![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen ze morgen godsdienstvrijheid afschaffen dan kunnen we al die religieuze debielen clubs opdoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wapen hanteren van het verbod toont trouwens ook een eigen gebrek aan ruggengraat, van schrik om de confrontatie aan te geven met mensen die anders denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, een vervanging van onze heilige Eik en Linde die de RKK. heidens vond. Maar het maakt wel uit van ons erfgoed. Ge moogt dat van mij onnozel vinden, maar het is nu eenmaal een feit waar je niet rond kunt, het maakt deel uit van ons erfgoed. Net zoals kaatsen, gaaiboling. pinten zuipen na de elf uren mis, ganzen de kop af trekken, katten van een belfort zwieren en ga zo maar door. dat we geen levende beesten meer op barbarse wijze om zeep helpen daar kan ik inkomen, maar al de rest van die onschuldige bezigheden mogen we gerust in stand houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kapelletjes die uit dank voor iets zijn gezet bvb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet waarom die niet gelijk kunnen lopen.
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zolang lokale gemeenschappen die uit respect willen beheren, zie ik er alleen een culturele en historische erfenis in, geen gedenkteken aan de mistoestanden van de Christelijke kerken.
![]() |
#229 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
De omvolkinshteorie is gewoon onzin daar is niks van aan. Dat is gewoon een feit en staat los van de migratie probelamtiek die belgie heeft. Nogmaals: zolang als VB al bestaat is het juist door dermate ranzige figuren dat de oplossingen voor die probelamtiek steeds uitgesteld worden omwille van VB. Ze zijn altijd al cotnraproductief geweest en zullen dat blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
"geïmporteerden " Ok zeg gerust wie die importeerde naar hier (en dan negeer ik dat de grote meerderheid van die 3.5miljoen gewoon europeanen zijn en dat je duidelijk problemen hebt met gelijke van die bevolkinsgroepen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt geen idee wat mij gedachten daarover zijn.En erger nog niemand heeft er enige itnresse in. Direct word er van alels veronderstelt louter omdat ik niet akkoord ben van een fascist in het VB die de omvolkinstheorie samenzwering aanhangt. De omvolkinshteorie is gewoon onzin daar is niks van aan. Dat is gewoon een feit en staat los van de migratie probelamtiek die belgie heeft. Nogmaals: zolang als VB al bestaat is het juist door dermate ranzige figuren dat de oplossingen voor die probelamtiek steeds uitgesteld worden omwille van VB. Ze zijn altijd al cotnraproductief geweest en zullen dat blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Een paar honderd jaar later had “de profeet” dat ook in de gaten, maar helaas vond de ontknechting daar nog niet plaats. En nu importeren we die onzin massaal. Terug naar af. Terug naar de verknechting waar jij zo tegen ageert.
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
De psychologische druk die vanuit de politiek wordt uitgeoefend om de omvolking te ontkennen, en de eis zich te onderwerpen aan dat ontkennen van feitelijke waarheden komt recht uit het cultuur-marxistische handboek.
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
(Sarc/off)
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als ze ergens, op één of ander niveau, een absolute meerderheid halen? Een staatsgreep? Verkiezingen vervalsen?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitspraken van het Vlaams Belang: er is een omvolking bezig. Het is zichtbaar, aantoonbaar, bewijsbaar. Het gebeurt in onze West-Europese grote steden en is ondertussen zelfs doorgedrongen tot de kleinere provinciesteden. Uw gedaas van dat "fascisme" leg ik trouwens schouderophalend naast me neer. De retoriek is niet nieuw, het wordt door uw middens als van zelfs voor Zwarte Zondag gebruikt in een vertwijfelde poging om de partij van het gezond verstand af te blokken. Het is een falend recept gebleken. De maatschappelijke problemen verdwijnen niet door de klokkenluider de mond te snoeren en op de duct tape "fascist" te schrijven. Echt niet. Maar goed, doe gerust verder, het heeft het Vlaams Belang immers geen windeieren opgeleverd. Mensen als u behoren immers tot de beste propagandisten van het Vlaams Belang. Ik dacht u ervoor. Echt waar! |
|
![]() |
![]() |