![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dwanggedachten.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 juli 2024 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zo zou je het systematisch verkondigen van Russische propaganda kunnen omschrijven. Al maak ik me sterk dat er ook bij zijn voor wie het gewoon een job is.
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal het wel geen enkel probleem vormen om met argumenten te weerleggen wat ik schreef over "uw" visie op de zogezegde "unipolaire wereld", wel "heel toevallig" een element dat uitgedragen wordt vanuit Rusland (o.a. door Doegin).
https://forum.politics.be/showthread.php?t=267151 |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nu, om over Dugin te spreken, als die als bedoeling heeft om van de russen de hegemon te maken, dan ben ik tegen. Dugin heeft dan ook geen kloten te zeggen, maar wordt door navo-propagandisten graag opgevoerd om hun standpunt, dat de russen binnenkort in oostende staan, kracht bij te zetten (zie je, ik kan OOK propaganda ontkrachten ![]() ![]() ![]() Ik ben voor een hegemonie-plafond op municipaal niveau. En ook in dat standpunt ben ik zeer consistent. De rest interesseert mij maar matig.
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Jaja, 't zijn allemaal dwanggedachten. Maar de "onze" zijn de goei!!
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd vind ik de Poetinpijpere eerder een pathologie.
Citaat:
Kent gij één volk ter wereld dat zichzelf niet de goei vindt? Bovendien is het aan ons om onze way of life en onze vrijheid te verdedigen. Dat gaat Poetin niet voor ons doen, die houdt er eerder van om landen die niet aan zijn voeten gaan liggen kapot te bombarderen. Behalve als ze NAVO-lid zijn, natuurlijk, daarom ben ik dus een enthousiaste NAVO-propagandist geworden.
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar vindt onze gunter5148 zichzelf toch niet bij die "goeien" te behoren. Dan is het toch wel vreemd waarom hij zijn standpunt wel toch beter acht dan het onze bijvoorbeeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd, want wat u toen opmerkte, was gewoon een regelrecht fantasietje en geen werkelijkheid. Er is nooit in de geschiedenis een "unipolaire wereld" geweest. Toen niet en ook nu niet. Na WO II kregen we bijvoorbeeld een wereld die grotendeels werd beheerst door twee grote machtsblokken. En sedert de val van de Sovjet-Unie zien we rijzende ster van China.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Pogen onderhandelingen op te starten appeasement noemen is warmonger logica. Het initiatief van Orban om de partijen rond de tafel te krijgen en onderzoeken of een compromis mogelijk is is een stap in de richting van een oplossing van de Oekraïense oorlog. In plaats van ervoor gestraft te worden zou Orban er een pluim voor dienen te krijgen. Hoeveel doden nog op een gestagneerd slagveld (voor zover ik dat kan beoordelen op basis van een amper bewegende front linie) vooraleer men wil praten met elkaar? Hoeveel Oekraïners en Russen dienen er nog op het oorlogsvuur geworpen? Een staakt het vuren is nodig. Dat was de zinvolle eerste stap van het Chinese (o.a.) vredesplan.
Laatst gewijzigd door Bach : 18 juli 2024 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals met andere zaken in het leven. Ook al is een inbreker in een huis en is hij bezig met het wegnemen van spullen, hij kan tot de beslissing komen om te stoppen en het huis te verlaten. Iemand die een vrouw op straat belaagt, kan tot redelijkheid komen en met z'n ellendig gedrag stoppen. U echter lijkt ervan uit te gaan dat de eigenaar van de woning waarin de inbreker zich bevindt, de inbreker tegemoet hoort te komen. U lijkt er dus ook van uit te gaan dat de vrouw die belaagd wordt, zich best welwillend opstelt tegenover de belager. Kortom, de omkering van de rollen, het verwisselen van dader en slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerste punt uit Chinese 12-puntenplan uit 2023: Citaat:
https://www.fmprc.gov.cn/mfa_eng/zxx..._11030713.html Poetins "vredesplan": Citaat:
https://tass.com/politics/1803657 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() feit is toch dat Putin droogjes het vredesplan van Trump Orban in de vuilbak gooit
https://www.trtworld.com/us-and-cana...e-war-18185311 |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() U insinueert hier iets dat niet klopt. De eerste drie foto's waren tijdens de Covid pandemie, die laatste is post-covid.
bron
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russische propaganda is altijd grof en gemakkelijk te doorprikken. Denk maar aan de nepverhaaltjes over biolabo's, "genocide in de Donbass" (met twee s'en zoals het in de alternatieve media betaamt), "nazi's aan de macht in Kyiv"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de hypocriete orban
zijn vredesduif missie is gewoon gaan schooien achter petrol... https://rmx.news/article/ukrainian-s...ts-to-hungary/ Hungarian Minister of Foreign Affairs and Trade Péter Szijjártó confirmed on Tuesday evening after talks with Russian Foreign Minister Sergei Lavrov in New York that Lukoil is not delivering crude oil to Hungary through Ukraine via the “Friendship” pipeline. He added that they are looking for a legal solution to the issue, as “Russian oil is very important for our energy security.” |
![]() |
![]() |