![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zult het wel veel minder vaak kunnen doen dan ik dat bij u kan doen. Maar nog eens, qua betweterij span jij de kroon. Met je schoolscores die je gaf aan iedereen die het niet met je eens was, met je "vaneiges", enz. Ik heb dus van jou geen lessen te leren.
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat een politieke partij, hoe klein ook, om een Limburgse politie vroeg, maar als u daar wel weet van heeft, post het hier gerust.
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 augustus 2024 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die hier al wat langer is, zal ze zich nog wel herinneren de posts die eindigden met "0/10" Verder blink je uit in ouderwets taalgebruik en off-topic gaan. Je taal dateert precies van voor de tweede wereldoorlog, toevallig ook je favoriete onderwerp. En je ideeën zijn precies nog ouder.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 17 augustus 2024 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat in ieder geval off topic is en bovendien onzinnig, is dat men midden in een discussie over politiek begint te zaniken, te chicaneren, en te muggenziften over taalfouten. En dat is wat u doet. En moest u het nog beter weten. Maar ook dat is niet aan u besteed. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 augustus 2024 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |