![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet coherent gedacht, al evenmin gehandeld. U schreef elders dat u hoop op winst voor links. Hoezo? Als het toch allemaal corrupt is? En bespeelbaar? Hier zegt u nu eigenlijk dat het grootste deel van de mensen dom zijn. Hoe hautain komt dat niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas zou ik dan teveel overdenken en tot overprikkeling komen. Rustig aan Jan, tis zondag ![]() Het is niet omdat ik geen democraat ben, de democratie niet meer opvolg en stiekeme hoop koester hey ![]()
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar komt dan eindelijk de aap uit de mouw die zovele narcisten beheerst: een diepe minachting voor je medemens. De anderen zijn vanzelfsprekend dom en jij bent de enige die in staat is dat te zien.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere partijen zullen het VB zeer duidelijk laten weten dat hun standpunten goed voor de vuilnisbak zijn. Er is niets te onderhandelen.Niets. Rien.Nothing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat hoekje zitten de meeste complotdenkers. CUFI is heel zwaar besmet met allerlei complotpraatjes. Ook dat volkje is behept met de overtuiging dat zij het weten - dankzij tienregelige berichtjes op Telegram en FB -, dat zij zien wat anderen niet zien, zij zijn de zogezegde "wakkeren" en de rest slaapt, alle anderen zijn fout en beïnvloed door de MSM, alleen zij hebben de juiste bronnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echter is dat niet waar het om ging
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar gaan we weer met het riedeltje. Er is niets nieuws in wat u schrijft, hoor. We horen het refreintje al sedert Zwarte Zondag, maar het pakt niet meer. Als het er allemaal niet zou toedoen, hadden jullie wel anders gehandeld: dan zou men het Vlaams Belang gewoon negeren als "quantité négligeable". Dan zou je die partij negeren zoals men Voor U negeert, zoals men L99 negeert. Daar weet men immers heel zeker dat die partijen geen enkele invloed hebben, het debat niet beheersen, geen gewicht in de politieke arena leggen... Het Vlaams Belang doet dat wel. En daarom dat jullie altijd maar hetzelfde refreintje herhalen. Jullie zijn bijna gebiologeerd door het Vlaams Belang. En op die manier wordt het zwaartepunt van iedere verkiezing steeds weer opnieuw bij die partij gelegd. Iedere keer weer is het de grote strijd van één tegen allen. Net omdat jullie niet kunnen ophouden met te praten over dat zogezegde irrelevante Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij zijn een parlementaire representatieve democratie
aka we verkiezen personen die volledig vrij hun stem uitbrengen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is 9 op 10 aangestoken. Ja er is een opinie die liever niet gehoord wordt, maar er wordt ook opinie aangestoken om bliksemafleiders enzovoort te hebben. Ik heb geen minachting voor jullie, integendeel. Ik hoop dat wij snel als samenleving terug mogen keren naar de cultuur van onze voorvaderen en niet verder het traject volgen dat deze generatie "politiekers" voor ons uitstipelde. Ik acht de meeste slimmer dan mij en ben mij bewust van mijn beperkingen. Toch kan ik er niet meer rond dat de massa op grote schaal gebrainwasht wordt met social constructs om verborgen agenda te dienen. Ik voel mij beter beschermd door de duivel er in te zien dan het te gaan relativeren.
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga niet stemmen omdat ik dan medeplichtig ben. Ik steun Rusland niet. Ik steun evenmin de vijand van Rusland. Wij hebben dringend nood aan een hervormde politiek die haar beleid terug ontvangt zoals het ons aangedaan is. Overal camera's waar ze samenkomen, inspraak in hun rekeningen, hoe geld en lobbygedrag circuleert enzovoort. Maar in uw haat voor Rusland, zijt ge te afgeleid om in te zien hoe slecht onze eigen mensen in kern kunnen zijn. We zijn allemaal zondaars, ge zijt niet beter dan Rusland.
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA houding a la, we goochelen wat met namen en begrippen, maar alles blijft hetzelfde, is gewoon VU². Hobby nationalisme waarbij men vrijwillig onderhorig blijft aan de Belgische krachten. Voor de postjes, of uit fanatieke haat tegen alle zaken VB, ik weet het niet, misschien beide. In ieder geval, het grote woord is er eindelijk uit, de N-VA staat niet meer achter het eigen programma. Punt één zal nu spoedig veranderen in "de N-VA wil geen onafhankelijk Vlaanderen." Ben eigenlijk benieuwd wat de leden daar van gaan zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb waarschijnlijk het congres waarop dat beslist is gemist.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, u zet de anderen echt wel als dom neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verschilde niet veel van hetgeen De Wever gezegd heeft. En laten we wel wezen, als confederalisme er voor zorgt dat iedere regio z'n eigen boontjes mag, kan en moet doppen, is ons doel bereikt. Tijdens heel veel peilingen werd ook aan de mensen gevraagd wat ze vonden van de splitsing van het land. Er waren maar heel weinig voorstanders, ik dacht iets van 20 tot 22%. Ongetwijfeld zijn er daar ook kiezers van de N-VA bij, waarmee ik maar wil zeggen dat niet iedere VB stemmer voor een onafhankelijk Vlaanderen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontkent gerust, maar in zovele bijdragen van u spreekt een ander verhaal: u herkauwt gewoon het discours van de Russische propaganda. Ook hier raakt u verstrikt in uw eigen onsamenhangendheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiermee geeft u nu zelf aan dat het CS er net voor zorgt dat twee partijen met veel overeenkomsten uit elkaar gehouden worden. Eindelijk een helder moment van u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |