![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#782 |
Gouverneur
|
![]() Was bezig een post over de Democratische conventie op te stellen, maar deze tweet van Mike Madrid, voormalige Republikeinse adviseur, zegt de essentie, kort en bondig.
The implosion of Republicanism left a huge vacuum that the Democratic Party just swept up into a new coalition: - An ‘opportunity economy’ not focused on outcomes - Freedom as Americas primary virtue - American exceptionalism & obligation to lead the world Zal het volstaan? Dat zien we in november.
![]() |
#783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meest verbazende is dat een nitwit als Trump een hele partij heeft overgenomen. Alles waar de republikeinen voor stonden is overgenomen door een zotte narcistische crimineel.
![]() |
#784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het voor de rest van de wereld een 'goede' zaak zijn mocht die Kamala het winnen?
Laten wij niet van het standpunt uitgaan dat Trump de beste optie is maar er zijn geen andere 'spelers' p.s. Mediaprinses Kamala maakt weinig kans tegen Trump Een twijfelgeval... Zal zij tijdens een debat haar eigen frustraties reflecteren...?¿ ![]() Zij heeft natuurlijk een deel van de bevolking in de VS achter haar staan, de iets anders gekleurden dan de blanke bevolking aldaar. Natuurlijk gaat het niet om iemand kleur, blanke, zwarte, Aziaat, Chinees andere maar om iemands instelling en zou haar instelling wel 'goed' zijn voor de VS? Dat is de hamvraag die rijst bij velen denk ik in de VS? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2024 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geef mij een link naar een clip van iemand die haar een moeilijke, ongescripte, vraag stelt, waarop zij een intelligent antwoord geeft. 1 link. Eéntje is genoeg. Trump is dan mss een narcistische boertige clown, maar een idioot is het niet.
![]() |
![]() |
#786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder schreef mocht Trump terug POTUS worden zal hij aardig wat registers moeten opentrekken om het merendeel van de VS bevolking te winnen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
|
![]() Citaat:
Toen trump won, moeten ze gezworen hebben dat ze dat nooit meer zouden laten gebeuren, en snotvalling19 was geboren. Kiezen per post. Foolproof! géén fraude mogelijk! We're all in this together.... Als trump wil winnen moet hij maar 1 ding doen, en dat is verhinderen dat de klootzakken van de dnc vals-spelen en verkiezingsfraude plegen. Ik vermoed dat slechts 10 tot max 20 procent van de bevolking van de US daadwerkelijk voor de idioot Harris stemt, en dat de rest gewoon pure fraude is.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 augustus 2024 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Gouverneur
|
![]() Partijdig als ik ben kan ik enkel hopen dat wat onze vrienden gunter5148, Universalia, en andere Trump aanhangers hier over Harris schrijven, ook de mening van de Trump campagne is.
![]() |
#789 |
|
![]() Ik hoor het al, alles is vervalst als het in het voordeel van de democraten is.
De foto's/filmpjes zijn vervalst, de polls zijn vervalst en de uitslagen zullen uiteraard ook vervalst zijn. Want Team convicted felon Trump heeft het gezegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
|
![]() Citaat:
De objectieve vaststelling dat Harris een idioot is? En dat Trump een narcistische boertige clown, maar géén idioot, is? Ik ween voor de US kiezer, dat ze gedwongen worden om tussen de 2 te kiezen, maar als ze voor Harris kiezen, dan gaan ze de weg van de UK op. Heel mooie vooruitzichten voor managers-communisten dus, maar voor de rest, 99,9% van de bevolking dus, niet zo'n mooie vooruitzichten. Alleen is 95% van die 99,9% al even idioot dan Harris zélf, en zien ze dus niet wat op hen af komt. Uw weerwoord; al diegene die niet VOOR de idioot Harris is, is VOOR de clown Trump. Weer zo'n binair brein....
![]() |
![]() |
#791 |
|
![]() MORE COMMUNISM!
![]() |
#792 | |
|
![]() Citaat:
Zijn speeches zijn een combinatie van incoherent gewauwel, zelfoverschatting en kinderlijke beledigingen. Hij praat quasi nooit over concrete plannen, het is gewoon "rambling", zoals zowat elke speech van Trump omschreven wordt. Hij beweert ook talloze zaken waarbij factcheckers overuren moeten draaien. In vergelijking met Harris is hij een absolute idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kans maakt Kamala Harris tegen Donald Trump? "Republikeinen zijn zenuwachtig, plots is Trump de oude man"
Die ziet er anders ook vreselijk oud uit die Kamala ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, want zonder de NAVO is Europa op termijn een vogel voor de kat.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 augustus 2024 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
|
![]() Citaat:
Of gaan we al eens stoppen met de valsemunterij?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 augustus 2024 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bescherming en veiligheid kost geld. Een alarm-systeem bij u thuis is ook niet gratis.
![]() |
#799 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan heeft trump als voormalige president en zijn beleid een streepje voor op harris want bij harris weten de kiezers niet wat ze kunnen verwachten.
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |