![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#52421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dan tegen zo'n reus uit te halen vind ik toch zeer riskant. Waarom mensen telkens opnieuw oproepen om oorlog boven alle andere strategieën te plaatsen en de "vijand" ontmenselijken, is een herhalend patroon waar ik gewoon vandaag afstand van neem. Ik veroordeel iedere vorm van oorlog en bid en hoop dat we snel als mensheid tot een betere strategie mogen komen.
![]() |
![]() |
#52422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 234 Palestijnse burgers gedood om 4 westerse gijzelaars te bevrijden, de westerse wereldorde, met Ubermenschen en Untermenschen, in volle glorie.
Je moet weten dat voor elke dode er 4 familieleden ongeveer de wapens opnemen tegen de onderdrukker. Dat is net een van de redenen waarom Rusland probeert het aantal burgerslachtofffers te beperken. En als je vergelijkt met Israel of andere westerse landen, slagen ze daarin. Laatst gewijzigd door tomm : 9 juni 2024 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt wat prentjes gepost, da's al. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52425 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt het echt niet laten om een leugenachtig discours te blijven aanhouden, he?! Dat waren zijn woorden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Er is een aanvaller en een aangevallene. Hoeveel spinning Moskou en zijn vijfde kolonne hier ook proberen om die realiteit om te draaien in onze geesten.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is oorlog en wij zijn hem niet begonnen. In een oorlog komen aanhangers van de vijand in beeld als verraders. Dat is overal en van alle tijden zo. Kijk maar naar hoe het gelopen is in 1940 en in het najaar 1944.
![]() |
![]() |
![]() |
#52429 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wake up call: er is al twee jaar oorlog, er moet helemaal niet op aangestuurd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#52431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. In Europa zijn het de Russische agressors die ongedierte zijn, niemand anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#52432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedreig niemand, uw nonsens worden me bij momenten gewoon te veel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"nonsens"Of het om nonsens gaat zal moeten bewezen worden, door U.
![]() |
![]() |
#52434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon mij de nazi's die de macht hebben in Oekraïne.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 juni 2024 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is al aangetoond. Het ging over het gebruik van het woord "ongedierte", dat slaat op de staat Rusland, op het regime, niet op het volk, laat staan op de Slavische volkeren, zoals commietommie leugenachtig beweert. Het bewijs ligt gewoon in die post. U kunt het ook nalezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uiteraard wel weer 'off topic', maar toch: vindt u het aanvaardbaar dat die gijzelaars in een vluchtelingenkamp 'verborgen' werden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is "ge" trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52438 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of bij een joernalist van al jazeera
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#52439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medvedev over de "rotte leverworst":
Dmitry Medvedev op Telegram: "Rotte leverworst Scholz begon opeens te praten
![]() |
#52440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat echt het niveau zou zijn waarop Rusland de strijd voert, dan verliest het garanti de oorlog en zelfs de strijd voor zijn voortbestaan. Terzijde: schelden wijst altijd op machteloosheid, Medvedev moet behoorlijk gefrustreerd zijn over de speciale militaire operatie.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 9 juni 2024 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |