Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2024, 20:13   #21
Gerard R.
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
De PVV heeft zeven keer meer zetels gehaald dan in 2019. PvdA/Groen Links heeft een zetel verloren.
Zeker, maar de lijst wordt nog aangevoerd door PvdA/Groen Links.
En nummer 1 is winnen, al is het maar met een haar.
Gerard R. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2024, 20:38   #22
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Het is tegenwoordig not done om Nazi's en hun technieken erbij te slepen. Toch treft de gelijkenis van terminologie en techniek: Lebensraum, Uitverkoren volk, uitspraken van Zionisten over kakkerlakken en sprinkhanen die moeten vernietigd worden.

Antisemitisme is een misbruikte slogan. Over de kritiek van joden (joods als volk en jood als religie) op de politiek van het huidige zionistische ideaal hoort men weinig. En toch bestaat het.

ja Valentinus;10320575 je hebt gelijk: LEBENSRAUM voor de arme, onderdrukte, RASzuivere JODEN hahha hahha haha

01) KIjk ik bekijk het heel dierlijk, primitief nu,
Pak de kaart van dat gebied, 90 procent lege woestijn, dus waarom vechten al die superintelligente, grootgeschapen mensapen daar op leven en dood om LEBENSRAUM en om een heilige Sinai berg?? Dieren gaan dit nooit begrijpen denk ik en ik bekijk het nu Technocratisch en vanuit het Harde Metafysica model, dat ik nog goed moet gaan definieren.

02) Ja de Joden zijn echte onderdrukkers als zij de macht krijgen, ref Duitsland na WOI, brandschatting Vrede van Versailles, 1929 beurscrash en het duitse volk werd notabene uitgebuit en gediscrimineerd door een joodse elite. Logisch dat daarna hitler NSDAP als Duitse protestpartij opkwam om die ONDERDRUKKERS een kopje kleiner te maken, niets nieuws, zo is de hele geschiedenis van de zielige, zieke Mensheid. Nazi Duitsland is een herhaling van Sparta.

03) Bestaat er een vreedzame, dierlijke oplossing voor deze twee konflikten in het MENA gebied: Gaza drama nu, en Libanon drama?? Ja, het kan, ik moet het boek hierover nog compileren en snel publiceren, met dierlijke visies ok, en ik zal dan de gedownloade Katten biodata files van Wieroe gebruiken, die dit alles naar mijn biodata banken uploadde toen hij stierf op donderdag nacht 9 september 2021. Uiteindelijk moeten de dieren maar de zieke mensheid helpen om te genezen van hun ongeneeslijke, genetische ziekte van het menszijn. Veel mensen zijn geestelijk gestoord en al hun hele menselijke geloofsstelsels, sekten en religieen zijn toch paranoide psycho virussen, inclusief het zielige zwarte hindoeisme.

W.G. Zes pootafdrukken,

Waldo & Wieroe (RIP) & Co
Delft, Arische katten kennisstad

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2024, 21:22   #23
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een gedurfde stelling. Zo zag het er de eerste jaren na de oorlog zeker niet uit. En in Oost-Duitsland is de onderdrukking blijven duren tot 1989.
En daar was ook verzet tegen.

Na de eerste wereldoorlog was er het verdrag van Versailles dat veel strenge regels aan Duitsland oplegde. gevolg was dan ook verzet in de vorm van de 2e wereldoorlog.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2024, 21:29   #24
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ze zich verdedigen. Dat is iets waar onze sneeuwvlokjes anno 2024 woest van worden.

Volgens mij kan het probleem in het Midden-Oosten in een handomdraai opgelost worden. Het begint met de erkenning van Israël en zijn bestaansrecht door de complete Arabisch-Islamitische wereld. Vervolgens kan Israël de Palestijnse staat erkennen en kan er een vruchtbare samenwerking ontstaan.
Men moet Israel erkennen terwijl ze op het zelfde moment doorgaan met de sloop van huizen op de westbank om nieuwe nederzettingen te stichten. beetje vreemd niet ?

Israel wordt ook al erkend door een reeks Arabische landen Egypte , Jordanië , UAE, Bahrain, Morocco en Sudan. Saudi's hebben de relaties ook al genormaliseerd.
Oud 8 juni 2024, 21:31   #25
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De oplossing van dit conflict bij de Palestijnen neerleggen is gezien de machtsverhoudingen nogal wereldvreemd.
Oud 8 juni 2024, 22:15   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En daar was ook verzet tegen.

Na de eerste wereldoorlog was er het verdrag van Versailles dat veel strenge regels aan Duitsland oplegde. gevolg was dan ook verzet in de vorm van de 2e wereldoorlog.
Zoals ik schreef, een oorlog kan pas beëindigd zijn als de verliezende partij als een geslagen hond met de 4 poten in de lucht de hals aanbied aan de winnaar.

De oorlogskelk moet tot op de bodem leeggedronken worden.

Iedere andere "tussenoplossing" levert alleen zwerende wondes op.

Dat is nu eenmaal de menselijke natuur.

Laatst gewijzigd door maddox : 8 juni 2024 om 22:16.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2024, 23:13   #27
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zoals ik schreef, een oorlog kan pas beëindigd zijn als de verliezende partij als een geslagen hond met de 4 poten in de lucht de hals aanbied aan de winnaar.

ja joh Maddox,

bedoel jij dat Israel dus feitelijk ooit in de toekomst, bv met een massieve virale aanval heel GAZA en LIbanon gewoon moet ONTVOLKEN??

Dit dreigt nu echt te gebeuren ooit in de oorlogszuchtige toekomst, 2083 bij de grote Bevrijdingsoorlog van Europa, volgens de profetieen van Andersen Behring Breivik?? Hij kan gelijk krijgen ok.

wij zijn gewoon aapjes met hele grote LULLEN en MEGA grote Krasse voorKUTJEs en achterkutjes, dus wij zijn hele ziekelijke intelligente beesten.

Ik geef de JODEN ergens gelijk ok als zij bijvoorbeeld hele MIddenoosten ontvolken in 2083 met een supersnel muterend, autodestruct Virus. Clean DEATH finito, End of Game and Israel kan zich dan het hele MIddenoosten gewoon toe eigenen daarna.

Deze grote Palestijnse en Islamitische, CLEAN, superfast (JOB done in 90 days with DEMON covid2083 variants .... of met 10 miljard, autodestruct, vliegende micro nanobots he die gewoon cyanide inspuiten als kleine vliegende insecten en een heel gebied totaal kunnen uitmoorden binnen 48 uur ) HOLOCAUST in hele Midden Oosten komt er ooit echt aan, 2083??

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2024, 02:40   #28
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik schreef, een oorlog kan pas beëindigd zijn als de verliezende partij als een geslagen hond met de 4 poten in de lucht de hals aanbied aan de winnaar. De oorlogskelk moet tot op de bodem leeggedronken worden. Iedere andere "tussenoplossing" levert alleen zwerende wondes op. Dat is nu eenmaal de menselijke natuur.
In realiteit betekent dit dat de mensheid moet worden 'verwijderd' uit de gangbare equatie.
Geen zorg: AI zal dat t.z.t. wel in orde brengen, denk ik.
Oud 9 juni 2024, 09:43   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja joh Maddox,

bedoel jij dat Israel dus feitelijk ooit in de toekomst, bv met een massieve virale aanval heel GAZA en LIbanon gewoon moet ONTVOLKEN??
Ik bedoel alleen maar dat oorlog als een oplossing alleen werkt als die oorlog tot op het einde uitgevochten wordt en de verliezende partij zich onvoorwaardelijk overgeeft.

En dat is puur gebaseerd op historische voorbeelden.

Israël en het bijhorende gezeik en geziek is net zoals de 2 Korea oplossing een VN politiek broddelwerkje.
Net zoals de grenzen in het Midden Oosten en Afrika geklooi is, eeuwen geleden gewenst door machtwellustige leiders en uitgevoerd door ambtenaren, bureaucraten en diplomaten zonder realiteitszin.
Oud 9 juni 2024, 18:09   #30
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Men kan vooraf nooit weten wanneer het genoeg zal zijn.
Conflicten kunnen natuurlijk ook gewoon opgelost worden zonder geweld.
Oud 9 juni 2024, 22:48   #31
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Men kan vooraf nooit weten wanneer het genoeg zal zijn.
Nope, er zullen altijd idioten zijn die tot iedereen dood is willen doodvechten.
Maar voor Japan waren 2 atoombommen op hun gezicht voldoende.
Citaat:
Conflicten kunnen natuurlijk ook gewoon opgelost worden zonder geweld.
Dat kan, maar hebt u historische voorbeelden?

Och ja, da's te lang geleden voor u.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be