![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik ook onbegrijpelijk vind is dat mensen denken dat je kinderen aan het twijfelen zet door ze iets uit te leggen...
Ik denk net dat kinderen harder gaan twijfelen als je ze geen uitleg geeft. Ze horen vanalles, onder vriendjes, op tv, op internet,... over sexualiteit, gender, geslachtsoperaties,... maar niemand vertelt hen er iets over. En dan zijn er mensen die geloven dat dat de manier is om kinderen niet te doen twijfelen? Er over te zwijgen alsof was het de olifant in de porseleinwinkel. Want dan gaan ze niet twijfelen... Dan is alles duidelijk. Als je ze maar zeker geen uitleg geeft. Geef je die echter wel, dan slaat plots de twijfel toe... Raar. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw punt heeft geen zak met het onderwerp te maken. Ge negeert dat die "hulp" op een grote hoeveelheid permanente schade heeft veroorzaakt. Ge roept naar waarheid maar ge blijft afgeven op X om dat medisch schandaal hier verder te verdedigen. of komt ge weer terug met een whatabout? Mij niet gelaten ![]()
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge doet alsof kinderen in ons land wereldvreemd zijn?
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet over verhaaltjes. En als u die realiteit wil ontkennen is dat uw zaak, maar die dingen horen gewoon in het onderwijs. Bij sexuele opvoeding. Ook al vindt u dan dat 'de politiek' zich er niet mee moet moeien. Realiteit Cufi, daar gaat het hier om. En daar heb jij blijkbaar moeite mee. Uw Heere Jezus, dat is een verhaaltje wat niets met realiteit te maken heeft maar daar mag ik het niet meer over hebben zeker? Citaat:
Ik verdedig nergens medische schandalen. Meer nog; ik wil er nog in mee gaan dat diagnose en behandeling op dit punt nog niet zijn wat ze moeten zijn. Heb je mij ergens iets zien schrijven over 'permanente schade'? Over 'onschadelijkheid van behandelingen', over 'perfecte diagnoses'? Nee eh? Want daar heb ik het nooit over gehad. Ik vraag me dan ook af waar jij vandaan haalt dat ik permanente schade negeer. Ik hou er niet van dat mensen mij woorden in de mond leggen. Meestal is dat omdat ze niet meer weten van welk hout pijlen maken maar daar ga ik u vooralsnog nog niet van beschuldigen. Wat ik al meermaals zei: doe iets aan die diagnosestelling en doe iets aan de behandeling. Jij zegt: stop er gewoon mee. Waarbij je de mensen die (ook al zijn ze zeldzaam) wel baat hebben bij die behandeling in de kou laat staan. Dat is het verschil tussen ons. Jij zegt: er vallen doden bij ongelukken met auto's dus we gaan auto's verbieden en nooit nog tegen onze kinderen vertellen dat er iets als auto's bestaan. Ik zeg: zorg voor betere verkeersregels zodat die doden tot een minimum beperkt blijven maar verbied geen auto's want ze hebben ook voordelen. Dat gaat dan over het punt van behandelingen/operaties. En verder ben ik van mening dat onze kinderen op school geconfronteerd mogen worden met realiteit. Jij wil die realiteit van ze afschermen. Ik niet.
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu komt ge vertellen dat kinderen dat allemaal al weten maar als me ze op school er iets over vertelt (iets wat ze dus al weten) is het kot te klein? Citaat:
Het wordt stilaan te gek voor woorden Cufi. Nu zit je dus letterlijk te stellen dat men in scholen niet mag spreken over iets wat kinderen al lang weten... Shit seg... Tijd om weer eens andere draden op te zoeken denk ik want hier gaat het weer de krankzinnige kant op.
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is er nood aan? Omdat de politiek het wilt, niet het gewone volk.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juni 2024 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid verdeelt alleen maar de massa en voert daar een eenzijdig beleid op. Dus tis beter daar geen beleid op te voeren en dat vrij te laten. Waar "care" nodig is, moet ge die ouders niet wijsmaken dat de behandeling omkeerbaar is. Farm or be pharmed BigF
![]() |
![]() |
#228 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*Hier is trouwens het eindrapport van Cass' onderzoek in het VK. In het VK is het door de ideologische affirmatiebenadering wel degelijk goed fout gelopen (en in de VS nog). Bij ons ? *Affirmatiebeleid: als een kind zegt dat het van een ander geslacht is mag niemand dat ontkennen en moet de transitie worden ingezet. (Onderzoeken of het kind niet aan andere psychische aandoeningen lijdt of dat het een voorbijgaande fase is staat gelijk aan transfobie.) Dat beleid bestaat dus echt. Het werd ontwikkeld in Nederland. In het VK is het totaal ontspoord. Hoe kan dat kinderen kunnen toch niet aan het twijfelen gezet worden volgens jou ? In de VS doet men er mee voort. In de Scandinavische landen werd het stop gezet. In Spanje werd het stop gezet. Maar dat werd hier al verschillende keren vermeld. Het is je blijkbaar allemaal ontgaan.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 14 juni 2024 om 08:00. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 juni 2024 om 08:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2024 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat ik met BigF een volwassen mensen discussie wens aan te gaan, dat u met denken dat ik dat ook met u wens te doen. Uw gedachtengoed is zodanig ver van het padje dat ik daar niet aan begin. Tis maar dat u het weet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar tis niet dat dat mij gaat tegenhouden er nuances aan toe te voegen. ![]() Want als een zot een met een als twee optelt, moet ge daar nu ook geen drie van proberen maken he. Die hormonen zorgen net voor een toename in agressie bij transgenders. Ze spreken alleen van agressie tegen transgenders, maar het is andersom ook waar te nemen hoor.
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is een lang "volwassen-mensen-gesprek" tussen artsen die waarschuwen voor de gevaren van puberteitsblokkers en hormonen: https://www.youtube.com/watch?v=bnP_WoeNuwA
En het komt ook boven dat mensen die al zelfmoordgedachten hebben, vaak door die behandelingen over de grens geduwd worden. Het komt ook boven dat er geen FDA goedkeuring is, maar ze die kinderen experimenteel gebruikten en vaak logen tegen de ouders. Dit is een medisch schandaal en dus is iedere politieker die dat moedwillig negeert van kwade wil. Een eugenetische zot! Maar als dat allemaal normaal geworden is, reken mij dan maar heel ver van het padje af ja ![]()
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2024 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nog iets anders dan ontkennen eh? Citaat:
![]() Verwacht je nu echt dat ik die helemaal ga lezen? Ik hoop het niet. Citaat:
Dat mij hier heel de tijd dingen in de mond gelegd worden begin ik stilletjes aan meer dan beu te worden. Ik probeer een open discussie te voeren maar te pas en te onpas worden mijn woorden verdraaid, worden mij dingen in de mond gelegd en worden verkeerde conclusies getrokken uit wat ik schrijf. Daar ga ik niet langer aan mee doen want uiteindelijk beperken mijn bijdrages in deze draad zich tot het corrigeren van wat anderen denken dat ik schreef. En dan kan ik even goed in mijn zetel gaan zitten. Maar ter zake: ik heb nergens beweerd dat kinderen niet kunnen twijfelen. Ik geef enkel mee dat hetgeen wat volgens mij het beste helpt bij twijfel het geven van degelijke uitleg is. Citaat:
Citaat:
Zijn kinderen kneedbaar?? Amai, da's straf. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat blijf ik niet begrijpen. Jullie blijven het kind met het badwater weggooien. Op alle vlakken. In school kregen kinderen blijkbaar van de verkeerde instanties uitleg dus moet er nu maar geen uitleg meer gegeven worden. In ziekenhuizen loopt er iets mis met diagnoses en behandelingen dus moeten die diagnoses en behandelingen maar stopgezet worden. Het is niet omdat iemand 'de verkeerde' uitleg aan kinderen gaf dat we maar moeten stoppen met uitleg geven eh? Omdat iemand een verkeerde behandeling kreeg dat we dan maar geen behandelingen meer moeten uitvoeren. Doe dan iets aan die uitleg, doe dan iets aan die diagnoses, doe dan iets aan de behandelingen. Maar nee, op alle vlakken in de maatschappij willen mensen, als er iets misloopt, dat daar iets aan gedaan wordt. Maar om één of andere reden geldt dat niet bij dit onderwerp. Hier loopt ook overduidelijk iets mis (wat ik niet ontken) maar daar moet niets aan gedaan worden. Nee, in dit geval moet alles gewoon stopgezet worden. Ik ruik een verborgen rechtse agenda. Citaat:
