![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#53781 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat jij met je ogen dicht leest, is allang bekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee, dat is een beroepstrol (alleen de naam "Nr. 10" al). Die heeft even geen debatfiche meer om aan bod te brengen, en denkt: ik probeer eens even iets zots. "De nieuwe Franse regering wilt uit de NAVO treden"... ja, dat zal wel even de gemoederen ophitsen en heel wat sukkels uit hun kot lokken. En zo geschiedde.
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moeten de Russen de Russofobe propaganda slikken zonder antwoord te bieden? Laatst gewijzigd door tomm : 6 juli 2024 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53784 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russen orcs noemen is uiteraard racistisch en nazistisch, Esten en andere Balten er op wijzen dat hun grootouders massaal collavoreerden met de Nazi's is dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een Amerikaanse journalist werd op basis van zulke beschuldigingen recent nog veroordeeld, gemarteld en uiteindelijk vermoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53788 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De benaming "orcs" heeft daar immers niets mee te maken. Wel met het correct duiden van wat er gebeurt in Oekraïne: een open agressieoorlog van Moskou tegen het Oekraïense volk, waarbij de Russische soldaten zich als waarlijke orcs gedragen: bruut, brutaal, niets ontziend, plunderend en overal dood en verderf zaaiend. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer oog om oog tand om tand is goed. Als de Palestijnen meer Israeli hadden gedood zouden deze laatste het Palestijnse volk al lang een eigen staat gegeven hebben, gewoon omdat ze ..Idem het is pas door op blanken te schieten dat Mandela en co. hun volk bevrijd hebben van de Apartheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet afkomen met dat fabeltje over "een Amerikaanse journalist". Pure leugens uit Moskou. U bent er weer aan voor de moeite, beste commietommie, want ik ken die debatfiche over Lira... Grappig, hoe ik u iedere keer weer betrapt op het herkauwen met de meest groteske leugenpropaganda uit Moskou. Zoals ik al eerder schreef: ik volg ook Russische en Oekraïense bronnen... En ik kijk ook wel eens naar al die grappige leugens die ze verspreiden met Grayzone. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegendeel het waren de Russen die een einde maakten aan de koude oorlog en een olijftal uitreikten aan het Westen maar het Westen en andere vijanden zagen dat als een teken van zwakte. Die oorlog in Oekraine maakte veel minder burgerslachtoffers dan westerse oorlogen zoals bvb.in Gaza. En ze zou al lang gedaan kunnen zijn moest het Kiev regime onderhandelingen opstarten met Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al evenmin waren het de Oekraïners die Minsk II onmogelijk hebben gemaakt, maar wel de Russen en de Russischgezinde rebellen. Ik heb er al eerder over geschreven en u gaf toen zelf toe dat Minsk een stappenplan was. Welnu, clausule I is maar half toegepast door de rebellen en clausule II al helemaal niet. Dan is het vrij normaal dat Kyiv ook niet begint met de andere clausules die erna volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Alleen is er in een Duitsland geen algemeen verbod, maar wel een verbod dat op bepaalde plaatsen voor een aantal gelegenheden werd uitgevaardigd. Maar kijk, u toont weer eens aan dat u al lang niet meer mee bent met de werkelijkheid. U bent mentaal ergens blijven steken in de tijd van de Koude Oorlog, waardoor u uw "fellow traveler"-houding nooit afgelegd hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(niet voor Nazi-Jan natuurlijk, die redeneert "hoe meer de rechten van de Russisch taligen onderdrukt worden, hoe beter") Laatst gewijzigd door tomm : 6 juli 2024 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw opmerking zegt gewoon weer eens heel veel over uw vooringenomenheid. Ik weet het wel: als de Balten ter sprake komen, wordt het zwart voor uw ogen en begint u in volle emotionaliteit uit te halen. Die 'smerige' Balten, toch, die uw 'geliefde' Sovjet-Unie uit elkaar lieten spatten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw moreel kompas is echt wel stuk, commietommie, door en door stuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland komt uitstekend overeen met buurlanden als Kazachstan, China, Mongolie, Noord-Korea, etc. Kazachstan heeft een gigantische Russische minderheid en toch zijn er weinig spanningen. Laatst gewijzigd door tomm : 6 juli 2024 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |