![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gemoedelijkere Zuiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juli 2024 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn broer, als ex-militair mag op 56 op pensioen.... Met een volledig pensioen dat een stuk hoger ligt dan wat er voor mij is uitgerekend door de (r)overheid.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ambtenaar. Bediende. Arbeider. Zelfstandige. Voor de hardleerse, opgesloten. Maar het klopt wel ze. Een boer die 18u per dag ploegt kent alleen zijn patattenveld. En die vindt dat prima. Die leeft om te werken. Niet iedereen is zo..
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hele grote wereld... Zenne.
Gij kent alleen uw boerderij en uw boekhouding. En soms moet je wat op de seizoenen letten. Daarom vinden ze nooit een vrouw, bij boer zoekt vrouw.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook een gemiddelde hé. Ik zal u eens uitleggen wat een gemiddelde is. Persoon 1 heeft een pensioen van 7000 euro. Persoon 2 heeft een pensioen van 1500 euro. Gemiddeld hebben ze een pensioen van 4250 euro, niet slecht hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Of juist egoïstische Zuiden, ligt aan hoe men dit financeerd en de hoogte waar mee men dit afwentelt op hun kinderen en kleinkinderen etc. zou ook binnen redelijke grenzen moeten blijven.
Dus ook in België kijk ook over de generaties heen, en snoep niet alles op voor uw eigen nageslacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NVA zegt niet dat je een volle loopbaan moet hebben he. NVA zegt uiteraard wel dat dit financiële consequenties zal.hebben
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 juli 2024 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
P.S.: Mijn huidige baan is in Zuid-Holland weer. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 20 juli 2024 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent verkocht aan Holland. Al een tijdje overigens. Uw ziel ligt in Holland. Kortom, u bent verloren voor Belgenland. Die indruk heb ik. Geen probleem. Niemand is onvervangbaar.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juli 2024 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo is het. Ik besef dat verre van iedere Vlaming zo is. Er blijft toch een band met mijn herkomst hoe die is en dat is ook prima.
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 juli 2024 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu zijn ze gesplitst, maar een Nederlander of een Belg aan de top, werd wel een dingetje. Hij zat overigens eerst bij Inbev, daar was het duidelijker, bij Coca Cola, eisten eigenlijk gewoon twee kampen België en Nederland topbanen op, dit levert niet altijd de beste mensen op. Hier was splitsing niet slecht, Nederland werd een steeds grotere markt, groter dan België en Luxemburg samen, dus waarom nog pariteit, zeker met de sterkere Angelsaksische cultuur. |
|
![]() |
![]() |