![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#53301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een gezever zeg.
![]() |
![]() |
#53302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Althans, plots komen mensen aan het woord die iets anders vertellen DAN het officiële narratief. Wel volgen hé, Jan, anders blijf je alleen achter.... https://www.frontnieuws.com/signalee...ine-narratief/
![]() |
![]() |
#53303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu weer naar de inhoud: u hebt op geen enkele wijze kunnen aantonen dat er, zoals in bepaalde ondemocratische landen, bij ons mensen in de gevangenis zitten omwille van hun mening. In Rusland bijvoorbeeld kan je al veroordeeld worden voor het gebruik van bepaalde woorden. Sedert de invoering van het bijgewerkt wetboek van Strafvordering (2022) kan je vervolgd worden als je "oorlog" gebruikt in plaats van "speciale militaire operatie". Je kan ook vervolgd worden voor zogenaamde anti-Russische uitspraken, als je bijvoorbeeld je uitspreekt tegen de oorlog in Oekraïne, enzovoort. U echter mag hier in het Westen vrij en vrank spreken. Er zit nog niemand in de gevangenis omdat hij pro-Russische nonsens heeft verspreid. De bende Poetintrollen van dienst op dit forum als commietommie, nr. 10, Bach, Erw en u kunnen al hun onzin hier kwijt, zonder enige vrees voor banpunten, voor uitsluiting, voor vervolging door de overheid... Met alles wat u hier schrijft, toont u net het omgekeerde van uw bewering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De absolute pleitbezorger van de persoonlijke vrijheid uithangen en in het kamp van Poetin en Kim Jong un gaan zitten. ![]()
![]() |
![]() |
#53305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, uw kromme kronkels laten zich perfect samenvatten onder het woord "gezever". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over Frontdinges moet ik zelfs geen woorden vuil maken. Propaganda van het zuiverste water, zodanig grof en ongenuanceerd dat er eens goed gelachen mee kan worden. Wilt u een voorbeeldje? In dat "medium" verscheen bijvoorbeeld in 2022 de propagandaroddel dat Oekraïne een draaischijf was van het oogsten van organen en bloed van organen. Dat past natuurlijk in het narratief dat onder Poetintrollen wordt verspreid, waarbij er in Oekraïne een soort "kinderkennels" zouden bestaan waar men kinderen "kweekt" om ze dan te verhandelen of om te gebruiken als goedkope bron van organen en... bloed. En dan zijn we natuurlijk in volle wappiewereld, want dan gaat het over dat compleet van de put gerukte verhaal over "adrenochrome". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele collaborateurs? Dus leraars die blijven les geven zijn collaborateurs? Maar flaminganten die meehielpen Joden en verzetsstrijders op te sporen tijdens WOII zijn dan waarschijnlijk geen collaborateurs, hé, want veel te streng gestraft, volgens U. Een regime dat de leraars aanpakt gewoon omdat ze bleven lesgeven is tot veel in staat, dat zou U toch moeten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ray, en nu ook Pandareus, noemen alle Russen of pro-Russen "ongedierte" of "orcs", dus inclusief de kinderen, Patrick pleit voor een genocide tegen het Russische volk, enzovoort. U gaat akkoord met het verbieden van de taal van de grootste minderheid in media en onderwijs, het ontmantelen van standbeelden van 18de eeuwse Russische schrijvers, etc. Dat gaat veel verder dan "kritiek op Poetin" maar is zonder meer Russofoob. Vergeleken met Israël is kritiek op Netanyahu en de ISraëlische genocide tegen de Palestijnen geven uiteraard niet antisemitisch, veel Joden delen die kritiek trouwens. Maar daarentegen zeggen dat de hele Israeëlische en Joodse bevolking "orcs" zijn, dat de Joodse cultuur en het Hebreeuws moeten verboden worden in media en onderwijs, dat alle verwijzingen naar de Joodse cultuur moeten gecanceld worden dat geweld op Joden gewoon omdat ze Jood zijn OK is, is uiteraard wel antisemitisch, en geen klein beetje. Ik denk dat U slim genoeg bent om dat onderscheid te maken, U houdt zich gewoon "van den dommen" denk ik, omdat U, die sympathiseert met de Vlaamse collaborateurs, het helemaal niet goed voorheeft met Rusland en het Russische volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En verwijzen naar een Wappie-website vol BS artikels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een strand zitten is niet hetzelfde als de kathedraal beklimmen hé. Dat is enkel gevaarlijk als de vijand het echt op burgers heeft gemunt, wat bij deze bewezen is, dus dit waren burgers die nog enige illusies hadden betreffende het Oekraïense regime. Citaat:
Je moet weten dat wat het Westen doet , wapens leveren aan de vijanden van Rusland, OOK het lot uitdagen is. Niet alleen kan dit maar het ZAL zich tegen het Westen keren. Dan zal het huilie huilie worden. Laatst gewijzigd door tomm : 26 juni 2024 om 12:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zal uw natte droom een droom blijven, want als het Westen dat zou proberen dan blijft er enkel smeulende, giftige as over van wat ooit het Westen was. De Russen zullen niet alleen ten onder gaan, ze sleuren het hele Westen mee, inclusief de lelijke mormels van fermettes op het Vlaamse pseudo-platteland. Ik vind daarentegen dat de Noord-West-Europeanen niets te zoeken hebben in Noord-Amerika, en het land moeten teruggeven aan de rechtmatige eigenaars de Native Americans. De Australiërs aan de Aboriginals. Enzovoort. Jammer genoeg zal deze droom een droom blijven voor exact dezelfde reden. Een lichtpuntje is wel dat de Apartheid Britten en Hollanders die het Zuid-Afrikaanse volk zo lang onderdrukten nu beetje bij beetje verdreven worden uit Zuid-Afrika. Tegenen die weigeren te vertrekken komen dikwijls op een bloedige manier aan hun einde. "Shoot, shoot the boer". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 26 juni 2024 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al 20 jaar actief op dit forum, lang voor de oorlog in Oekraïne dus, dus moet ik nu wel erg rijk zijn hé. U bent niet alleen een troll maar ook een extremist die oproept tot geweld in België en Nederland (daarvoor werd U terecht gestraft) en graag een nucleaire wereldoorlog 3 wil beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het" westers narratief bestaat trouwens niet. In het Westen is er nu eenmaal vrijheid, waardoor u, als volbloed Poetintrol, in alle vrijheid kunt spreken en u uw Russische onzin ongestraft kunt spuien. Er is vrijheid van schrijven, van spreken, van pers... Ik heb hier thuis alle boeken van Franco Cardini en in al zijn boeken brengt hij Russisch narratief. Hij heeft nog geen minuut in de gevangenis gezeten, nog geen minuut bij de politie gezeten omwille van zijn standpunten, nog geen minuut bedreigd geweest door wie dan ook... Hetzelfde met Nicolai Lilin, van wie ik ook de twee boeken gelezen heb. Enzovoort. In het Westen vind je dus van alles, vind je een hele pleiade aan meningen en opinies, gaande van 300% achter Oekraïne tot 300% achter Poetin. Dat is nu net het grote verschil met bijvoorbeeld Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() His Master's Voice. Grappig hoe u datzelfde gegrom laat horen zoals Poetin. "Pas op, hoor, want ik ga..." en gedreigd, gegrom, geblaas... Moeten we bang zijn? Neen, dat moeten wij niet. Het zijn maar woorden. Poetin slaagt er nog niet in om met zijn orcs Oekraïne op de knieën te krijgen, laat staan dat hij met z'n "tweede leger op aarde" erin zou slagen om het Westen klein te krijgen. Zoals ik al eerder antwoordde op dergelijk gedreigd: "Wel, laat Poetin het maar eens proberen!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53319 |
Europees Commissaris
|
![]() De Russische ratten gaan hulp krijgen van de Noord-Koreaanse lintwormen. Het wordt tijd voor napalm op Pyongyang. https://www.express.co.uk/news/world...to-ukraine/amp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53320 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Collaborateurs van het Poetin-regime hebben hier niks te zoeken. Met dit forum als getuige maak ik duidelijk dat bij een oorlog tussen Rusland en de NAVO ik hoogstpersoonlijk collaborateurs over de kling jaag.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 26 juni 2024 om 13:34. |
||
![]() |
![]() |