![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://edition.cnn.com/2024/08/13/p...ims/index.html Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tutut, Biden heeft Harris niet uitdrukkelijk belast met de Zuidelijke borderproblemen. Dat is wat jij beweerde.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 augustus 2024 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus: Biden heeft Harris niet uitdrukkelijk belast met de Zuidelijke borderproblemen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En onze seniele, "sleepy joe" biden blundert verder:
In een interview op de nationale tv: Citaat:
Citaat:
![]() En wat te denken van een vlaams bedrijf dat een ferm, politiek statement doet om hun afkeur te tonen over de steun van elon musk aan trump door geen tesla meer als bedrijfswagen te willen gebruiken? Ze hebben 5 tesla bedrijfswagens. Bedrijf Revive met ceo alexandre huyghe en mieke vanhuyse bieden nu in hun bedrijfswagen pakket geen tesla meer als optie aan. Voilá seh, dat zal elon musk in de VS wel es leren om de verkeerde presidentskandidaat te steunen...... ![]()
![]() |
![]() |
#567 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lol, nobody cares. Trump liegt erop los (ondubbelzinnig aangetoond) en houdt de meest onsamenhangende speeches ooit (Youtube staat er vol van), maar daar hoor ik je niet over klagen. Twee maten en twee gewichten noemt men dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging ik in de fout toe ik schteef "Ik denk..."
Waarschijnlijk kwam dat omdat ik dacht aan 'Ik denk, dus ik ben van René Descartes' ![]() Harris moet weg, beste optie voor de VS ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ja, we weten al dat ge dat denkt/vindt, maar WAAROM? Zijt ge soms bang van negerinnen? Zijt ge misschien fan van Project 2025? Wilt ge niet dat Rump achter tralies vliegt? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over "Project 2025", het 'masterplan' om de USA met een soortement TalibanWASP-regering op te zadelen:
< Project 2025 Leaks Reveal Trump Connection, While He Continues to Play Dumb | The Daily Show > https://www.youtube.com/watch?v=rB-jvD0SgPY ![]() Disclaimer: niet voor gevoelige zieltjes met lange tenen!!! Korte lontjes daarentegen kunnen geen kwaad, wel integendeel ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet Trump nog een keer Hulk Hogan opvoeren om de negatieve trend om te buigen.
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik hoor dat wel vaker en ik zeg ook niet dat dat onmogelijk is of zo, maar tot nu toe heeft niemand mij op onderbouwde wijze uit kunnen/willen leggen HOE precies dan wel. Ik vind dat erg jammer, want daarmee klinken zo'n uitspraken naar mijn goesting een beetje (veel) te veel als 'de joden gaan de waterputten vergiftigen' e.d.m. ![]() Wat ik daarnaast ook nog enigszins vreemd vind: het bestaan & het relatief (en groeiend?) succes van dingen als "Evangelicals For Harris", "Republicans For Harris", ... Zijn diegenen die zich daar op wat voor manier dan ook onledig mee houden 'self hating' 'yankofoben'? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | ||
|
![]() Ex democratisch presidentskandidaat Tulsi Gabbard gaf een interview 23 juli en zei het volgende"
Citaat:
https://www.zerohedge.com/political/...ist-watch-list Dat zijn dus dezelfden die zeggen dat Trúmp een bedreiging is voor de democratie. De reactie van Kennedy junior: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2024 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Harris' kandidaat-vicepresident is een superkampioen van het wokisme.
Defunding the police is een veel gehoorde slogan in die middens. Onder de Democraten werden (en worden) dagelijks stromen van duizenden illegalen in de VS binnengelaten. Tim Walz is anti-Israëlisch en pro-Palestijns. Dit zijn allemaal punten waarop een conservatief-republikeins bestuur een verschil in de goede richting zou kunnen maken.
![]() |
![]() |
#579 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() DAN ziet ge. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |