![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is geen wet voor nodig, de grondwet garandeert vrijheid van onderwijs.
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder dan het eigen dorpsplein denken was en zal nooit het 'forte' zijn door dat complex van taalminderwaardigheid, eigen aan de doorsnee Flamingant.Een degelijke basisopvoeding in jouw streek hield ooit viertaligheid in, Witte.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 juni 2024 om 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was niet de dokter die Bart wees op zijn ongezonde eetgewoonte. Bart ging met z'n familie naar de Efteling, in bepaalde attracties kon hij, wegens z'n buikje, heel moeilijk plaatsnemen. Toen besefte hij dat hij er iets aan moest doen. Dat politiekers graag een pint drinken en zelfs te veel alcohol gebruiken, is een feit, maar dat propageren als alcoholisme ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stijn Baert De erfzonde van Vivaldi was dat het regeerakkoord scherpstelde waar geld zou uitgegeven worden maar de contouren van sociaaleconomische hervormingen niet afgeklopt werden. Laat ons niet pushen op snelle akkoorden, maar op diepgaande hervormingen. Dit is uniek momentum daartoe. 11/06/2024, 09:42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan een keukenwekkertje kwam er niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rikketikketik ==> nog 5 jaar extra parlementaire wedde voor niks te doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: PVDA kan wel meer doen voor individuen door haar leden en sympathisanten bij de vakbonden en in de mutualiteiten, door haar dokters- en advocatenwerkingen. Dat mist men bij het VB. Er zijn wel wat kleinschalige projecten maar zo'n invloed als de PVDA heeft dat niet.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 12 juni 2024 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik geef ze het voordeel van de twijfel. Wie weet, misschien valt het mee. Eén zaak is zeker: de mensen zullen moeten dokken en het grootkapitaal zal worden gespaard. En uiteindelijk zal Vooruit de rekening op termijn betalen voor die regeringssteun met rechts. De pas herwonnen vleugeltjes van Rousseau zullen goed worden geknipt bij de volgende verkiezingen. Voor zover ze al de regeringstermijn helemaal zullen uitzitten.Maar goed, we zullen zien hoe het gaat lopen. Toekomstvoorspellingen zijn gevaarlijk. Dat weten de blokkertjes hier maar al te best. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2024 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, over zijn drinken, als ex-zatlap weet ik dat stoppen met zuipen positief is. Ik vind het enkel vreemd dat BDW dat verhaal openlijk zelf vertelde en dat ik daar dan volgens u over lieg. Eén van die twee zaken is dus niet juist ingeschat door u. Het maakt me weinig uit en ik ga er ook geen tijd meer aan verspillen.
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben gestopt met drinken, en ik ben 20 kilo afgevallen. Eens het procedé loopt gaat het vlot, maar voor je de beslissing kan nemen voor jezelf, dat duurde in mijn geval een hele tijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet zo wie er de broek gaat laten zakken, zoals gewoonlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het weekend drinken wij vanaf de vrijdagavond t/m de zondagavond een fles goede wijn + een limoncello. Is dat "behoorlijk" veel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Engels leren de overgrote meerderheid van de jongeren zo ook al op een goed niveau. Het is zo alomtegenwoordig overal dat het voor kennis van het Engels weinig of niks uitmaakt of het als 2e of 3e taal in het onderwijs gegeven wordt. 2. Radikaal maar... waarom niet Mandarijn invoeren in het onderwijs. Daar zal je veel meer competitief voordeel uit halen. Engels kent iedereen en is niks waarmee je je internationaal nog kan profileren. I.e. Frans heeft internationaal niet veel belang meer daar ga ik mee akkoord, maar Engels leert de overgrote meerderheid sowieso al wel... dus als je echt iets wil doen voor de toekomst van de jeugd...
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 juni 2024 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jeugd kent "Aldi"Engels. In het bedrijfsleven moet je écht GOED Engels spreken én schrijven. Dat is nogal wat anders dan "Iedereen kent Engels" |
|
![]() |
![]() |