![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar goed ook. Een Vlaamse Taliban heb ik hier liever niet.
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft het over extreem-rechtse politici. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna 50 jaar nemen zij deel aan de verkiezingen. Nog nooit mochten zij deelnemen aan het beleid, en zoals het er nu uitziet gaan ze de komende 5 jaar ook niet mogen meebesturen. Wat is dan het nut van uw stem voor die partij? Dan stem ik veel liever voor een partij die waarschijnlijk wel het verschil kan maken. Dat dit de N-VA is, dat weet iedereen met reen beetje nuchter verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dessert van chocomousse smaakte wel moet ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zonet gaan stemmen....Plicht voor alles,hoe pijnlijk hij ook wezen mocht...
En voor de "Vlaamse Welvaart" zal ik,meen ik,mijn steentje wel bijdragen volgende week...op het werk....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 9 juni 2024 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke verstandige mens kan akkoord gaan met dergelijk beleid? Enkel diegenen die mee aan het rijkelijk buffet van het staatsapparaat zitten.
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Velen met u kennelijk ook niet. Toch de naïevelingen die NVA stemmen. NVA kan hooguit een rechts geluid produceren, maar een rechtste regering kan op federaal vlak nooit en migratie kan nooit worden aangepakt zoals wij het willen. Daarom moet er Vlaams een front worden gevormd en het federale is totaal ondergeschikt. Ik kijk nogmaals naar het theater en binnen een paar jaar verkoop ik mijn boeltje. De verarming zal ongetwijfeld doorgaan. Het falende monetaire stelsel (hyperinflatie is op komst) zal men op een oorlog steken, en vervolgens volgt de totale uitverkoop van ons land met de afschaffing van al ons privébezit tegen 2030. De agenda van het World Economic Forum. Lach er maar allemaal mee. Maar ons land is volledig failliet en dat is de volgende stap.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juni 2024 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() Vlamiban. De toekomst van Vlaanderen.
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moogt gij beslissen wat er met uw geld gedaan wordt? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- De slachter van Teheran = goed. - Wilders = slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot die conclusie kwam ik nadat ik op de N-VA had gestemd, ik had mijn stem weggesmeten.
Want BDW stapte niet alleen onvoorwaardelijk in de regering Michel, hij toonde ons ook de toekomst met de N-VA, namelijk, geen onafhankelijk Vlaanderen. Daar waar hij vroeger nog zei, ooit, klinkt het nu, nooit.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister
|
![]() De som van NVA en VB moet 50% zijn in Vlaanderen.
Op het federale niveau bestaat er niks zoals "centrumrechts". Een kat die blaft is geen hond. Er is enkel rechts en links. N-VA is een linkse partij die rechtse geluiden verspreidt, maar niet de minste intentie heeft om die beloftes waar te maken. Kijk hoe bang ze zijn dat het VB groeit. Ze doen niks anders dan VB gezinden overtuigen dat een federale regering met VB nooit kan, en dat ze maar voor NVA moeten stemmen. Inderdaad, een federale regering met VB zal niet lukken. Maar de doelstelling is een Vlaams front. Bij de vorige verkiezingen deed NVA daar geen uitspraak over en nu dat front realistisch wordt bekennen ze ineens kleur. Ik heb geen hoop meer voor Vlaanderen. We glijden af in communisme, een totalitaire staat waarin democratie een illusie is. Vrijheid van meningsuiting is onbestaand. Ik bereid binnen dit en 10 jaar een verhuis voor. Maar ik vrees dat we tegen die tijd al een failed state zijn, waarin het communisme is geïmplementeerd.
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tegen welke prijs reservespeler? Hij gaf het toch tussen de lijnen toe in dat debat van de VRT? Dat we de vluchtelingen, economische migranten en asielzoekers niet kunnen raken wegens internationale verdragen. Dus moeten ze heel de sociale zekerheid hervormen omdat ze anders die eerste categorie discrimineren. Ergo: wir schaffen das, maar uw kinderen verliezen er de sociale zekerheid aan. Dit in een tendens waar we failliet gaan en AI uw kinderen dreigt te vervangen. De gewone mens moet bovenaan op de ladder staan en daaronder de politiek en daaronder pas de bedrijven.
![]() |