![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3981 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ja zo kennen we ze , geen logica, en uitblinken in pogingen om het de klanten zo moeilijk en ambetant mogelijk te maken. Ah en er rijden wel meer toeristische treinen, ... precies of mijn werk zich nu ineens in Blankenberge of Plopsa Land zou bevinden. Wankers ! |
|
|
|
|
|
|
#3982 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar dat ik wil overstappen naar zoetwatergarnalen. Langoustines en dergelijke dus. Nadeel, die zijn nog veel kieskeurigere eters, om die bontkraagheyena te voeren, moet ik extra veel fileren en wordt de hoop afval nogal groot.
|
|
|
|
#3983 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3984 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3985 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sus Spongiform encephalopathy.
|
|
|
|
#3986 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3987 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het monotone gehamer/gebonk van de Oosterweelwerken dat je zelfs niet meer onder muziek gecamoufleerd krijgt. Had men maar de uitlaat verplicht naar binnen gericht en de grenzen toe gehouden dan was dat allemaal niet nodig geweest. Klote automobilisten en immigranten.
|
|
|
#3988 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles is dood. Echt dood, een doelbewuste controlled demolition.
Nu moet ik het helemaal alleen doen, zonder loopstok, zonder steun van een ander, zonder hulp van derden. Ik kruip al wat minder en zet mijn eerste babystapjes.
|
|
|
#3989 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verdraagzaam inclusief niet discriminerend 'links' Frankrijk ... behalve wanneer iemand tegen het feit is dat de Europeanen in Europa een minderheid op het eigen continent worden op goed 50 jaar tijd ...
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 juli 2024 om 09:07. |
|
|
|
|
|
#3990 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom produceren vrouwen zoveel afval?
|
|
|
#3991 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Precies; waarom geef je me al die sociologische zever in pakskes? De maffia in de regering. Bacteriën in kluizen. Groot inquisiteurs. Imperators. Redders van de mensheid.
De meeste mensen willen wraak, een vrouw of een baas onder een bus. Ik vind dat eigenlijk al wel "next level shit" ze. Och, dat petje van u... ^^
|
|
|
#3992 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt ze gevonden en gelokaliseerd. 4 vliegen in 1 mep. Goeie vondst.
Wraak, een vrouw, een baas onder een bus, een deus ex-machina.
|
|
|
#3993 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pfff ik haat alle supermarkten in mijn omgeving. Altijd veranderen van plaats, altijd beschimmeld fruit of geïnfecteerd met fruitvliegen, altijd mensen die hun kar in de weg zetten, altijd maar echt altijd iets.
En dan vragen mensen zich af waarom ik vel over been word. Ge kunt gvd alleen nog diepvries kopen om het vers te hebben en zelfs dat is amper aangevuld.
|
|
|
#3994 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
euhm......winkel jij in de Donbas misschien?
|
|
|
|
#3995 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neeje Antwerpen. Geen bio citroenen in den delhalze en die van den aldi waren bedchimmeld en geïnfecteerd met fruitvliegen. Kheb dan maar diepvriesfruit gepakt maar dat detoxed niet zo goed als citroen met schil
. En om de schil mee te gebruiken moet da bio zijn of tis kankerverwekkend. Ik ben het officieel beu en ik val nog liever zonder koffie en meer dan opnieuw een supermarkt binnen te lopen. Ze zouden ook oude mensen op een ander uur moeten laten winkelen dan jonge mensen. Grrrr
|
|
|
#3996 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En as ge nimeer blowed of ni kunt zuipen, dan kan iets als een citroen veel goedmaken.
|
|
|
#3997 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grrr. Na de briks yoghurt van 1 liter zitten de doppen op de briks melk van 1 liter nu ook vast. Alsof ik die naar ergens onderweg meeneem en verlies. Ik ben helemaal voor een EU maar de EU zoals ze nu is kan vierkant de boom in, dan nog liever geen EU. Net zoals ik elke website die ik bezoek herinnerd wordt aan het ongelooflijke gemoei en paternalisme van de mandarijnen van de EU omdat ik de hele tijd cookie-pop-ups moet wegklikken haat ik de EU telkens ik yoghurt of melk neem. Tientallen soms honderden keren per dag haat ik de EU alleen al daardoor.
(PS: en de NV-A'ers waar ik voor koos in het EP zagen dat het goed was en stemden op meer van dat
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 24 juli 2024 om 05:33. |
|
|
|
|
|
#3998 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 juli 2024 om 08:40. |
|
|
|
|
|
|
#3999 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amen!!!! Fuck Germany!!!
|
|
|
#4000 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je gaat ze toch niet achteraan jouw heerlijkheid in de beek werpen mag ik hopen ?
|
|