![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Als er NU Federale verkiezingen zouden zijn, op wie zou je stemmen? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,20% |
Vooruit |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 32,65% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
15 | 30,61% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,12% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
andere partij |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,20% |
Prins Laurent (blanco/ongeldig) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,12% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB is tégen al die minderheids"problemen". Op tv, gisterenavond bij de jongeren in Kortrijk: de Jongeren moeten op school leren over a,bc,d,..en NIET over l,g,b,t,q,... Raak !!! Een jongen kwam er openlijk voor uit dat hij homo is maar hij zei: "Als je homo bent, hou dat dan voor jezelf, dat moet niet opgedrongen worden" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kan je me eens vertellen waarom homo's in de kast moeten blijven zitten. Dat begrijp ik niet zo. Moet je het ook voor jezelf houden als je hetero bent? En waarom exact?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 juni 2024 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me trouwens geen enkele gelegenheid voor de geest halen waar ik tegen iedereen zei, hallo, ik ben Xenophon en ik ben hetero. Het maakt me niets uit wat je bent en je hebt geen spreekverbod, maar na een tijdje denk ik, ja ok, je bent homo, ik weet het nu al wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De karikatuur die hier wordt neergezet als Daffyd. de relnicht. die te pas en te onpas met zijn geaardheid te koop loopt. Je kan in een gesprek tussen mensen het gay zijn denk ik zonder problemen vermelden als dat ter zake doet, net zoals je het niet hoeft te zeggen als je dat niet wil, of als je zelf vindt dat dat helemaal niets ter zake doet, het zou niets ter zake moeten doen nietwaar. Je komt solliciteren en oh by the way ik ben gay, ... waarom dat is toch niet vandoen, wat kom je daar doen, toch werken, dus tenzij je in nen homo sauna gaat werken heeft dat geen meerwaarde en hoeft het ook geen minderwaarde te zijn. Ik wil maar zeggen dat als je dat nodig vindt mag je dat zeggen en zou het geen belemmering mogen geven, net zoals je het van mij niet hoeft te zeggen. Ik heb daar strikt genomen geen zaken mee he. Dus is ook heel dat gendergedoe en de show en het constant daarop drukken eerder contraproductief dan productief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar als het over de andere lettertjes gaat ben ik niet meer 100% akkoord. Een vrouw die zich verminkt en mannenkleren draagt, daar is op zich niets mis mee. Maar mij willen opdringen dat dat ook effectief een man is, is een brug te ver. Ik denk dat VB het dichtste aanleunt bij mijn visie op dat gebied.
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of een of andere"speciale". die zich identificeert als paard bvb... en die verwacht dat iedereen hem aanspreekt als Horsie , overal een wc met vers stro eist en zijn eten uit een trog wil. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 4 juni 2024 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar wilt u eigenlijk naartoe als u schrijft "moet je je hetero-zijn voor jezelf houden"? Moet je dan met een sandwichbord rondlopen, met aan de ene kant "Weet ik wat ik ben?" met aan de andere kant "Ik ben hetero!" Of moeten we soms een soort herkenningssysteem invoeren? Een groen bol op iemands rug om te geven dat hij hetero is, een gele bol voor homo's, een rode voor wie het nog niet weet, een zwarte bol voor wie aseksueel is, enzovoort? Zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 juni 2024 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij denkt dat 4 jarigen elkaar pesten omdat er eentje 2 vaders of 2 moeders heeft. Geloof jij dat nu zelf? En moest het nu zo zijn, denk je dat dit zou stoppen als je aan een 4 jarige vertelt wat non binairen, transgenders en aseksuelen zijn?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De school heeft niet als taak om te gaan preken over gender enz. Het mag niet doorslaan. Maar een aantal zaken kaderen, is wel degelijk opvoedkundig belangrijk. Erop wijzen dat iedereen gelijk is, en dat niet beperken tot man-vrouw lijkt me toch wel belangrijk. Erop wijzen dat alle meningen aan bod mogen komen, ook. Als de juf aan haar klas leert dat in een gezin met 2 vaders of 2 moeders dat kind even graag gaat gezien worden, is dat toch positief ? En ja, dat gaat af en toe botsen met de opinie van de moslim vader of de moslim moeder. So what ? Erover zwijgen, is capituleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat die papa of die mama dan ne vreemde voor dat kind in huis neemt, is niet het probleem van die andere kinderen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 juni 2024 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de vraagstelling impliceert dat niet. U wil gewoon heel graag de woorden van iemand verdraaien, omdat u met een grote vooringenomenheid zit en die luidt: "Het Vlaams Belang is tegen homo's". En dan begint zelfs niet eens de discussie, want u wil niet uitgaan van wat mensen echt vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, maar men zal toch aan de kinderen ook moeten uitleggen op school dat twee mensen van hetzelfde geslacht soms veel van mekaar kunnen gaan houden en kinderen willen en dat er daarom ook kinderen zijn met twee mama’s en /of twee papa’s’.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 juni 2024 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad compleet waanzinnig om te spreken over "twee mama's" of "twee papa's". In nieuw samengestelde gezinnen is het niet zelden zo dat de stiefouder (oei, weer zo'n besmet woord...) met de voornaam wordt aangesproken. Niet met "ma" of "pa" of zo. Kinderen kunnen heus wel het verschil maken tussen wie hun echte, biologische vader of moeder is en wie, na relatiebreuk, de nieuwe partner is.
|
![]() |
![]() |