![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28681 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel gewelddadige rechtse rellen zijn er al geweest in België? Hoeveel links / islamitische? Gaan we het daar ook eens over hebben? Dan spreek ik nog niet over de dagelijkse criminaliteit door allochtonen? Cijfers die zoveel mogelijk worden verzwegen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 augustus 2024 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28682 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Heb ik dat ergens ontkend?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28683 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat grafschennis betreft: dat zijn geen rellen maar dat is vandalisme. Citaat:
Citaat:
Niemand keurt gewelddaden en vernielingen goed, behalve allah akbar-fans. En intelligente mensen kijken niet enkel naar gevolgen maar ook naar de AANLEIDING van volkswoede om een mening te vormen. Citaat:
Gij verzwijgt opzettelijk de aanleiding van de rellen om blanken te kunnen bashen voor hun terechte woede dat hun kinderen worden vermoord door een zwarte allochtoon.
![]() |
![]() |
#28684 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hou je onnozele toogpraat over personen en hun politieke overtuiging maar voor jezelf, dat boeit niemand en draagt niks bij tot de discussie. Als gij commentaar geeft op acties van blanke volkswoede, dan is het maar eerlijk en fair om ook de oorzaak en aanleiding mee te nemen in de vorming van jouw (halfbakken) mening. Citaat:
Spuw je gal maar op blanke volkswoede als gevolg op moorden door een allochtoon, dan ziet iedereen welk (s)links vlees van "eigen volk" ze in de kuip hebben.
![]() |
![]() |
#28685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28686 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over zulke linkiewinkies wordt gezwegen. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28687 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Enkel 'vergeten' te vermelden.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 augustus 2024 om 15:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28688 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 augustus 2024 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28690 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 augustus 2024 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat jullie allemaal eens goed met jezelf kan lachen.
Laten we de gebeurtenissen van de laatste paar dagen even samenvatten: -Ik zeg dat ik de manier van protesteren in Engeland (brandstichtingen, plunderingen, grafschennis) niet kan goedkeuren. -Ik zeg eveneens dat ik de frustratie van de bevolking best kan begrijpen. En dan breekt de hel los... Ik vind plots een winkelraam belangrijker dan een kinderleven... Ik ben gefrustreerd... Ik moet een nieuwe schup want ik ben een gat aan't graven... Ik 'vergeet' vanalles te melden... (alsof niemand wist wat er gebeurd was) ![]() Ik ben hypocriet... Niet te geloven... Maar goed: stel dat er ooit iets gebeurt met een naaste van mij en er is een buitenlander verantwoordelijk voor de gebeurtenissen weet ik nu dat ik jullie huis in brand mag komen steken. Dat ik van jullie de goedkeuring krijg om hier wat lokale winkels te gaan plunderen. Want laat ons duidelijk zijn: JULLIE keuren brandstichting goed eh? Ik keur het af en krijg het halve forum over me heen. JULLIE keuren plunderingen goed. Ik keur het af en krijg het halve forum over me heen. JULLIE keuren misdaden tegen de eigen bevolking goed omdat ze als protest tegen de daden van buitenlanders gelden. Ik keur dat immers af maar ben dan de gefrustreerde, de hypocriet,.... Niet te geloven. Zo ver is de rechtse meute al afgedwaald. Ze keuren misdaden tegen de eigen bevolking goed. Weet dus: wordt je ooit benadeeld door een buitenlander betekent dat dat je vrijgeleide krijgt om winkels te plunderen, brand te stichten,.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar tegelijkertijd in andere draden wel ijveren voor meer blauw op straat. Voor strenge straffen. Voor een hardere aanpak... Hebben jullie echt zelf niet door hoe belachelijk jullie jezelf maken?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 augustus 2024 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Pim Fortuyn werd vermoord in 2002... Da's 22 jaar geleden. Moet je echt zo ver gaan zoeken om een aanslag van extreem links te vinden? Echt? 22 jaar terug in de tijd moeten om je gelijk te halen? Je zet beter een clownsneus op. Daarmee maak je jezelf niet zo belachelijk als nu. En ja hoor; er zijn recentere voorbeelden. Meer dan genoeg zelfs. Maar die ken jij niet eh? Omdat je niet weet waar over je het hebt. ![]() ![]() De zieligheid druipt eraf.
![]() |
![]() |
#28693 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 van mijn reacties Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 augustus 2024 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28694 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus vertel me eens Maddox? Waar lees ik 'wat ik denk te lezen'??
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 augustus 2024 om 18:03. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn de bavianen waar ik tegen in ging. De bavianen die brand stichten en plunderen. Maar ik mag daar blijkbaar niet op reageren. Want dan krijg ik, zoals gezegd, het halve forum over me heen. Allemaal mensen die dus brandstichten en plunderingen wel goedkeuren. Dát is wat er hier gebeurt. U zegt in principe net hetzelfde als ik. Maar ik ben de 'linkiewinkie'. Ik ben degene die een winkelraam belangrijker vindt dan een kinderleven (hoe krankzinnig moet je zijn om zoiets te beweren?), ik ben de hypocriet... Want nogmaals; de rechtse meute keurt dat goed. Brandstichtingen en plunderingen zijn allemaal oké. Dat is de boodschap die hier in deze draad door een stelletje bavianen verkondigd wordt. Blij dat je het met me eens bent.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 augustus 2024 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien: is dat een voorwaarde om hier wel commentaar te geven op de brandstichters en de plunderaars? Mag je daar enkel commentaar op geven als je ook al commentaar gaf op brandstichtingen van 'bruine bavianen'? Wie verzint die regels? Jij? En waarom moet ik me er aan houden? Wat ben ik jou verplicht? Tenslotte: mij zal je brandstichtingem en plunderingen NOOIT horen goedkeuren. Of ze nu uitgevoerd worden door deftige blanke mensen of bruine bavianen speelt voor mij zelfs geen rol. Ik ben tegen brandstichtingen en plunderingen. Punt. Zo simpel is dat. Net als ik tegen moord, verkrachting, kindermisbruik en weet ik wat nog allemaal ben. Waar jullie tegen zijn is mij ondertussen een raadsel. Ik dacht dat jullie ook wel tegen brandstichtingen en plunderingen waren maar als ik de reakties op mijn mening hier lees twijfel ik of jullie brandstichtingen en plunderingen wel afkeuren... Jullie keuren dat onomwonden goed. Zelfs al zijn die misdaden gericht tegen eigen burgers. Stel dat ik hier binnenkort commentaar geef op een bruine moordenaar. Mag ik dat dan van jou zo maar doen of mag ik dat ook enkel als ik vooraf al commentaar gegeven heb op een blanke moordenaar? IK vraag het liever vooraf want ik weet nu wat een mening geven hier teweeg kan brengen...
![]() |
![]() |
#28698 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is dat een reaktie van iemand die nooit commentaar geeft op de acties van 'bruine bavianen'? Maar jij schijnt mij beter te kennen dan ik zelf...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 augustus 2024 om 19:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het probleem hier is dat de overgrote meerderheid alles zwart wit ziet en niet verder meer kan kijken dan dat.
Zoals in deze draad. Wat die dader met die kinderen deed was zwaar verkeerd en dat betekent dan voor de overgrote meerderheid hier dat alles geoorloofd is. Men keurt dan zelfs brandstichtingen goed. Ik deed dat niet. Ik keur de daden van dader af maar ik keur ook de brandstichtingen af. En dat mag niet, want dat is niet zwart of wit maar dat is grijs. En dan staat iedereen op zijn achterpoten en ben ik de verdediger der bruine bavianen. Tot ik dan vraag of jullie brandstichtingen en plunderingen wel goedkeuren en dan wordt het plots stil. Want draai of keer het zoveel je wil: jullie keuren dat goed maar niemand durft of kan er nog op reageren. Dat is de definitie van kortzichtigheid. Snel het eerste roepen wat in je opkomt. Alles over de bruine bavianen is slecht, alles over de blanken is goed. Tot ik dan vraag of ik jullie huis in brand mag komen steken als een bruine baviaan ooit aan mijn dochters zou zitten. Geen kat geeft er antwoord op. Nee, ik word om de oren geslagen met eindeloos gereutel over misdaden van bruine bavianen allerlei. Maar antwoorden op de grond van de zaak. Nee hoor, te moeilijk. Kijk eerst allemaal eens in de spiegel, luister naar je eigen geraaskaal en besef dat er nog meerdere schakeringen tussen zwart en wit zitten. COmpleet geschift, ik kan het niet anders omschrijven.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 augustus 2024 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28700 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp de volkswoede volkomen. Al jarenlang zijn er in verschillende Engelse steden kinderverkrachtingen aan de gang door moslims. De overheid doet nagenoeg niets, ondanks alle protesten. De klagers worden weggezet als islamofoben en/of racisten. De veelvuldige rellen in Brussel zijn telkens veroorzaakt door Brusselse 'jongeren' (men durft zelfs niet te zeggen dat het islamieten zijn) gewoon uit vernielzucht en verveling. Volgens de Belgische politiek was er telkens geen probleem in verband met de enorme schade, het zou gewoon gewoon opgelost worden met de verzekering. Waarom maakt u zich dan druk over de schade in Engeland? ![]() Niemand keurt het vandalisme in principe goed, maar begrijpen wel de volkswoede, ontstaan uit onmacht tegen de barbaarse criminaliteit dat al tientallen jaren bezig is en de onwil van de politiek om er iets aan te doen. Op een eerdere vraag om rechts geweld te duiden bij betogingen in België, geeft u een belachelijk en ontwijkend antwoord. Niet netjes, vooral omdat u er waarschijnlijk geen kunt opnoemen. Maar rechtse betogers worden wel veroordeeld tot gevangenisstraffen, wegens het tonen van een spandoek met opschrift: 'Stop islamisering', niettegenstaande de betoging sereen verliep. Meningsuiting is voor bepaalde mensen blijkbaar verboden. Hoeveel 'jongeren' zijn er al veroordeeld geweest voor de zware rellen in Brussel? Dit is Belgisch.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 augustus 2024 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |