![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is zeker waar. Voor een Nederlander ook interessant, en er is meer dan het Frans alleen. Er zijn te veel Vlaamse bedrijven waar ze overschakelen naar het Frans voor Franstalig personeel.
De wereld is groter dan Belgiek en Frankrijk alleen, zoals voor vele oude stempel Belgen die eruit schijnt te zien. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 12 juni 2024 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen Witte, Gipsy heeft anekdotisch bewezen dat meer dan een miljard Chinezen geen Engels spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de ene dag op de andere dronk ie geen druppel meer. Weinig alcoholisten zullen hem dat nadoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "Nederlands, Nederlands en nog eens Nederlands" aldus Bart de Wever.
https://youtu.be/adOrf527dmo?si=h16hrU49PAzfHbl- En de rest is bijzaak ![]() Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 12 juni 2024 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens mijn legerdienst, dronk ik dat per dag. Legerdienst gedaan, dagelijks alcohol verbruik gedaan. Was ook meer uit verveling, en dan het groepsgevoel natuurlijk.
![]() |
#249 |
|
![]() Het zou fijn zijn mochten alle Nederlandstalige Belgen beschaafd Nederlands spreken. Het is toch opmerkelijk dat de helft de Nederlandstalige bevolking ondertiteld moet worden om verstaanbaar te zijn.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dronk 5 jaar aan een stuk minimaal 50 pinten per week. Daarna ben ik gaan werken dronk ik in de week niks meer, maar waren de weekends vrij hard. Toen kreeg ik kinderen en het drankverbruik minderde toen nog wat meer. Nu drink ik in de winter eigenlijk nog amper, in de zomervakantie ligt het dan weer wat hoger. Ik ben nooit echt verslavingsgevoelig geweest, maar altijd een extreem sociale drinker. Als student was ik dus waarschijnlijk wel alcoholist en ik vermoed dat het bij BDW net zo ging. Een sociale drinker die niet echt verslavingsgevoelig was.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
En je hebt geen gezondheidsproblemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb reeds zeer lang de eerder sobere gewoonte om één glas goede rode wijn (een Bordeaux of een Italiaanse Barolo) te drinken terwijl ik de Zondag het eten aan het bereiden ben.
![]() |
#253 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik kijk wel eens naar de serie "Urk" op "SBS6", misschien kent u het wel. Indien deze serie niet ondertiteld zou worden denk ik dat 80% van de kijkers het niet zou kunnen volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat pintelieren stopte dus wel na de legerdienst.
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jeugdige lever kan veel hebben. De mijne heeft ook 5 jaar stevig afgezien maar ondertussen heeft dat ding een luilekkerleventje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wilt ge daar mee zeggen. Dat de Vlamingen beter eerst serieus Nederlands zouden leren, in plaats van zich te wagen aan andere talen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is dat eh. Bij het leger was dat drinken ook veeleer uit verveling (er was qua ontspanning gewoonweg niks anders dan de kantine of op stap gaan) om die dagelijkse sleur tegen te gaan.
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |