![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals die linkse wacko's die in la la land leven. Deze migranten hebben zo'n goede transities dat ze in 10 jaar geïntegreerd zijn. Not...
Misschien als je het Anglo model toepast. Je komt aan en je steekt die mensen gelijk voor 500.000 euro in het rood. Dan moeten ze wel. Een schuldenmaatschappij. En als ze dat niet aankunnen is er wel een uitgebreid gevangenissysteem om hen op te vangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
|
![]() Zeg die integreren zo goed in de VS. Die migranten, wat wil je?
Gelijk het schuldenmodel toepassen. Wake-up call. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
|
![]() Och, dat is allemaal geleend geld. Zie je die auto's en huizen. Zelfs voor huishoudapparaten gaan ze leningen aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Minister-President
|
![]() haha hah ajoh joh nu heb ik de theorie vorming verder ontwikkeld en het is doodsimpel om objectief te onderzoeken en te meten in hoeverre een raszuivere Koelie aapje of Afrikaanse Ubermensch dus een Vlaming is of een Nederlander, echt zo simpel en mooi, zuivere koelie apen wetenschap. Ja Koelie aapjes zijn slim he, en kunnen in het Blank Arische Apenlandje Nederland echt verder evolueren, en raken zelfs hun apenstaartjes kwijt, eten dan wel Hollandse patat met massief gouden mes en vork, zijn dan keurig gedomesticeerd he, geven pootjes, likken, worden geile, onderdanige, gewilllige, bottom HOMO Surikoelie aapjes, oa zoals mijzelf he en gaan op vakantie lekker betaald he in de mooie, verwarmde, gouden kooien naakt paraderen van Artis, Diergaarde Blijdorp Rotterdam en Apenheul; mijn hele evolutie in Nederland ging toch verdomd goed denk ik vaak, nu is mijn eerste Trilogie in echte klassieke Koelie Apentaal bijna voltooid, en het gaat over de domme apenvisie op toekomstplan Switie Sranang, om dit land dus echt om te bouwen tot de eerste superieure Arische Apen Natie op aarde he ism zwaarbewapende, Arisch Duitse SS apenlegers, olv onze overleden kattige Fuhrer Wieroe met de Grote Duitse Kattensticks, (MARTER); raar gevoel heb ik nu omdat ik voor het eerst echt denk en voel met mijn 98 procent Indiase Bonobo Aapgenen in mijn DNA, bijna al mijn gedachten, ideeen en gevoelens zijn nu aapachtig en natuurlijk, dus als Hollandse Koelie aapje ben ik nu heel mooi geevolueerd, en zit nu wel 37 jaar opgesloten in een OPEN TBS Strafcel van de Delft Gemeente, onder toezicht van psychiatrie GGZ Delfland, Politie, leger, wijkagent, en de nudistische Delftse Ratten Burgerwacht komt ook af en toe mij controleren.
====================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
Ziet die eruit als een Vlaming ? Neen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen Frankrijk vandaag was hij wel zo goed als "onzichtbaar".