![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over het feit dat ik het hele forum over me heen kreeg wanneer ik die brandstichtingen afkeurde. En wat de aanleiding voor die brandstichtingen ook mag zijn, en wie er oook verantwoordelijk voor mag zijn: ik keur dat af. DAAR ging het over.
![]() |
![]() |
#28742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft toen gemekkerd dat dat off-topic was. Iedereen vloog in mijn nek. Maar nu, nu duidelijk wordt dat brandstichting verdedigen toch niet zo voor de hand liggend is, ga je plots verwijzen naar de topic-titel... Beetje doorzichtig hoor...
![]() |
![]() |
#28743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat weet jij over mij? Hoe weet jij wat ik afkeur en wat niet? Enkel en alleen op basis van wat ik op dit forum schrijf. En op basis daarvan meent u te weten hoe ik denk. Ziet u zelf niet in hoe kortzichtig dit is? "Jij bent tegen blanken want ik heb je op dit forum nog nooit over bruinen weten klagen." Dat is dus hoe jou brein werkt. Iemand leven valt af te leiden op basis van wat hij op dit forum schrijft. ![]()
![]() |
![]() |
#28745 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet naar een trouwfeest.
Tot morgen brandstichters.
![]() |
#28746 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28747 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat u nu ook antwoord geven op de mijne? Dat zou wel zo netjes zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#28748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schade is niet belangrijk als ze vergoed wordt door de verzekering. Mijn buurmans leven wordt ook vergoed door de verzekering. Dus mijn buurmans leven is niet belangrijk. Dat is even doorgaan op uw manier van denken. Of ga je nu beweren dat je dat niet gezegd hebt? Schade was toch onbelangrijk?
![]() |
![]() |
#28749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds.
Weet je wat: ik geef je tijd tot vannacht of morgen. Kan je er eens diep over nadenken. Het gaat nodig zijn.
![]() |
#28750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen ik ben geen voorstander van geweld, veel liever zie ik meer democratie. Als we meer en betere democratie hadden gehad was het nooit zover gekomen dat we een minderheid in eigen land, op eigen continent, worden. Nu is het te laat. En niets wijst erop dat er een verandering komt van het beleid, van de neerwaartse spiraal. Die gaat enkel versnellen. Dus ja, ik verwacht enkel maar meer geweld. Is het niet van de straat dan van de staat.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 10 augustus 2024 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28751 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28752 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 augustus 2024 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28753 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu zijn we op dit forum ineens ook al brandstichters. Zware beschuldiging. Genoteerd.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 augustus 2024 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28754 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28757 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28758 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 augustus 2024 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28759 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is toch onwaarschijnlijk. De onderwerping gaat gestaag verder:
https://nieuwrechts.nl/99440-britse-...n-prinses-kate Kate Middleton met een hoofddoek. Als die baardaap geen hand wil geven, dan hoop ik toch dat Kate de volgende keer geen hoofddoek opzet.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 augustus 2024 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
6
![]() |