Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2024, 16:15   #54141
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Vind je dat zelf geen vreemde gedachtegang?
Als we dat soort logica toepassen dan zou mocht p&co (Finland, Zweden, Estland, Letland, en ga zelf het rijtje maar af) binnenvallen er geen weerstand geboden mogen worden.

Want als dat gebeurd is het de verantwoordelijkheid van de aangevallene dat er geen peis en vrede is, ah ja, zich verzetten tegen P&co is immers foei, terwijl P&co nooit iets foei kan doen neem ik aan.

Want als je buurlanden militair aanvallen (boots on the ground zelfs hè, binnenvallen dus) geen foei is, wat kan er dan ooit wel foei zijn?
Oekraïne was eeuwenlang deel van Rusland, en werd onafhankelijk op voorwaarde dat ze de rechten van de Russische minderheid zou respecteren. (verdragen van Belosheva).
De mensen die er wonen zijn Rus en spreken Russisch, en een heel groot aantal van hen is pro-Russisch en steunt Rusland, wil deel uitmaken van Rusland. Dat geven zelfs het regime in Kiev en westerse journalisten toe. (zie boven)

Moest de lokale bevolking tegen de Russen zijn zou er geen peis en vree zijn hé. Onder de Nazi-bezetting was het geen peis en vree bijvoorbeeld.
Het lijkt er sterk op dat dit is wat het grootste deel van de lokale bevolking wenst, daarom ook is het peis en vree.

Moest Rusland West-Oekraïne bezetten zou het geen peis en vree zijn, dat garandeer ik U. Zelfs in de Sovjet-tijd tot de jaren 50 waren er guerilla groepen aanwezig.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 16:19   #54142
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Hoeveel inwoners in Mariupol nu in vgl met 2020?
https://spb.er.ru/activity/news/depu...ym-i-zhitelyam

In oktober 2023 woonden er 327000 inwoners. Dat is ongeveer 100000 minder dan voor de oorlog.
Echter sindsdien zal de stad ongetwijfeld gegroeid zijn, dit was slechts een jaar na de oorlog na zijn we 2 jaar verder.
Oud 22 juli 2024, 16:23   #54143
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ja, dat is de collaborateurslogica. Onverbiddelijk.
Het zijn Russische gebieden die eeuwenlang deel uitmaakten van Rusland en nu weer, nadat Oekraïne allerlei akkoorden niet respecteerde en hun Russische minderheden onderdrukte. "Oekraïne" was in deze streken slechts een zeer kort intermezzo van 30 jaar. Een die ze liefst zo snel mogelijk willen vergeten.

En als U perse toch met Hitler wil vergelijken, als Hitler zich ertoe beperkt had om Sudetenland aan te hechten en Oostenrijk, 2 gebieden waar bijna iedereen Duits sprak en Hitler erg populair was, dan was het peis en vree gebleven in deze gebieden en was er nooit WOII uitgebroken.

Maar zoals je boven kunt lezen had hij heel andere plannen, namelijk Rusland ontvolken en laten koloniseren door Duitsers. "Net zoals de Amerikanen en Canadezen met de Indianen deden " voegde hij er zelf aan toe.

Laatst gewijzigd door tomm : 22 juli 2024 om 16:26.
Oud 22 juli 2024, 16:27   #54144
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

8 soldaten houden hier bvb al 70 dagen stand...
dat is het verschil tussen vrijheidstrijders en orks
elkaar helpen, zorgen dat er mensenlevens gespaard worden, en orks die gewoon hersendood als vleesballetjes in tomatensoep gebruikt worden

https://euromaidanpress.com/2024/07/...in-chasiv-yar/

Here, a small squad of just eight Ukrainian soldiers held off Russian attempts to besiege the main Ukrainian force in the Kanal district for seventy days. Because of their daring stand against numerically superior Russians, they saved time for the main force in the Kanal district to withdraw while the heroic squad linked up with the main force and evacuated.

Laatst gewijzigd door brother paul : 22 juli 2024 om 16:29.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 16:30   #54145
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het zijn Russische gebieden die eeuwenlang deel uitmaakten van Rusland en nu weer, nadat Oekraïne allerlei akkoorden niet respecteerde en hun Russische minderheden onderdrukte. "Oekraïne" was in deze streken slechts een zeer kort intermezzo van 30 jaar. Een die ze liefst zo snel mogelijk willen vergeten.

En als U perse toch met Hitler wil vergelijken, als Hitler zich ertoe beperkt had om Sudetenland aan te hechten en Oostenrijk, 2 gebieden waar bijna iedereen Duits sprak en Hitler erg populair was, dan was het peis en vree gebleven in deze gebieden en was er nooit WOII uitgebroken.

Maar zoals je boven kunt lezen had hij heel andere plannen, namelijk Rusland ontvolken en laten koloniseren door Duitsers. "Net zoals de Amerikanen en Canadezen met de Indianen deden " voegde hij er zelf aan toe.
Het ontglipt Tomm, moest dat gebied echt volledig van Ru zijn, dan zouden ze niet moeten vechten voor dat grondgebied, maar hé, wie gelooft die kerel nog

En nu we toch met Hilter eens mogen vergelijken:
de fout van de wereld was IDEM als de fout met Hitler/oostenrijk, men heeft de Putin de Krim laten annexeren en op zijn Merkels genegotieerd om de vrede te houden, je weet wel het 'peace-take a joint' model ipv 'eens deftig reageren en Ru zeggen waar de grens is waar je best niet meer over gaat'

En kijk eens aan nog geen 10 jaar later zitten we met de purée shit, en mogen we het vervolgverhaal zoals WOII beleven dat diegen die dacht zomaar eventjes binnen te rijden in de Krim, dacht van zomaar eventjes Zelensky uit Kiev te gooien en UKR te onderwerpen

Ondertussen leren we die vijand te kennen, en weten we allemaal dat die pipo meester manipulator is van media en communicatie en alles naar zijn hand probeert te zetten zodat alle dwaze sukkels die weinig belezen zijn of weinig informatie bij de hand hebben met hun ogen open in die dysinfo vallen

Laatst gewijzigd door brother paul : 22 juli 2024 om 16:34.
Oud 22 juli 2024, 17:31   #54146
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://spb.er.ru/activity/news/depu...ym-i-zhitelyam

In oktober 2023 woonden er 327000 inwoners. Dat is ongeveer 100000 minder dan voor de oorlog.
Echter sindsdien zal de stad ongetwijfeld gegroeid zijn, dit was slechts een jaar na de oorlog na zijn we 2 jaar verder.
Hmm, deze bron zegt 120.000 nu, vs. 450.000 voor de oorlog:

https://www.economist.com/europe/202...-sham-election

Volgens mij moeten er betere manieren zijn dan de loutere quotes in media-artikels te aanvaarden.

Misschien eens zelf ter plaatse gaan. Dat was jouw bedoeling sowieso toch, he?
Oud 23 juli 2024, 00:08   #54147
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
8 soldaten houden hier bvb al 70 dagen stand...
dat is het verschil tussen vrijheidstrijders en orks
elkaar helpen, zorgen dat er mensenlevens gespaard worden, en orks die gewoon hersendood als vleesballetjes in tomatensoep gebruikt worden

https://euromaidanpress.com/2024/07/...in-chasiv-yar/

Here, a small squad of just eight Ukrainian soldiers held off Russian attempts to besiege the main Ukrainian force in the Kanal district for seventy days. Because of their daring stand against numerically superior Russians, they saved time for the main force in the Kanal district to withdraw while the heroic squad linked up with the main force and evacuated.
Iedereen is een held in z'n eigen propaganda.
Er zullen ongetwijfeld wel heldendaden verricht zijn daar niet van. De Oekraïners, en dan vooral de uiterst-rechtse milities zoals Azov, vrijwilligers die echt overtuigd waren, dus geen van straat geplukte onwillige mannen, vochten bijzonder moedig dat moet gezegd. Ik denk dat je in West-Europa of de VS lang zult moeten zoeken om zulke te vinden, die hun leven willen geven voor hun idealen.

Maar waarom denk je te weten dat er bij de Russen geen zulke helden waren en zijn? In de Russische media ook genoeg heldendaden vermeld.
Omdat deze heldendaden niet beschreven staan in de pro-Kiev media die U consulteert.
Oud 23 juli 2024, 00:23   #54148
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm, deze bron zegt 120.000 nu, vs. 450.000 voor de oorlog:

https://www.economist.com/europe/202...-sham-election

Volgens mij moeten er betere manieren zijn dan de loutere quotes in media-artikels te aanvaarden.

Misschien eens zelf ter plaatse gaan. Dat was jouw bedoeling sowieso toch, he?
Ik denk dat de Russen het wel beter weten dan "the economist", een publicatie van de Britse elite die 100% achter het regime in Kiev staat, en die geen enkele journalist heeft "aan de andere zijde".

De reden die meestal gegeven wordt is dat ze niet geaccrediteerd worden, of dat ze zouden kunnen vervolgd worden. Nochtans zijn er wel westerse journalisten die geaccrediteerd worden, en is het nog nooit zo gemakkelijk geweest om een visum voor Rusland te krijgen. (ik vertrek volgende maand)

Repressieve wetten tegen "foute informatie" of "propaganda voor de vijand" bestaan net zo zeer in Oekraïne, en worden er soms ook tegen buitenlanders toegepast. Bvb. het geval van de Amerikaans-Chileense journalist die eerst veroordeeld werd om die reden en daarna doodgemarteld werd in een Oekraïense gevangenis om maar een voorbeeld te geven. In Rusland werd bij mijn weten nog geen enkele buitenlander op basis van die wet veroordeeld of zelfs maar opgepakt. De Amerikaan die veroordeeld werd is een heel andere zaak, hij werd veroordeeld wegens spionage, niet wegens "het verspreiden van desinformatie". Dat er daar wel eens iets van zou kunnen kloppen, wordt volgens mij aangetoond door het feit dat de Amerikaanse overheid zich in dit geval WEL het lot van hun onderdaan aantrekt, en op het hoogste niveau onderhandelt over hem. Er zijn nog andere Amerikaanse en westerse journalisten aanwezig, maar zelden of nooit van westerse mainstream media.

Ik ga volgende maand ter plaatse, maar we hebben in overleg beslist om Mariupol en de Donbas niet aan te doen. (t is te zeggen, de mama's van de kinderen hebben hun veto gesteld wat ik begrijp, ze gaan niet mee en kennen mij, eens ik in Mariupol ben gaan mijn journalistieke instincten, gemiste roeping, het overnemen en ga ik zo dicht mogelijk bij het front willen geraken.) De Krim is wel nog mogelijk en zelfs waarschijnlijk. Ze hebben de Kersh brug al meer dan een jaar niet meer kunnen raken, de kans om neergebliksemd te worden is groter. (en de kans om aangereden te worden door een zatte Rus nog veel groter, en dat geldt evenzeer voor Oekraïne, Georgië of Centraal-Azië, wellicht het enige en veruit grootste risico van reizen naar die landen). Nu de Krim bezoeken zal trouwens ook super interessant zijn.
Oud 23 juli 2024, 06:09   #54149
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de Russen het wel beter weten dan "the economist", een publicatie van de Britse elite die 100% achter het regime in Kiev staat, en die geen enkele journalist heeft "aan de andere zijde".

De reden die meestal gegeven wordt is dat ze niet geaccrediteerd worden, of dat ze zouden kunnen vervolgd worden. Nochtans zijn er wel westerse journalisten die geaccrediteerd worden, en is het nog nooit zo gemakkelijk geweest om een visum voor Rusland te krijgen. (ik vertrek volgende maand)

Repressieve wetten tegen "foute informatie" of "propaganda voor de vijand" bestaan net zo zeer in Oekraïne, en worden er soms ook tegen buitenlanders toegepast. Bvb. het geval van de Amerikaans-Chileense journalist die eerst veroordeeld werd om die reden en daarna doodgemarteld werd in een Oekraïense gevangenis om maar een voorbeeld te geven. In Rusland werd bij mijn weten nog geen enkele buitenlander op basis van die wet veroordeeld of zelfs maar opgepakt. De Amerikaan die veroordeeld werd is een heel andere zaak, hij werd veroordeeld wegens spionage, niet wegens "het verspreiden van desinformatie". Dat er daar wel eens iets van zou kunnen kloppen, wordt volgens mij aangetoond door het feit dat de Amerikaanse overheid zich in dit geval WEL het lot van hun onderdaan aantrekt, en op het hoogste niveau onderhandelt over hem. Er zijn nog andere Amerikaanse en westerse journalisten aanwezig, maar zelden of nooit van westerse mainstream media.

Ik ga volgende maand ter plaatse, maar we hebben in overleg beslist om Mariupol en de Donbas niet aan te doen. (t is te zeggen, de mama's van de kinderen hebben hun veto gesteld wat ik begrijp, ze gaan niet mee en kennen mij, eens ik in Mariupol ben gaan mijn journalistieke instincten, gemiste roeping, het overnemen en ga ik zo dicht mogelijk bij het front willen geraken.) De Krim is wel nog mogelijk en zelfs waarschijnlijk. Ze hebben de Kersh brug al meer dan een jaar niet meer kunnen raken, de kans om neergebliksemd te worden is groter. (en de kans om aangereden te worden door een zatte Rus nog veel groter, en dat geldt evenzeer voor Oekraïne, Georgië of Centraal-Azië, wellicht het enige en veruit grootste risico van reizen naar die landen). Nu de Krim bezoeken zal trouwens ook super interessant zijn.
Jammer dat je niet naar Mariupol kan
Oud 23 juli 2024, 06:11   #54150
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen is een held in z'n eigen propaganda.
Er zullen ongetwijfeld wel heldendaden verricht zijn daar niet van. De Oekraïners, en dan vooral de uiterst-rechtse milities zoals Azov, vrijwilligers die echt overtuigd waren, dus geen van straat geplukte onwillige mannen, vochten bijzonder moedig dat moet gezegd. Ik denk dat je in West-Europa of de VS lang zult moeten zoeken om zulke te vinden, die hun leven willen geven voor hun idealen.

Maar waarom denk je te weten dat er bij de Russen geen zulke helden waren en zijn? In de Russische media ook genoeg heldendaden vermeld.
Omdat deze heldendaden niet beschreven staan in de pro-Kiev media die U consulteert.
Allez nu,
gij voelt jezelf een held door te blijven parasiteren in de westerse wereld i.p.v. tussen je geliefde soort van russisch ongedierte ...!? Zo consequent.
Oud 23 juli 2024, 07:49   #54151
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Allez nu,
gij voelt jezelf een held door te blijven parasiteren in de westerse wereld i.p.v. tussen je geliefde soort van russisch ongedierte ...!? Zo consequent.
sowieso is er een onderrapportering van de oekrainese verliezen in the field, daar twijfel ik niet aan
\

Maar he Tommm t is eenvoudig hoor consulteer onyx en die werkt op basis van fotos en zij zien een ratio 1 op 3 x meer russische verliezen, die werken niet met fake fotos nee met echte fotos die halen dat eruit trouwens die zorgen zelfs dat een tank aan twee richtingen getrokken niet dubbel geteld wordt zo goed zijn ze

en weet je wat verder, alle grote aanvallen worden door ukraine gedocumenteerd, meestal recto verso, in die zin dat je ergens een foto op telegram krijgt die bevestigt dat er iets gebeurd is. Terwijl rusland regelmatig hele bataljons vernielt met iskanders waar je dan niets geen spoortje van terugvindt aan oekrainse zijde... hoe raar he dat niemand fotos trekt in oekraine

en dat kan ook niet anders, rusland verdedigt niet het valt aan, en de tweede reden rusland werkt inefficienter en wordt idd systematisch uitgeroeid, en derde ukraines soldaten zijn gewoon met minder dus kunnen er minder omvergeknald worden

maar hoe kun je nu objectief raden als iets klopt ?

wel terug doodsimpel he.kijk naar de aanwervingen van nieuwe soldaten rusland heeft systematisch 30k jongens per maand nodig, en lopen de verliezen op dan krijg je jonge onervaren slecht opgeleide snaken met tekort aan materiaal in the field. dat is wat nu gebeurt, en daar moet je geen westerse of russische bril voor hebben dat zijn gewoon objectievere gegevens die je kunt beredeneren en afleiden

verliezen idde veel minder hard op, dus dat is daar een kleiner probleem dan in rusland
Oud 23 juli 2024, 07:54   #54152
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, een gemiste kans. Heerlijke strandvakantie aan een volledig heropgebouwde stad vol import-russen.

Doet me wat denken aan het fake dorp dat Noord Korea gebruikt voor propaganda : Kijong-dong.

https://allthatsinteresting.com/peac...ge-north-korea
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2024, 09:20   #54153
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez nu,
Mijn mening maakt geen held van mij, en ik parasiteer niet, ik werk voor de kost.
Echte parasieten, dat zijn er die rijk worden en leven van de arbeid van anderen, bvb. van de lage lonen en uitbuiting in Zuid-Oost-Azië.

Maar eigenlijk zou U zich een held moeten voelen, want U blijft openlijk ultra-racistische, nazistische stellingen verkondigen die streng verboden zijn in China (in België EN op dit forum ook, maar dat kun je niet echt serieus nemen, als het past in de Russofobie, wordt er al eens een oogje dichtgeknepen), waar strenge straffen op staan. U denkt waarschijnlijk dat U onschendbaar bent omdat het een anoniem Vlaams forum betreft. Maar tijden zijn aan het veranderen. Hong Kong is deel van China, en ze hebben zelf een mislukte poging tot kleurenrevolutie meegemaakt. Steeds vaker worden ook buitenlanders in het vizier genomen. En nu het VK ten onrechte Hong Kong inwoners heeft beschuldigd en/of vermoord op verdenking van spionage, denk ik dat de "hunting season" op buitenlanders die anti-Chinese activiteiten ontplooien, open is. Russen "ongedierte" noemen op Chinees grondgebieden in tijden van "onbeperkte en eeuwige vriendschap", lijkt mij niet zo verstandig. Ik zou het verkondigen van deze mening dat Russen ongedierte zouden zijn alvast STRIKT beperken tot dit forum zolang U zich op Chinees grondgebied bevindt.

75 Years of China-Russia Relations: Indeed a ‘No Limits’ Partnership

https://www.isdp.eu/75-years-of-chin...s-partnership/

NATO condemns China as a ‘decisive enabler’ of Russia’s war in Ukraine

https://www.cnbc.com/2024/07/11/nato...n-ukraine.html

Misschien tijd om op termijn uit te kijken naar een WZC in België?

Niet dat ik me daar mee bezig zal houden, ik heb wel andere katjes te geselen. De Chinese overheid zal ook wel andere prioriteiten hebben dan een bejaarde vent die wat op een anoniem forum zit te tokkelen in een marginaal taaltje dat niemand in Azië verstaat.

En om net diezelfde reden denk ik niet /hoop ik niet dat ik moet vrezen om de CIA of de Belgische geheime dienst op mijn dak te krijgen wegens het verkondigen van ongeoorloofde meningen die ingaan tegen de partijlijn opgelegd door de Europese elite.
Oud 23 juli 2024, 09:27   #54154
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

je overtuigt deze dame niet hoor

Oud 23 juli 2024, 09:30   #54155
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan wel natuurlijk, maar ik reis niet alleen.
Mariupol loopt overigens niet weg, en als de huidige visa procedure onveranderd blijft, is de kans groot dat ik elk jaar wel een paar weken in Rusland zal belanden.
(Oekraïne, zo lang het huidige regime aan de macht is, is uitgesloten, ik sta op de zwarte lijst, heeft trouwens niets met dit forum te zien)

Overigens niets houdt U tegen om ZELF eens met eigen ogen te gaan zien hoe de vork nu in de steel zit. Russisch visum verkrijgen is gemakkelijk geworden, Rusland is naar West-Europese normen spotgoedkoop en veel mensen zullen bereid zijn om voor jouw te vertalen en je te helpen. Ook nog eens een erg mooi en divers land, daarom zou het ook een beetje zonde zijn om die kinderen de Kaukasus te onthouden en hen mee te brengen naar een stad met grote politieke symboliek waar de kinderen niets aan hebben.

Een road trip door Noord-Ossetië zal hen veel meer bijblijven.
https://www.youtube.com/watch?v=fg2v9s6-ruA&t=867s

Of een roadtrip naar de Elbrus, hoogste berg van Europa, je geraakt bijna helemaal nabij de top met een huurauto en nadien met kabelbanen. Ongeveer 10 keer goedkoper dan de kabelbanen nabij de Mont Blanc.

https://www.youtube.com/watch?v=9DnzsQAirqY&t=1s

Ondertussen leren de kinderen ook de culturen kennen van de vele volkeren die in deze regio leven. En dat moslims en christenen wel degelijk vreedzaam en als vrienden kunnen samenleven.

De keuken in de regio is trouwens ook heerlijk, terwijl die in Donbas en de Krim gewoontjes is, vergelijkbaar met Moskou. Extra voordeel, geen westerse fast food. Toch wel eens de Russische vervanging van McDonals proeven. Naar het schijnt goedkoper en beter. Slechter wordt moeilijk trouwens, ik vind McDonalds, quick, etc. oneetbaar. Trouwens ook een verkrachting van de Belgische/Franse, etc. keuken.

Laatst gewijzigd door tomm : 23 juli 2024 om 09:51.
Oud 23 juli 2024, 09:36   #54156
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mariupol loopt overigens niet weg, en als de huidige visa procedure onveranderd blijft, is de kans groot dat ik elk jaar wel een paar weken in Rusland zal belanden.
(Oekraïne, zo lang het huidige regime aan de macht is, is uitgesloten, ik sta op de zwarte lijst, heeft trouwens niets met dit forum te zien)
En ik maar denken dat de mensen in Oekraïne het regime weg willen en smachten naar de weldaden van een Russische overheersing.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2024, 09:40   #54157
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ah je bent zo eentje die mee gaat met een bus, dus je wordt als propagandaslaaf uitgenodigd om te gaan kijken met uw eigen ogen hoe goed; en hoe vredig het daar allemaal verloopt in Donbas regio

Laatst gewijzigd door brother paul : 23 juli 2024 om 09:40.
Oud 23 juli 2024, 09:44   #54158
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah je bent zo eentje die mee gaat met een bus, dus je wordt als propagandaslaaf uitgenodigd om te gaan kijken met uw eigen ogen hoe goed; en hoe vredig het daar allemaal verloopt in Donbas regio
De Vlaamse Gonzalo Lira.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2024, 09:50   #54159
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez nu,
Hij vormt op zichzelf een soort pro-Russische vijfde kolonne hier in de EU.
Oud 23 juli 2024, 09:51   #54160
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je overtuigt deze dame niet hoor

Simplisme troef.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be