Citaat:
Maar ik wil wel dat de opvoeding errond blijft bestaan want het hele gedoe is nu eenmaal een onderdeel van de samenleving geworden. Of je dat nu leuk vind of niet. Citaat:
De ene leraar vertelde er op de ene manier over, de andere op een andere manier. Nooit heb ik geweten dat daar zo'n probleem over werd gemaakt. Ik heb nog steeds mijn eigen mening erover kunnen vormen, ook al waren er leraars die een andere toegedaan waren. Citaat:
Als blijkt dat er iets foutloopt moet dat aangepakt worden. Maar zoiets aanpakken is voor mij niet hetzelfde als alles onder de mat vegen. Citaat:
Je hebt mij nergens horen zeggen dat ik een onvoorwaardelijke voorstander van uw affirmatiebeleid ben. Bovendien: waar komt dat woord vandaan? "Affirmatiebeleid"? Zelfs Google geeft me geen enkele hit... Citaat:
Ik ken niemand die ooit gestopt is met twijfelen over iets omdat hij er geen uitleg over kreeg. Citaat:
Mij gaat het helemaal niet over wat er in Spanje, de VS of FInland gebeurt. Mij gaat het over hoe we kinderen confronteren met iets wat in de samenleving voorkomt. Zo simpel is dat. En mijn mening is: we moeten kinderen daar uitleg over geven. NERGENS zeg ik dat ik akkoord ben met de manier waarop daar nu uitleg over gegeven wordt. Meer nog; ik weet niet eens hoe er momenteel uitleg over gegeven wordt. Het is best mogelijk dat dat op een manier gebeurt waar ik niet mee akkoord kan gaan maar dan vind ik dat die manier aangepast moet worden. Net zoals met de medische behandelingen. Ik ben van mening dat die mogelijk moeten blijven. Maar dat die weldoordacht uitgevoerd moeten worden. Met alle nodige info. Zoals alle medische behandleingen. Ook hier weer: het is best mogelijk dat dat nu misloopt. Dat ontken ik nergens. Ik heb ook hier weer geen idee hoe zo'n behandeling momenteel verloopt. Maar als het fout gebeurt ben ik van mening dat de methode van behandeling aangepakt moet worden. En niet dat de behandeling sowieso stopgezet moet worden. Hoe moeilijk is dat? Waar blijf jij in godsnaam lezen dat ik voorstander ben van de manier waarop er in scholen over gepraat wordt? Kijk hierboven; ik stel er een vraag over en hoppa: ik ben ontkenner. Altijd weer dat zwart/witte op dit forum. Nuances zijn gewoon onmogelijk geworden voor de meeste mensen. Ik begrijp dat niet.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 14 juni 2024 om 10:55. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de behandelingen daar op een 'foute' manier verlopen (de mensen niet voldoende inlichten, dingen opstarten zonder dat mensen het weten,...) moet er ingegrepen worden. Zodat we uiteindelijk bij een methode van behandelen komen waar zoiets niet gebeurt. Dat is wat ik al heel deze draad probeer duidelijk te maken: Verkeerd behandelen: NEE!!! Behandeling dan maar verbieden/stopzetten: NEE!!! Kijken hoe de behandeling verbeterd kan worden: JA!!! Doorgaan met een aangepaste manier van behandelen: JA!!!
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij echt niet lezen of ben je gewoon van kwade wil?
Het moet het één of het ander zijn. Ik ga het nog 1 keer (tegen beter weten in) herhalen: IK VERDEDIG DE HUIDIGE AANPAK NERGENS!! IK BEWEER NIET DAT DE HUIDIGE AANPAK DE JUISTE IS. IK BEWEER NERGENS DAT DE HUIDIGE AANPAK OMKEERBAAR IS. IK BEWEER NERGENS DAT ER AAN DE HUIDIGE AANPAK GEEN NADELEN HANGEN. IK BEWEER ENKEL, ALS HET BOVENSTAANDE KLOPT, DIE AANPAK EUH... AANGEPAKT MOET WORDEN. AANGEPAKT, NIET VERBODEN OF ONDER DE MAT GEVEEGD. Is het nu wel duidelijk of zal ik het nog eens in het vet zetten ook?? Shit seg, wat een gedoe. Ik ga op mijn terras een fles Paix Dieux opentrekken denk ik. Dit heeft echt geen zin meer.
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna kunnen we inderdaad een meer holistische benadering raadplegen door mensen die geen cancel culture edm nodig hebben om hun versie van de feiten te verkopen. Wij hebben ook geen kindermoordende overheid nodig om te dicteren aan die van ons hoe het zit. Wij hebben al lang onderwezen hoe het zit, en als ge het er oneens mee zijt: is dat geen reden om "hoe het volgens u zit" verder op te dringen. Hoe het zit vanuit uw kamp is een auto correctie met zichzelf en constant fout gebleken.
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 14 juni 2024 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |