![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat de kans nu klein is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten waarom vermogenden tweemaal belastingen moeten betalen op hetzelfde kapitaal. Stel dat een rijke 1 miljard euro heeft. 1% vermogensbelasting, maakt 10 miljoen belastingen. De rijke betaald, maar laat de resterende 990 miljoen onder zijne matras liggen. Het jaar daarop moet ie weer een vermogensbelasting betalen, nu op de resterende 990 miljoen euro, het zij 9,9 miljoen euro. Het jaar daarop moet ie weer een vermogensbelasting betalen, nu op de resterende 980,1 miljoen euro, het zij 9,801 miljoen euro. Het jaar daarop moet ie weer een vermogensbelasting betalen, nu op de resterende 970,30 miljoen euro, het zij 9,70 miljoen euro. Het jaar daarop moet ie weer een vermogensbelasting betalen, nu op de resterende 960,60 miljoen euro, het zij 9,60 miljoen euro. Het jaar daarop moet ie weer een vermogensbelasting betalen, nu op de resterende 951,00 miljoen euro, het zij 9,51 miljoen euro. .... Na 10 jaar is het kapitaal geslonken tot 904 miljoen euro. Dan houden we nog geen rekening met de inflatie 950.990.049,90 941.480.149,40 932.065.347,91 922.744.694,43 913.517.247,48 904.382.075,01 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds stoere praat "geen regeringsdeelname zonder staatshervorming", maar anderzijds hoeft ze niet op papier te staan... ![]() En een regering die moet snoeien en bezuinigen, zonder gedetailleerd regeerakkoord is een recept voor de totale stilstand.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 juni 2024 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan recht naar een vlotte regeringsvorming.
Op naar een feestelijke viering van 200 jaar België in 2030. Wie viert er mee?
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 juni 2024 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk op dat Sanderke zijn uiterste best doet om het zijn baas zo moeilijk mogelijk te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daaraan zie je nog maar eens dat voor de woke-mind-virus geïnfecteerden niet van tel is WAT er gezegd wordt, maar WIE het zegt.
Hypocrisie ten voeten uit.
![]() |
#452 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Puur communisme dus. Ik krijg nooit een uitleg waarom "minder diefstal toestaan door de staat" gelijk is aan "de staat belazeren." Ik begrijp wel dat bij communisten zoals U zelf mijn beoordeling compleet vreemd moet lijken.
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij roept op tot geweld tegen mensen op basis van hun etnie, en dat in het openbaar.
Als dat geen racisme is, dan heeft dat begrip nog minder om het lijf dan ik al vermoedde.
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo zeker zou ik toch niet zijn. Gaat Vooruit echt in een regering stappen die hard bespaard? Gaat N-VA echt in een regering stappen zonder staatshervorming? het zal mss moeten maar of ze met zo'n programma naar de gemeenteraadsverkiezingen willen stappen, dat weet ik toch niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 juni 2024 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uitstel is geen afstel. Zeer benieuwd hoe de 0VLD de komende maanden zal doorbrengen.
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 juni 2024 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat we de komende weken vooral veel gespin gaan te zien krijgen. Er zijn nu al realisten die zeggen dat N-VA als ze voldoende financiële responsabilisering kunnen inbouwen in het regeerakkoord dat dat equivalent is aan het klassieke begrip 'staatshervorming'. N-VA weet dat MR en Les Engagés daarvoor openstaan, maar het vertikken om de vernietigingstoer op te gaan van de staat. Met je laatste argument ben ik het niet eens : al dan niet in een paar maand tijd een 'staatshervorming' in elkaar flansen staat to-taal los van gemeenteraadsverkiezingen en hoe de kiezer die gaat invullen. Wie bv praktiserend katholieke negers hartsgrondig haat en van Ninove is die gaat op Guy Chocomousse stemmen en dat zal totaal los staan van elk communautair dossier. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik kan weten, is dit niet zo. |
|
![]() |
![]() |