![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was dit in een school? Was het deel van een verplicht curriculum? Met kinderen wiens ouders daar niets van wisten?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort dingen.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die foto was een dragshow dat als “family friendly” werd gelabeled. Meerdere scholen in Amerika labelen dat family friendly, waar seksuele roofdieren rond kinderen in drag komen dansen. Met hun ballen soms halfbloot. Dat jullie dat hier ook willen zou u tot bezinnen moeten dwingen. En ontken het niet, want men ontkende ook dat er plannen waren om de kleuters erbij te betrekken. Maar u zegt dan, zonder inmenging van een school is het ok? “it’s not gonna lick itself?” Seksuele roofdieren gebruiken lgbqt als dekmantel en al wie er de kinderen wilt bij betrekken, dienen we als een pedo te bezien en behandelen. Better safe than sorry. https://m.youtube.com/watch?v=__Jx3v...ZnJpZW5kbHk%3D En de YouTube zie je een ouder het aanklagen. Breng die waanzin dus niet over naar hier. De wereld dokterde al uit dat dit een medisch schandaal is en pedofielen er in lobbyen voor vrijheden rond kinderen. Freedom, pride, love is love.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juni 2024 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of ga jij beweren dat homo's niet bestaan? Dat er geen mensen zijn die zich man voelen terwijl ze uiterlijk vrouw zijn, dat er geen mensen bestaan die een geslachtsoperatie hebben ondergaan? Dat zijn geen meningen, dat zijn waarheden. Die dingen bestaan. Citaat:
Men heeft het in de scholen ook over geschiedenis, over politiek, over kunst,... Ook allemaal dingen die ons wereldbeeld vormen. Maar dat mag dan blijkbaar wel onderwezen worden. En nogmaals: het gaat niet om "wereldbeelden" onderwijzen. Het gaat om de waarheid te vertellen. Over dingen vertellen die ze in het dagelijkse leven kunnen tegenkomen. Dat is al heel deze draad mijn punt. Ik heb het over waarheden. Jij over geloof. Ik weet wel op basis van welke van die twee ik mijn kinderen wil opvoeden. Citaat:
Maar als we ze in scholen durven vertellen over bepaalde soorten van sexualiteit moeten we ze plots zelf op gaan voeden?? Nogmaals: het gaat over waarheden. Over dingen die bestaan. Dat jij het daar moeilijk mee hebt is uw probleem. We gaan ook niet stoppen met lessen aardrijkskunde omdat er mensen zijn die geloven dat de aarde plat is. Citaat:
Citaat:
Want godsdienst heeft niks met waarheid te maken. Het is geloven in een verhaaltje. Met bij de ene godsdienst Allah op kop van het peloton en bij de andere God. Dat gezever hoeft mijn kinderen niet onderwezen te worden. Ze mogen gerust horen dat die dingen bestaan maar meer ook niet. Citaat:
Homofilie bestaat, in tegenstelling tot God. Andere vormen van sexualiteit ook. Die dingen bestaan. Kijk buiten en je wordt er mee geconfronteerd. Ik heb homo's over straat zien lopen, maar God in eigen persoon ben ik er nog niet tegengekomen. Citaat:
Je bekeert mensen niet tot feiten. Je bekeert mensen tot verzinsels. Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in waarom het verbod op blote borsten tonen wel preutsheid zou zijn maar het tonen van verschillende vormen van sexualiteit niet. Ik hoef daarvoor niets te verzinnen. Citaat:
Moslims vragen ook vanalles. Daar hoop ik ook dat er geen rekening mee gehouden wordt. Je roept zelf over scheiding van staat en godsdienst. Awel, respecteer ze dan en leg je neer bij het feit dat uw godsdienst (welke ze dan ook is) niets te vertellen heeft over wat er in scholen onderwezen wordt. Ik ga niet aanvaarden dat onze scholen of ons onderwijs gevormd wordt naar het feit dat jij in een verhaaltje gelooft. Citaat:
Ik erken het feit dat er zoiets bestaat als geslachtsoperaties. Dat een jongen, via allerlei chirurgische ingrepen, de uiterlijke kenmerken van een meisje gegeven wordt. En andersom. Dat die persoon dan nadien jongen of meisje is laat ik in het midden, dat maakt mij ook niet uit. Als die persoon daar gelukkig mee is is voor mij de kous af. En als er dan mensen zijn die geloven dat die persoon dan daadwerkelijk van geslacht verandert is, is dat hun zaak. Misschien vragen we dat best aan mensen die zo'n operatie hebben ondergaan. Maar mij maakt het niet uit. Geloof je dat het geslacht veranderd is? Prima voor mij. Geloof je dat het geslacht niet veranderd is? Ook goed. Maar laten we vooral niet ontkennen dat die operaties bestaan.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid is dat er een man en een vrouw is en dat je NIET van geslacht kan veranderen, hoogstens imiteren.
U mag een andere waarheid belijden, maar verwacht niet dat ge uw waarheid over andermans kinderen kunt projecteren als nieuwe normaal. De dwang komt dus van uw kant. Dat is geen diversiteit maar een dictatuur. “Wij hebben de waarheid, gij zijt verkeerd en dus geven we de staat mandaat uw kinderen aan conversietherapie te onderwerpen.” Want moslims en christenen dit en dat en wee als je durft iemand van ons te “polariseren” door ernstige feiten IN DEZE TIJD te benoemen.
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Maar vooral: wat ze ook voorstelden: het was een VOORSTEL. En dat is nog iets anders dan waarheid. Ik hoor zo vaak over voorstellen waar je dan nadien niks meer over hoort. Met voorstellen hou ik me dus niet meer bezig. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd.
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij die mensen is het zelfmoordcijfer boven de 40%. Staat zelfs los van wel of niet operaties ondergaan te hebben. Je vindt daar niets onrustwekkend aan? Er is niemand die zich afvraagt, is dat wel normaal? Zijn we goed bezig?
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we niet langer het medische schandaal ontkennen en inzien dat 4 op 5 fout gediagnosticeerd worden. Dat door NIET te bevestigen in de kindertijd geen permanente schade gepleegd wordt.
Er zijn getuigenissen genoeg van jongvolwassenen in de-transitie die oproepen voorzichtiger te zijn. Dit negeren en beleid door trekken in de kleuterschool, onderstreept de kwade wil van die psychopaten die er beleid mee voeren.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het even voor u herhalen. Citaat:
Citaat:
Ik heb het over waarheid. Ik wil gewoon vertellen dat er verschillende vormen van sexualiteit bestaan. Dat is als vertellen dat elke dag de zon opkomt. Wat heeft dat in godsnaam (om u een plezier te doen) met 'dwang' te maken? Vertellen wat er in de wereld gebeurt heeft totaal niets met 'dwang' te maken. En 'vertellen wat er in de wereld gebeurt' is net hetgeen wat ik wil. Voor mijn part hoeven die kinderen daar zelfs niet mee akkoord te gaan. Dat is hetzelfde als ze vertellen over 'meesterwerken' van Rubens. We vertellen dat die bestaan maar ik wil niemand opdringen die mooi te vinden. Hou dus stilaan maar op over uw 'dwang' want dat slaat werkelijk nergens op. Citaat:
Waar heb ik het over onze kinderen onderwerpen aan "conversietherapie"? En het gaat niet over "wij hebben de waarheid". Of ga jij beweren dat iets als homofilie niet bestaat? Dat er geen geslachtsoperatie bestaan (met welke uitkomst dan ook)? Dat is WAARHEID. Maar daar kan jij overduidelijk niet mee om. Je moet er al zever bij gaan halen als zou ik pleiten voor onze kinderen te onderwerpen aan "conversietherapie". Als je het noorden een beetje kwijt bent mag je ook gewoon stoppen met deze discussie hoor, want mij dingen in de mond leggen die ik nooit heb gezegd gaat de discussie niet ten goede komen. Citaat:
Je pleit zelf voor scheiding staat/religie. En het gaat in deze draad over onderwijs. Een taak die in vele gevallen de staat op zich neemt. We kunnen het vakje "godsdienst" dus eigenlijk best schrappen want het heeft niets met staat (of onderwijs) te maken. Je roept zelf meermaals over scheiding staat/religie. Laten we die scheiding dan ook maar in deze draad aanhouden.
