![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord: "Trump is een dino die abortus weg wilt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze frenzy of excitement, het is 1 van de fouten v d Amerikaanse cultuur.
Ja, ik was helemaal mee. Niet dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bah nee gij, de Black Panthers. Daar schijten de redactieleden van het parochieblaadje der bange bleekscheten in/van America NOG ALTIJD van in de broek. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 augustus 2024 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef het al eerder dat ht serieus gaat mislopen in de VS als die Kamala POTUS zou worden. Laat mij ze alvast een boek cadeau doen: ![]() Misschien valt het dan nog mee met hun broek???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2024 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk laten ze hem z'n zeep al van in het begin meepakken. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Amerikaanse presidentsverkiezingen - Democraten komen bijeen voor Conventie in Chicago Niet dat hij alles zal kunnen oplossen of naar zijn hand zetten maar toch lijkt mij Trump de beste optie voor de VS daar er geen andere (betere) 'spelers' zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2024 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Gouverneur
|
![]() Harris is veel beter voor de VS en de wereld dan Trump.
Gelezen ergens op het internet, en lijkt me juist.
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is voor ons de ver van ons bed show maar als die Harris wint zou dat wel eens kunnen veranderen met alle gevolgen vandien.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Gouverneur
|
![]() Kan iemand de Trumpaanhang vertellen over het streissandeffect?
Citaat:
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gelooft Trump zelfs de onnozelste deepfakes.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240819_95827645 Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ze proberen het viraal te laten gaan, veel geluk toegewenst daarmee. De fake poster onderaan links: kan me niet voorstellen dat Taylor Swift dat zomaar zal laten passeren.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 19 augustus 2024 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trump heeft weliswaar het fake news helpen verspreiden, maar dat is het dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo goed als ALLE andere 'spelers' zijn betere opties voor de VS dan Trump. ![]() Stelt u zich ter lering & vermaak maar eens een Waal voor - laten we hem voor de lol "Dieudonné Jacques Trompe" noemen - die van z'n pa een aanzienlijke hoeveelheid Belgische Franken erft maar voor de rest net eenzelfde soort met de lompe ellebogen 'werkende' scheefpoepende stoefer is; een BCBG-snob die als sluwe opportunist aan een politieke carrière bij de P$ begint (in de eerste plaats omdat hij daar méér mafiosi 'intiem' gaat leren kennen dan bij om het even welke andere Waalse politieke partij). Of in het 'Vlaams': denk "Jean-Jacques De Gucht", maar met een rijkere pa -> méér poen, minder scrupules én een grotere muil. ![]() Van alle walgelijke baby boomers is DJ Trump zowat de meest walgelijke, en dat is wél 'een prestatie'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 augustus 2024 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anders zou het weleens exit voor harris kunnen worden en wint trump op zn sokken.
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In China bijvoorbeeld was het heel lang een competitie tussen de eunuchen en de hofdames.
![]() Dat is geen democratie, China. |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is weer meer "cloak and dagger" aan het worden.
Vergif. Intriges. Spionage. Sektes. Hmm, ik ga passen denk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Peronisme in de usa;
https://www.zerohedge.com/political/...n-ruin-america https://nl.wikipedia.org/wiki/Peronisme in't kort; prijscontrole interventie subsidiëring van bevoorrechte sectoren en groepen Eerder fascistisch dan communistisch, gezien regulering, en niet "flat-out-ownership" bovenstaande moet bewerkstelligen. Dus, de amerikanen moeten effectief kiezen tussen de pest, de cholera, en de idiotie aan de ene kant, en een clown aan de andere kant. ![]()
![]() |
#740 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij Trump was exactvhet tegenovergestelde aan de hand. Convicted felon werd breed uitgemeten door het Ministerie van Waarheid. Nu Trump ertegenin gaat kan hij een aardige kluit ermee verdienen doormiddel vh sue model. Dit geld kan weer in de campagne gestoken worden |
|
![]() |
![]() |