![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#52041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook moeten politiekers die oorlog uit de mond kramen mee gestuurd om lokaal tot een beter overzicht te komen en tot beter beleid te komen. Lead the way!
![]() |
![]() |
#52045 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw stelling was absurd, de mijne herleed ze naar de essentie.
![]() |
#52046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logica, het is echt niet aan u besteed, he?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetrintrollen, wappies, edm: u herhaalt het maar. Net zoals ik vaak met google in gesprek ben en niet met u. Net zoals u zich liever op de wereld richt en de wereld niet op de Schrift spiegelt. Ik moet wel even toegeven dat als ik over shapeshifting reptillians bezig ben den draak steek en satirsch durf trollen. Maar ik ben geen Russische trol, ik geloof in de Bijbel en geloof dat het westen het equivalent van Sodom en Gomorra is geworden. Als ze mensen aan een lopende lus voor de zot houdt, moet ze niet verwonderd zijn dat het volk zo lomp wordt in een platte aarde te geloven of dat mannen vrouwen kunnen zijn als ze het maar lang genoeg herhalen. De leugen lang genoeg herhalen maakt het geen waarheid, dat hebben we toch al geleerd?
![]() |
![]() |
#52048 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Rusland is het Rijk Gods?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The audacity!!!
![]() |
![]() |
#52050 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52051 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52052 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland hoort bij de Gog Magog situatie.
Ook Rusland zal de knie moeten buigen. ALLE koninkrijken dezer aarde staan onder invloed van duistere machten. De gevallen engelen zijn intussen terug en ze willen in uw biologie peuteren om het evenbeeld van God te "verbeteren" maar ze willen het eigenlijk geheel onderwerpen aan wat gewenst is voor hen. Daarom zijn mensen die in de menselijke biodiversiteit tasten een openlijke oorlogsverklaring voor de gehele mensheid.
![]() |
#52053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand in de hele wereld gelooft dat, zelfs de Poetintrollen niet. De realiteit is dat Rusland de stemmen van die mensen stal en deed ze zeggen wat het imperialistische Rusland wilde.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52055 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij bent u meer met de wereld dan met geloof bezig. En door u te verbinden met de wereldgeest, gaat ge den duivel niet slimmer af zijn he Jan.
Repent for the love of God.
![]() |
#52056 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jullie dat niet willen erkennen want andere landen erkennen het ook niet, dan is dat jullie recht. Net zoals het mijn recht is niet enkel te oordelen vanaf Rusland daar tanks binnen walste, maar er holistisch naar te kijken. Ieder het zijn, ik het mijn.
![]() |
![]() |
#52057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen onder invloed van sociaal darwinisme zijn zooooo voorspelbaar en niet eens origineel meer.
![]() |
![]() |
#52058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52059 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Er waren gewapende intimidaties van de bevolking om de gewenste stem uit te brengen. C'est tout.
![]() |
![]() |
![]() |
#52060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de bevolking houdt de bevolking onder schut om het gewenste resultaat te behalen?
![]() |