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees uw eigen zeggen posten eens terug. Gij polariseert christenen en moslims dus mag de staat zich in de scholen moeien om ze te hervormen in wat gij als waarheid ervaart.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ga jij er vanuit dat ik dat niet onrustwekkend vindt? En to the point: ik ben van mening dat ieder met zijn lichaam doet wat hij wil. Daarom ben ik ook tegen het bestraffen dan drugsgebruik. Wat niet betekent dat ik vind dat er over drugs gezwegen moet worden in het onderwijs of dat druggebruik wil aanmoedigen. En als er inderdaad zo'n hoog zelfmoordcijfer in die groep voorkomt moet dat inderdaad bekeken worden. Maar het feit dat het geen verschil maakt of er een operatie aan te pas kwam of niet duidt in ieder geval al aan dat zo'n operaties niet de grote trigger zijn. Misschien kan het al helpen om wat meer aandacht te besteden aan die mensen hun problemen maar als ik deze draad volg lijkt het mij alsof dat net het tegenovergestelde is van wat hier allemaal voorgesteld wordt. Hier wil men die problemen stilzwijgen. Doen alsof die niet bestaan. Ervoor zorgen dat mensen met die problemen nergens terecht kunnen. Dat lijkt mij alvast geen goed idee met zo'n cijfers maar soit; dat zal dan wel aan mij liggen.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 juni 2024 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch wat polariseren betekent? Waar zet ik christenen op tegen moslims? Ik heb hier al een paar keer beweerd dat volgens mij christenen in veel gevallen (de extreme) geen haar beter zijn dan de al even extreme moslims ja. Dat is mijn mening. Maar ik weet niet hoe ik daar christenen mee tegen moslims opzet. En wil je nu eens ophouden met uw gezever over "wat ik als waarheid beschouw"? Antwoord nu eens: is het bestaan van verschillende vormen van sexualiteit een waarheid of niet? Is het bestaan van geslachtsoperaties een waarheid of niet? Ofwel ontken je dat nu als waarheden ofwel hou je op met je gezeik over het feit dat dat "mijn waarheden" zouden zijn.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ervaar het zo: gij vindt dat het achterhaald is, dus het is ok dat de staat zich komt moeien rond christelijke en islamitische kinderen en de vrijheid van hun geloof schendt.
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij ontkennen dat niet, maar aanvaarden het niet als wetenschap. Het is een dwaalleer waarin voldoende voorbeelden aangeven dat we hier met een medisch schandaal te maken hebben. Er zijn verschillende vormen van seksualiteit, maar die uitbreiding er van is een social construct waarin niet iedereen betrokken moet worden. En al zeker de kleuters niet.
![]() |
![]() |
#117 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez vooruit. Ik wacht. Laat mij dan zo eens een hoop van die post zien waar ik "telkens" met "voorbeelden uit het verleden" over "moslims" en "christenen" kom. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het dus oké dat de staat iemands vrijheid van geloof schendt?? Nu zou ik wel eens willen lezen waar ik dat beweerd heb. Ik geef hier, net als jijzelf trouwens, aan dat staat en religie gescheiden moeten blijven. En dus ook onderwijs en religie. Ik ben dan ook van mening dat religie op geen enkele manier invloed mag hebben op het onderwijs. Niet voor wat er wel onderwezen mag worden en ook niet voor wat er niet onderwezen mag worden. Dat is de definitie van "scheiding staat(onderwijs)/religie. Maar wat een christen of een moslim thuis tegen zijn kinderen vertelt is zijn zaak. Daar heb ik niets over te zeggen en wil ik ook niets over te zeggen hebben. Dus nu mag jij mij eens vertellen waar ik de vrijheid van geloof schend of waar ik pleit voor het schenden van die vrijheid.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 juni 2024 om 10:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feel free to disagree in uw eigen instituten.
![]() |