![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een justitiële zaak, ik ken daar de finesses niet van.
![]() |
#22 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De journalist werd veroordeeld, niet de burgemeester. ![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 26 juni 2024 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het vonnis ergens online te vinden ?
Gezien het 1ste aanleg is lijkt het mij dat de journalist niet in het kader van zijn professionele activiteiten is veroordeeld maar als persoon. Tussen personen ( ook al zijn het publieke personen) is GBA niet bevoegd als het om private disputen gaat.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden, de Belgische justitie dient de Belgische meester en snoert de vrije pers de mond.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zijn er een paar die doen alsof de N-VA de volstrekte meerderheid had, tot zelfs in Wallonië toe. Sta me toe te twijfelen aan het politiek inzicht van deze forumleden. Misschien kunnen zij beter verkassen naar een kaart- of pingpongclub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |