan geen probleem inzien dat op diezelfde plek iemand met een hoofddoek zit. Het christelijk symbool moest weg, uit neutraliteit. Het islamitisch symbool mag dan in de plaats komen, uit "verdraagzaamheid". Idem ditto met religie op TV. Over de vasten hoor je niets meer, maar wel over de ramadan en het Suikerfeest. Ik ben atheïst en ik vind dat ze beiden weg moeten van TV. En inderdaad, Panda is dan zogezegd enorm gekant tegen 'tjeven' maar is de grootste tjeef als het over islam gaat.
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn standpunt is dat levensbeschouwelijke uiterlijke tekenen géén plaats hebben in een loketfunctie. En dus ben ik het niet eens met het standpunt van mijn partij die dat overlaat aan de dienst zelf. Dan krijg je toestanden zoals Gent die het toelaat, en Antwerpen die het niet toelaat. Jouw 'op de knieën verhaal voor de islamieten" is BS en heeft niets met de partij stellingname te maken. Als je het wil hebben over de ethische dossiers (abortus, euthanasie) dan zitten katholieken en islamieten trouwens aan dezelfde kant van de tafel. De andere kant dus. Hun stellingnames in die dossiers zijn voor 100% het tegengestelde van wat ik als individuele burger zoek. Maar ik ga er niet flauw over doen : echt happy maakt deze stellingname van o-vld mij zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je projecteert weer... Niet voor het eerst trouwens... ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ramadan bij de islamieten, maar ook Pasen bij de katholieken daarentegen zijn breedgedragen feestmomenten. Wat is daar eigenlijk problematisch aan ? Citaat:
Citaat:
![]() Antwoord staat hierboven.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 april 2024 om 17:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tattoos voor politieagenten zijn ook zoiets. Ik vind dat het duidelijk moet zijn: gezagspersonen en overheidspersoneel dat in kontakt staat met burgers moet 100% neutraal zijn in hun voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier slaat o-vld de bal mis, het heeft geen zin de hete aardappel door te schuiven naar de dienst zelf, dat is de druk op een individuele schepen van één gemeente leggen daar waar we over een maatschappijbreed vraagstuk praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is elk godsdienstig motief vanzelfsprekend onderworpen aan de wetten van het land, en wat mij betreft ook aan de tradities van het land. Als die stellen dat een hoofddoek niet kan, dan heeft geen enkele godsdienst daar tegenin te gaan. Toch niet in een democratische lekenstaat.
![]() |