![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Tijd en De Morgen schrijven er ook nog eens over.
Belastende e-mails? En inderdaad, er kunnen veel vraagtekens gesteld worden bij het kopen van VIP tafels op paardenevents. De VLD hoopt dus dat ze met Vautmans... niet op het verkeerde paard gewed hebben. Ook grappig om lezen dat De Croo zich niet in de match kan knokken, die krijgt verdomme elke dag gratis publiciteit van VRT en VTM Nieuws. Als het dan nog niet lukt... En opnieuw nepotisme, het zeuneke van Patrick Dewael moet ook weer aan een postje geholpen worden. Citaat:
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 14 mei 2024 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, dat Toxisch leiderschap is tegenwoordig ook serieus in de mode gekomen. Vroeger pakte je gewoon je boeltje als je niet overeenkwam met de baas. Nu gaat men anoniem (hoe laf kan je zijn) gaan klagen over de baas. Triestige evolutie die natuurlijk in de hand gewerkt wordt door de Wokers van deze wereld.
Wat betreft misbruik van middelen heb ik geen emails of dergelijke gezien, dus ik kan daar ook moeilijk over oordelen. Wat ik wel weet is dat deze Vivaldi regering een kruistocht gestart is tegen kleine zelfstandigen en de kosten die ze inbrengen. Dergelijke VIP tafels op paardenevents worden er meer wel dan niet uitgegooid tegenwoordig. Veelzeggend dat politici niet vinden dat dit ook voor hun uitgaven met belastingsgeld zou moeten gelden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 mei 2024 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in zo'n situatie er alleen voor staat, dan kan die rekening lang open blijven staan, maar als je gewaar wordt dat er x aantal anderen met hetzelfde gevoel zitten, dan komen en perspectieven open. Ze mogen er mee spelen, dat gaat nog, maar ermee rammelen dat hij pijn doet, dat is trop en teveel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed, je hebt een punt dat het weer allemaal op de spits gedreven wordt. edit: trouwens, veel van die kabintards in Europa zijn vastbenoemd. Dan is het al helemaal onzin om anoniem te getuigen.
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.” Laatst gewijzigd door Sneaky : 14 mei 2024 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over publieke figuren en middelen. Als iemand werkt bij een EP en flyers uitdeelt kan het zijn dat hij een jobke bij de gemeente ambieert. Er zijn ook veel onrechtstreekse verdieners die opdrachten uitvoeren voor lokale overheden of het EP. Volgens het Vlaams Belang heeft 1 op 3 Vlamingen een inkomen van overheidswege.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet ik geen mail voor zien. Wat het erger maakt, is dat zij daar zelf paarden heeft staan. Ons kent ons, bij OVLD weeral eens bewezen. Ze kocht met belastinggeld viptafels op paardenjumpings, onder meer bij Hippo Zoutleeuw, waar Vautmans meerdere paarden heeft staan. Dit is er volgens mij totaal over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar rook is ... De getuige was trouwens niet alleen. De Knackjournalist kent de getuigen trouwens, eigenlijk moest er staan: "Getuigen die anoniem wensen te blijven." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pure onzin. Ik ben ondertussen leidinggevende geweest van een 100 tal mensen. Je gaat er ook 5 vinden die niet zo tevreden waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit hoort niet! Dit zijn middelen waarvoor burgers belastingen voor betaald hebben. Praat het goed zoals je wilt. Mijn punt is dat Europa, het geldverslindende Europa, zich dringend moet gaan bezinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk daar toch heel anders over. Waar rook is, is vuur. Dus helemaal geen onzin. En OVLD moet haar blijven steunen, ze hebben geen andere optie meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Er is ook geen wet die zegt hoeveel keer je aanwezig moet zijn op stemmingen, en hoeveel wetsvoorstellen je moet indienen, enz.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Op Belgisch niveau hebben ze dat toch ook buiten de wet gesteld? Ik herinner mij uit mijn kindertijd dat CVP'ers toen petjes, balpennen, enz. uitdeelden. Zelfs zo'n eenvoudig gadget uitdelen werd buiten de wet gesteld omdat het als een soort "omkoping" gezien werd. Wat moet men dan denken van het kopen van VIP tafels?
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het leven kan soms hard zijn, en psychopaten kunnen hard terugslaan. Zoals vroeger in deze draad gesteld: de hoogste toppen worden slechts door kruipdieren bereikt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |