![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. uw verhaal eens te gaan vertellen in Polen en de Baltische staten; 2. tijdig een grauw appartementje ergens in een trieste voorstad van Moskou bespreken om uw oude dag in door te brengen. Daar kun je dan genieten van schitterend hoge levensstandaard van de Russki's.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van dezelfde orde als "omdat mijn buurmeisje gisteren spijbelde, straf ik mijn eigen kind." Logisch, toch?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dank bij voorbaat voor uw welwillende hulpvaardigheid, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Euraziatische ruimte bestaat slechts in de boeken van Doegin en in wie die theorie verder herkauwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euroaziatisch Supercontinent is hoogstens een geografische term die in de praktijk zo goed als betekenisloos is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens hing/hangt aan dat "Eurazatische Supercontinent" nog een ander 'supercontinent' vast: "Afrika".
Het is niet omdat ginder ergens in Egypte een Groot Kanaal werd gegraven, dat daar fundamenteel verandering in is gekomen. ![]() Ik durf mij inmiddels amper nog af te vragen waarméé die "Mackinder" van forumgenoot "Nr. 10" tijdens de lessen "Aardrijkskunde" & "Geschiedenis" heeft zitten spelen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U heeft geen flauw benul van geopolitiek en het belang van invloedssferen. Dat is wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gooit dus heel duidelijk twee zaken door elkaar: "niet akkoord zijn met iets" en "geen flauw benul hebben van iets". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u blijkt geen flauw benul te hebben van soevereiniteit, democratie en zelfbestuur. Dat is wel duidelijk.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Rusland is de tijd blijven stilstaan. Wat zeg ik? In Moskou doet zich regressie voor: Poetin waant zich een eenentwintig-eeuwse Peter de Grote die zijn rijk moet uitbreiden naar het Westen. Met geweld, met de wapens en met negatie van alle waarden en normen die naam waardig. Daarom ook hebben ze in Orcland niet het minste gewetensprobleem met het bombarderen van een kinderziekenhuis. Peter de Grote was immers even gewetenloos. Wie hem niet onderdanig was, riskeerde de handen te worden afgehakt of simpelweg gedood te worden. Hij aarzelde zelfs niet om zijn eigen zoon te doden. Wat kan je dan verwachten van een Poetin die opkijkt naar die tsaar en in de waan verkeert dat hij diens gelijke is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() even zot dus
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen niet vergeten hoe diep dat respect reikte voor andere besturen wanneer ze met proxylegers regime changes pushte en het oosten in prak achter lieten Als we oorlogssmisdaden van een ander willen veroordelen, moeten we dat eerst consequent hier doen. Aanslagen waren ons lang vreemd, tot men opnieuw collaboreerde met wereldrijkers. En nu sturen ze aan op een derde wereldoorlog, nu is Duitsland magisch de goeie? Neen aan de vrucht herkent men de boom. Christenhatende kindermoordenaars kunnen onmogelijk de goeie zijn. Ze zijn minions van de duivel die zelfs wegkomen met mensensmokkel wegens blind haat voor de ander.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 12 november 2024 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |