Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2024, 21:51   #41
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
tja, hij heeft er wel een paar geschoten, eh. (tikketik vd bomma en zijn publiekelijke nogal cru reactie tav De Sutter)
Ik heb het niet gezien maar ik zou gezegd hebben dat ik in een interview gelezen had dat De Sutter blij was dat hij kinderen had, dat die het beste waren wat hem in zijn leven was overkomen, maar dat als hij in de huidige woketijden nooit kinderen zou gekregen hebben; door het affirmatiebeleid zouden zijn ballen er zijn afgetsjopt nog voor hij aan kinderen ging denken.
Oud 12 juni 2024, 21:54   #42
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tja, hij heeft er wel een paar geschoten, eh. (tikketik vd bomma en zijn publiekelijke nogal cru reactie tav De Sutter)
Wat heeft van grieken tegen die de sutter gezegd dan?

"Petra, luister eens, als ge uwe piet afsnijdt, en 2 tetten aannaait, dan zijde juist zoveel vrouw dan iemand die ne slurf aan zijn neus laat zetten en denkt dattem nen olifant is."

Zoiets?

En daardoor wint het VB niet zwaarder dan ze hebben gewonnen?
Oud 12 juni 2024, 21:56   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb het niet gezien maar ik zou gezegd hebben dat ik in een interview gelezen had dat De Sutter blij was dat hij kinderen had, dat die het beste waren wat hem in zijn leven was overkomen, maar dat als hij in de huidige woketijden nooit kinderen zou gekregen hebben; door het affirmatiebeleid zouden zijn ballen er zijn afgetsjopt nog voor hij aan kinderen ging denken.
Op een gegeven moment zei hij tegen De Sutter dat ze eigenlijk een vent was. Strikt genomen heeft hij natuurlijk gelijk, maar zoiets doet vele kijkers (en dus toekomstige kiezers) toch wel eens "slikken", denk ik.
Daar heeft hij imo stemmen verloren. En dat riedeltje in "het conclaaf" (rikketik.....) was ronduit lachwekkend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 12 juni 2024 om 21:57.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2024, 21:56   #44
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht

"Petra, luister eens, als ge uwe piet afsnijdt, en 2 tetten aannaait, dan zijde juist zoveel vrouw dan iemand die ne slurf aan zijn neus laat zetten en denkt dattem nen olifant is."

Zoiets?

Tom VG is veel te beschaafd om zoiets te zeggen, natuurlijk. Hij heeft zich trouwens heel braafjes uitgedrukt en eigenlijk gewoon verwoord wat heel veel Vlamingen denken, wel op café na een pint of vier durven zeggen maar er anders over zwijgen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2024, 21:58   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op een gegeven moment zei hij haar dat ze eigenlijk een vent was. Strikt genomen heeft hij natuurlijk gelijk, maar zoiets doet vele kijkers (en dus toekomstige kiezers) toch wel eens "slikken", denk ik.
Daar heeft hij imo stemmen verloren. En dat riedeltje in "het conclaaf" (rikketik.....) was ronduit lachwekkend.
Dat heeft hij geenszins gezegd, laat staan het zo persoonlijk gespeeld. De Sutter heeft evenwel die persoonlijke toer opgegaan.
Oud 12 juni 2024, 21:59   #46
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat heeft hij geenszins gezegd, laat staan het zo persoonlijk gespeeld. De Sutter heeft evenwel die persoonlijke toer opgegaan.
hij heeft haar dan ook de kans gegeven

Citaat:
Oud 12 juni 2024, 22:00   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hij heeft haar dan ook de kans gegeven
Op welke manier dan wel? Wat hij zei, kwam er gewoon op neer: "Je mag zijn wie je bent, maar vraag niet aan de overheid om je daarin te volgen".
Oud 12 juni 2024, 22:03   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op een gegeven moment zei hij tegen De Sutter dat ze eigenlijk een vent was. Strikt genomen heeft hij natuurlijk gelijk, maar zoiets doet vele kijkers (en dus toekomstige kiezers) toch wel eens "slikken", denk ik.
Professor De Vos had het gisteren over het rikketik van BDW zijn bomma dat twee jaar gaat duren.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2024, 22:05   #49
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Professor De Vos had het gisteren over het rikketik van BDW zijn bomma dat twee jaar gaat duren.
nee TVG zijn bomma

Citaat:
Oud 12 juni 2024, 22:09   #50
gunter5148

Standaard

Citaat:
Tom VG is veel te beschaafd om zoiets te zeggen, natuurlijk. Hij heeft zich trouwens heel braafjes uitgedrukt en eigenlijk gewoon verwoord wat heel veel Vlamingen denken, wel op café na een pint of vier durven zeggen maar er anders over zwijgen.
Wat heeft de waarheid spreken met beschaafdheid te maken? De waarheid trekt zich niets aan van klein-menselijke gevoelens.
Ik zou nog niet WILLEN dat iemand voor mij stemt die biologische objectieve waarheden in twijfel trekt, dus aan iedereen die voor iemand anders stemde dan tvg omdat hij, platvloers of beschaafd, een objectieve waarheid durft uiten, scheer u weg, en kom nooit terug.
DAT moet de houding van het VB en van grieken zijn. (Ik weet niet hoe ze ermee omgaan, want ik volg die soap niet)
Oud 12 juni 2024, 22:12   #51
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
En dat was het toch? Het conclaaf bijvoorbeeld werd ergens april opgenomen daar al was die duidelijk : geen coalitie met VB.

.
En geen coalitie met partijen die lokaal een coalitie met PVDA vormen zei hij in december in De Standard.
Ik ben benieuwd hoe rechtlijnig hij is en aan Vooruit dat gaat zeggen.
Oud 12 juni 2024, 22:14   #52
gunter5148

Standaard

Citaat:
Op geven moment zei galileo galilei dat de aarde rond de zon draait, en dat deed vele kijkers toch even slikken. Ze hebben hem dan maar verbannen.

Het is zelfs nog veel erger. Reeds gekende biologische waarheden worden door groepsdruk en 24/7 propaganda nu plots ontkend. En de bevolking kiest dan maar liever voor de gemakkelijke leugen. En weldenkende mensen moeten daar dan respect voor hebben?

Als ik van grieken was, plooide ik nog in geen duizend jaar.

Man. Ik geraak nooit verkozen.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 juni 2024 om 22:36.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2024, 22:16   #53
gunter5148

Standaard

Citaat:
Op welke manier dan wel? Wat hij zei, kwam er gewoon op neer: "Je mag zijn wie je bent, maar vraag niet aan de overheid om je daarin te volgen".
Echt waar? Dat was de kapitale zonde van van grieken? Daardoor verliezen de winnaars?
Oud 12 juni 2024, 22:27   #54
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Echt waar? Dat was de kapitale zonde van van grieken? Daardoor verliezen de winnaars?
En voor het gemak vergeet men nu na de verkiezingen dat De Sutter na die uitzending verklaarde: "Van Grieken heeft ons een cadeau gedaan", net alsof die uitspraak van VG haar electorale winst zou opleveren. Niet dus.
Oud 12 juni 2024, 22:34   #55
gunter5148

Standaard

Citaat:
En voor het gemak vergeet men nu na de verkiezingen dat De Sutter na die uitzending verklaarde: "Van Grieken heeft ons een cadeau gedaan", net alsof die uitspraak van VG haar electorale winst zou opleveren. Niet dus.
Ik hoop maar dat ze bij het vb nu ook niet beginnen te denken dat een beetje woke mss niet zoveel kwaad kan.
Hun economisch departement trekt op niets, maar in ieder geval durven ze blijkbaar nog wel biologische waarheden uiten.
Oud 12 juni 2024, 22:34   #56
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoiets?

Oud 12 juni 2024, 23:15   #57
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee TVG zijn bomma
Toch niet Zipper.

Ik heb juist de uitzending bekeken maar het was de uitzending van maandag.
Om over de staatshervorming te spreken geeft BDW zich twee jaar en dat is een wekker hé zei De Vos waarop Isolde Van den Eynde zei de bomma wekker van De Wever.
Oud 12 juni 2024, 23:32   #58
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Niet waar! Verkiezingen dienen enkel om stemmen te halen. Een beleid voeren is heel wat anders.
Nogmaals die stemmen dienen louter om beleid te krijgen, en heb je er niet genoeg: geen beleid.

Natuurlijk ja: veel binnen vb zijn daar louter voor het geld maar toch sommige onder hun zullen welbeleid willen.

Citaat:
Dat is ook niet waar.
Jawel het zal 5jaar oppositie worden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2024, 23:42   #59
k9

Standaard

Citaat:
100.000???
Het was 80 000 of zo, wat maakt dat uit?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 12 juni 2024, 23:43   #60
k9

Standaard

Citaat:
Hun gender gelul? Dat er mannen en vrouwen zijn en dat je niet van geslacht kan wijzigen is gender gelul?
Ach, 92% van de bevolking dacht ook dat eenzame opsluiting, muilkorven en medische experimenten hen zouden redden van een iets ergere snotvalling hé.
Hoe kunnen sommige na constant al jaren verkeerd bewezen te zijn toch nog die onzin geloven?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be