![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja Valentinus;10320575 je hebt gelijk: LEBENSRAUM voor de arme, onderdrukte, RASzuivere JODEN hahha hahha haha 01) KIjk ik bekijk het heel dierlijk, primitief nu, Pak de kaart van dat gebied, 90 procent lege woestijn, dus waarom vechten al die superintelligente, grootgeschapen mensapen daar op leven en dood om LEBENSRAUM en om een heilige Sinai berg?? Dieren gaan dit nooit begrijpen denk ik en ik bekijk het nu Technocratisch en vanuit het Harde Metafysica model, dat ik nog goed moet gaan definieren. 02) Ja de Joden zijn echte onderdrukkers als zij de macht krijgen, ref Duitsland na WOI, brandschatting Vrede van Versailles, 1929 beurscrash en het duitse volk werd notabene uitgebuit en gediscrimineerd door een joodse elite. Logisch dat daarna hitler NSDAP als Duitse protestpartij opkwam om die ONDERDRUKKERS een kopje kleiner te maken, niets nieuws, zo is de hele geschiedenis van de zielige, zieke Mensheid. Nazi Duitsland is een herhaling van Sparta. 03) Bestaat er een vreedzame, dierlijke oplossing voor deze twee konflikten in het MENA gebied: Gaza drama nu, en Libanon drama?? Ja, het kan, ik moet het boek hierover nog compileren en snel publiceren, met dierlijke visies ok, en ik zal dan de gedownloade Katten biodata files van Wieroe gebruiken, die dit alles naar mijn biodata banken uploadde toen hij stierf op donderdag nacht 9 september 2021. Uiteindelijk moeten de dieren maar de zieke mensheid helpen om te genezen van hun ongeneeslijke, genetische ziekte van het menszijn. Veel mensen zijn geestelijk gestoord en al hun hele menselijke geloofsstelsels, sekten en religieen zijn toch paranoide psycho virussen, inclusief het zielige zwarte hindoeisme. W.G. Zes pootafdrukken, Waldo & Wieroe (RIP) & Co Delft, Arische katten kennisstad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de eerste wereldoorlog was er het verdrag van Versailles dat veel strenge regels aan Duitsland oplegde. gevolg was dan ook verzet in de vorm van de 2e wereldoorlog.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel wordt ook al erkend door een reeks Arabische landen Egypte , Jordanië , UAE, Bahrain, Morocco en Sudan. Saudi's hebben de relaties ook al genormaliseerd.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing van dit conflict bij de Palestijnen neerleggen is gezien de machtsverhoudingen nogal wereldvreemd.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorlogskelk moet tot op de bodem leeggedronken worden. Iedere andere "tussenoplossing" levert alleen zwerende wondes op. Dat is nu eenmaal de menselijke natuur.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 juni 2024 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh Maddox, bedoel jij dat Israel dus feitelijk ooit in de toekomst, bv met een massieve virale aanval heel GAZA en LIbanon gewoon moet ONTVOLKEN?? Dit dreigt nu echt te gebeuren ooit in de oorlogszuchtige toekomst, 2083 bij de grote Bevrijdingsoorlog van Europa, volgens de profetieen van Andersen Behring Breivik?? Hij kan gelijk krijgen ok. wij zijn gewoon aapjes met hele grote LULLEN en MEGA grote Krasse voorKUTJEs en achterkutjes, dus wij zijn hele ziekelijke intelligente beesten. Ik geef de JODEN ergens gelijk ok als zij bijvoorbeeld hele MIddenoosten ontvolken in 2083 met een supersnel muterend, autodestruct Virus. Clean DEATH finito, End of Game and Israel kan zich dan het hele MIddenoosten gewoon toe eigenen daarna. Deze grote Palestijnse en Islamitische, CLEAN, superfast (JOB done in 90 days with DEMON covid2083 variants .... of met 10 miljard, autodestruct, vliegende micro nanobots he die gewoon cyanide inspuiten als kleine vliegende insecten en een heel gebied totaal kunnen uitmoorden binnen 48 uur ) HOLOCAUST in hele Midden Oosten komt er ooit echt aan, 2083?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen zorg: AI zal dat t.z.t. wel in orde brengen, denk ik.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is puur gebaseerd op historische voorbeelden. Israël en het bijhorende gezeik en geziek is net zoals de 2 Korea oplossing een VN politiek broddelwerkje. Net zoals de grenzen in het Midden Oosten en Afrika geklooi is, eeuwen geleden gewenst door machtwellustige leiders en uitgevoerd door ambtenaren, bureaucraten en diplomaten zonder realiteitszin.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conflicten kunnen natuurlijk ook gewoon opgelost worden zonder geweld.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor Japan waren 2 atoombommen op hun gezicht voldoende. Citaat:
Och ja, da's te lang geleden voor u.
![]() |