![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is 'ik denk dat...' niet genoeg ?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da’s een travestiet.
Met de nadruk om de 4 laatste letters.
![]() |
#523 |
|
![]() Het is enorm hoe éénzijdig onze regime media DPG en VRT bericht geven over Trump en woke Kamala. Jaar na jaar, dag na dag zie je onze regime media verder afglijden naar maatschappelijk extreem links.
We hebben dringend nood aan een groot rechts dagblad en media kanaal, zoals Volk en Staat in de goede oude tijd. Het is alvast een zeer goede zaak dat Elon Musk, met een vermogen 90 keer groter dan Trump, aan onze kant staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
|
![]() Citaat:
Deze Woke brigades zijn zoals de Boljevieken in Rusland in 1917. De volledige cultuur, ALLES moet vernietigd worden. En ze zijn bereid om keiharde repressie en geweld te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
|
![]() Die kwam anders goed in het vizier met bijna een strop rond zijn kop op een doordeweekse 6e januari.
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer dat af en toe ook eens
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan welke kant Presidentskandidaat Trump staat is me de laatste jaren niet echt duidelijk meer...De terminologie "MAGA" zou onderhand beter op de ambities van het team Harris kunnen gaan slaan...
Gezien ik geen Amerikaan ben mag ik wel stellen dat het ZEKER niet aan mijn kant zal zijn.... ![]() Elon staat aan zijn eigen kant....Er zijn vele aspecten aan hem ,zeker zijn talent om TECHNISCHE en VERNIEUWENDe dingen uit de grond te stampen is onuitgegeven....Er zijn genoeg andere aspecten aan hem die eerder onaangenaam te noemen zijn....En grote beslissingen kunnen ook tot grote kemels leiden (X)..... Misschien denkt Mr Musk dat,mocht hij een rol te spelen hebben in een eventuele Trump administratie ,hij ver boven zijn "titel" zou mogen acteren? Dat kan dan wel eens zijn finale kemel blijken.... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 14 augustus 2024 om 04:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Gouverneur
|
![]() Nikki Haley, met haar blik gericht op 2028, geeft ogenschijnlijk goede raad aan Trump.
"I want this campaign to win. But the campaign is not going to win talking about crowd sizes. It's not going to win talking about what race Kamala Harris is. It's not going to win talking about whether she is dumb. You can’t win on those things" https://twitter.com/Acyn/status/1823488662732202266
![]() |
#530 |
|
![]() We hebben er zelfs heel veel.
![]() |
#531 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biden had Harris uitdrukkelijk belast met het managen van de migratiecrisis aan de grens met Mexico. Ze heeft daar zo goed als niks van terecht gebracht. Ondermeer:
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik persoonlijk zo 'tragikomisch' vind aan zgn. 'extreem-rechts' is dat daar in die contreien zo 'domweg' van uit wordt gegaan dat een "Grote Rechtse Leider" (m/v/x) aan ook maar één andere kant zou kunnen & willen staan dan die van ZichZelf en Zijn/Haar eigen kleine clan/familie/groep. Dat is toch 'per definitie' het uitgangspunt van 'rechts', niet? Of is het leven soms ineens géén 'ongenadige strijd van allen tegen allen' meer waarbij 'het recht van de sterkste/slimste' elk ander recht overklast/overtreft? ![]() Het 'komische' is dat er telkens wéér (soms grote massa's) mensen opduiken die met véél goesting & in volle overtuiging in de val(len) trappen die 'de grote leider'/'de grote roerganger' speciaal voor hen uitzet. Het 'tragische' is dat telkens wéér ook (soms grote massa's) anderen DIE DAAR NIET/NOOIT OM HEBBEN GEVRAAGD daar op voor mogen draaien. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta niet dat aanhangers van meer persoonlijke vrijheid een valabel president zien in Trump.
Trump staat voor willekeur in het beleid, waarbij je als burger riskeert op je kop te krijgen omdat je de Grote Leider ergert.
![]() |
#535 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De denkfout waar djimi het hierboven over had.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 14 augustus 2024 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
Zowel communisme als fascisme, waar enkel de bij de implementatie van het totalitair systeem wat verschillen bestaan, bestaan per gratie van "die grote leider." Maarrrrr, het is zéér moeilijk tot onmogelijk om wat losse vrijheidsstrijders te laten vechten tegen een centraal aangestuurde macht. Dus, hoe krijg je een "een grote leider" wég?
![]() |
![]() |
#537 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap niet hoe uw brein werkt Gunter
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zit vol slecht aangebrachte connecties die regelmatig kortsluiting veroorzaken.
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins niet door hem/haar/het achterna te lopen om méé de grote-leider-kont te kunnen likken, zou ik denken. Maar ja, wie ben ik, hé. ![]() Nu, aangezien het doorgaans al vrij vroeg in zijn/haar bestaan duidelijk wordt of iemand (m/v/x) 'grote-leider-ambitie(s)' koestert, is er meestal voldoende tijd voor een preventieve ingreep. Zo kan er reeds op de speelkoer van de plaatselijke papschool deftig op geklopt & stevig op gestampt worden. Misschien is er zelfs wel een gracht, kanaal of rivier in de buurt om hem/haar/het bijtijds in te verzuipen? ![]() Verder kunnen we zo véél mogelijk opgroeiende mensen (m/v/x) nog terwijl ze in de wieg liggen een goed functionerende Bullshit Detector cadeau doen en hen bovendien zo snel mogelijk het one finger salute aanleren: ![]() EDIT: in het geval van 'grote leider' Trump zou het kunnen volstaan hem nog een paar weken aan een stuk ferm uit te lachen; zijn ego lijkt mij zo danig fragiel dat hij op den duur zélf een eind maakt aan z'n ellendig bestaan. Zijn allergrootste heldendaad ooit, zou men dan kunnen zeggen. ![]() Het spreekt vanzelf dat andere suggesties altijd & overal ten zeerste welkom zijn & zullen blijven. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 augustus 2024 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Minister
|
![]() Machinaties allerhande blijkbaar
What to know about the Georgia election rules the Trump-backed Republican majority approved Citaat:
|
|
![]() |
![]() |