Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2024, 18:18   #561
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Google eens op Harris + migratie.

Biden had Harris uitdrukkelijk belast met het managen van de migratiecrisis aan de grens met Mexico. Ze heeft daar zo goed als niks van terecht gebracht.

Ondermeer:
Fake news:

https://edition.cnn.com/2024/08/13/p...ims/index.html

Citaat:
This is false. Harris was never made Biden’s “border czar,” a label the White House has always emphasized is inaccurate, and was never “totally in charge” of the border; Homeland Security Secretary Alejandro Mayorkas is the official in charge of border security. In reality, Biden gave Harris a more limited immigration-related assignment in 2021, asking her to lead diplomacy with El Salvador, Guatemala and Honduras in an attempt to address the conditions that prompted their citizens to try to migrate to the United States.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2024, 18:26   #562
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Niks fake, integendeel bevestigt je citaat mijn stelling.
Oud 14 augustus 2024, 18:32   #563
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks fake, integendeel bevestigt je citaat mijn stelling.
Tutut, Biden heeft Harris niet uitdrukkelijk belast met de Zuidelijke borderproblemen. Dat is wat jij beweerde.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 augustus 2024 om 18:32.
Oud 14 augustus 2024, 18:34   #564
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Tutut, Biden heeft Harris niet uitdrukkelijk belast met de Zuidelijke borderproblemen. Dat is wat jij beweerde.
Citaat:
to lead diplomacy with El Salvador, Guatemala and Honduras in an attempt to address the conditions that prompted their citizens to try to migrate to the United States.
Oud 14 augustus 2024, 18:35   #565
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus: Biden heeft Harris niet uitdrukkelijk belast met de Zuidelijke borderproblemen.
Oud 14 augustus 2024, 18:37   #566
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

En onze seniele, "sleepy joe" biden blundert verder:
In een interview op de nationale tv:
Citaat:
Let op mijn woorden, als hij (trump) de nominatie wint, euh, ik bedoel de verkiezing....
Over die eerdere, beruchte bestorming van het kapitool en de rellen toen trump verloor zei biden:
Citaat:
Als trump wint, dan ben ik er niet gerust op - euh... ik bedoel als trump verliest - dan ben ik er niet gerust op, hij meent het, als hij verliest dat er dan een bloedbad komt....
Harris heeft nog wat werk voor de boeg om kiezers deze blunders te doen vergeten, 't wordt nog een loodzware campagne met veel stroop...

En wat te denken van een vlaams bedrijf dat een ferm, politiek statement doet om hun afkeur te tonen over de steun van elon musk aan trump door geen tesla meer als bedrijfswagen te willen gebruiken?
Ze hebben 5 tesla bedrijfswagens.
Bedrijf Revive met ceo alexandre huyghe en mieke vanhuyse bieden nu in hun bedrijfswagen pakket geen tesla meer als optie aan.
Voilá seh, dat zal elon musk in de VS wel es leren om de verkeerde presidentskandidaat te steunen......
Oud 14 augustus 2024, 19:06   #567
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En onze seniele, "sleepy joe" biden blundert verder:
In een interview op de nationale tv:

Over die eerdere, beruchte bestorming van het kapitool en de rellen toen trump verloor zei biden:

Harris heeft nog wat werk voor de boeg om kiezers deze blunders te doen vergeten, 't wordt nog een loodzware campagne met veel stroop...
Dat zijn de "blunders" die Harris moet oplossen, simpele versprekingen van een hoogbejaard iemand die sowieso fin de carrière is ?

Lol, nobody cares.

Trump liegt erop los (ondubbelzinnig aangetoond) en houdt de meest onsamenhangende speeches ooit (Youtube staat er vol van), maar daar hoor ik je niet over klagen.

Twee maten en twee gewichten noemt men dan.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2024, 19:11   #568
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ging ik in de fout toe ik schteef "Ik denk..."

Waarschijnlijk kwam dat omdat ik dacht aan 'Ik denk, dus ik ben van René Descartes'

Harris moet weg, beste optie voor de VS
Oud 14 augustus 2024, 19:14   #569
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ging ik in de fout toe ik schteef "Ik denk..."
Neen, maar je geeft nooit onderbouwing voor je politieke mening. Op een politiek forum is dat wel een beetje vreemd.

Ik ben tegen Trump, maar ik geef ten minste redenen waarom.
Oud 14 augustus 2024, 20:19   #570
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
...

Harris moet weg, beste optie voor de VS ...

Ja, ja, we weten al dat ge dat denkt/vindt, maar WAAROM?

Zijt ge soms bang van negerinnen?

Zijt ge misschien fan van Project 2025?

Wilt ge niet dat Rump achter tralies vliegt?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2024, 08:30   #571
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Over "Project 2025", het 'masterplan' om de USA met een soortement TalibanWASP-regering op te zadelen:

< Project 2025 Leaks Reveal Trump Connection, While He Continues to Play Dumb | The Daily Show >

https://www.youtube.com/watch?v=rB-jvD0SgPY

Disclaimer: niet voor gevoelige zieltjes met lange tenen!!!

Korte lontjes daarentegen kunnen geen kwaad, wel integendeel

Oud 15 augustus 2024, 10:00   #572
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Misschien moet Trump nog een keer Hulk Hogan opvoeren om de negatieve trend om te buigen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2024, 10:15   #573
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Over "Project 2025", het 'masterplan' om de USA met een soortement TalibanWASP-regering op te zadelen:

< Project 2025 Leaks Reveal Trump Connection, While He Continues to Play Dumb | The Daily Show >

https://www.youtube.com/watch?v=rB-jvD0SgPY
Mmmm.... die video confronteert me weer met de onmogelijke keuze waar de Amerikaanse kiezer voor staat. Want als de Democraten beter zijn voor de NAVO en Oekraïne, zijn ze zeer zeker slechter voor het intern Amerikaans beleid.
Oud 15 augustus 2024, 10:33   #574
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mmmm.... die video confronteert me weer met de onmogelijke keuze waar de Amerikaanse kiezer voor staat. Want als de Democraten beter zijn voor de NAVO en Oekraïne, zijn ze zeer zeker slechter voor het intern Amerikaans beleid.

Ja, ik hoor dat wel vaker en ik zeg ook niet dat dat onmogelijk is of zo, maar tot nu toe heeft niemand mij op onderbouwde wijze uit kunnen/willen leggen HOE precies dan wel.

Ik vind dat erg jammer, want daarmee klinken zo'n uitspraken naar mijn goesting een beetje (veel) te veel als 'de joden gaan de waterputten vergiftigen' e.d.m.

Wat ik daarnaast ook nog enigszins vreemd vind: het bestaan & het relatief (en groeiend?) succes van dingen als "Evangelicals For Harris", "Republicans For Harris", ...

Zijn diegenen die zich daar op wat voor manier dan ook onledig mee houden 'self hating' 'yankofoben'?

Oud 15 augustus 2024, 11:05   #575
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Ex democratisch presidentskandidaat Tulsi Gabbard gaf een interview 23 juli en zei het volgende"

Citaat:
"Kamala Harris is not knowledgeable or strong enough to stand up to potential adversaries, or just as importantly the unelected warmongers — i.e. the Military Industrial Complex which profits from war, and the National Security State which uses these wars as a pretext to further clamp down on our freedom. Like Biden, she will simply be their puppet. We need a Commander-in-Chief strong enough to take charge. Trump will not be anyone’s puppet. That’s why the Deep State will do everything possible to keep him out of the Oval Office."
"
Een dag later werd ze op een potentiële terroristen lijst gezet door het Biden regime wat zorgt voor extra controles op luchthavens en dergelijke. Nu doet ze het Biden regime een rechtzaak aan.

https://www.zerohedge.com/political/...ist-watch-list

Dat zijn dus dezelfden die zeggen dat Trúmp een bedreiging is voor de democratie.

De reactie van Kennedy junior:
Citaat:
Wow. Just wow. Iraq veteran and former Congresswoman Tulsi Gabbard targeted for TSA harassment as a terror threat. Yet another example of the weaponization of government agencies against political opponents of the administration — or should I call it “the regime”? This is not supposed to happen in America.
Een beetje zoals wat men kan vermoeden dat ook achter de aanslag op Trump zou kunnen gezeten hebben.

Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2024 om 11:31.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2024, 11:14   #576
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Misschien moet Trump nog een keer Hulk Hogan opvoeren om de negatieve trend om te buigen.
Ik betwijfel die trend eerlijk gezegd. Wie weet is het wel een AI trend zoals de rally waar Harris AI gebruikte om de massale aanwezigheid van de crowd faken.
Oud 15 augustus 2024, 11:35   #577
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik betwijfel die trend eerlijk gezegd. Wie weet is het wel een AI trend zoals de rally waar Harris AI gebruikte om de massale aanwezigheid van de crowd faken.
Eerlijk gezegd wist ik niet dat er echt mensen bestonden die dergelijke nonsens geloofden.

Zo zie je maar.
Oud 15 augustus 2024, 11:36   #578
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ja, ik hoor dat wel vaker en ik zeg ook niet dat dat onmogelijk is of zo, maar tot nu toe heeft niemand mij op onderbouwde wijze uit kunnen/willen leggen HOE precies dan wel.
De Democraten zijn de motor van het wokisme in de wereld. Alleen al in dat filmpje wordt iemand die niet wil meedoen aan de genderwaanzin, belachelijk gemaakt.

Harris' kandidaat-vicepresident is een superkampioen van het wokisme.
Defunding the police is een veel gehoorde slogan in die middens.

Onder de Democraten werden (en worden) dagelijks stromen van duizenden illegalen in de VS binnengelaten.

Tim Walz is anti-Israëlisch en pro-Palestijns.

Dit zijn allemaal punten waarop een conservatief-republikeins bestuur een verschil in de goede richting zou kunnen maken.
Oud 15 augustus 2024, 11:38   #579
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Eerlijk gezegd wist ik niet dat er echt mensen bestonden die dergelijke nonsens geloofden.

Zo zie je maar.
Het is natuurlijk niet uitgesloten dat de fake foto fake was. Evenmin is uitgesloten dat de hype rond Harris fake is echter.
Oud 15 augustus 2024, 11:38   #580
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht

Zo zie je maar.
Toon nonsens dan aan
DAN ziet ge.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be