![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van bij onze noorderburen...
STOP de massa-immigratie Allemaal grote sterke mannen. Honger in die landen, laten wij dat aan de ganzen wijsmaken. Dit probleem doet zich niet alleen voor in Nederland maar in gans de EU waar het migratiebeleid op geen ballen trekt. U denkt waarom doet men er niets aan, ik kan daarbij maar 1 reden bedenken en die is dat het voor sommigen *kassa*kassa* is. ![]() De vraag die daarbij rijst is dan: gaan onze mensen, de Europeanen dat blijven volhouden of gaat het van kwaad naar erger gaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nicole De Moor is niet zo tolerant als haar Duitse collega. Laat ons hopen dat haar streng beleid wordt verder gezet na de regeringsformatie.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 augustus 2024 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Grapjurk.
![]() |
![]() |
#28824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan verschieten ze er van dat er zo'n groot gat is in de begroting.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pak ze maar binnen, wir schaffen das.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanslag tegen synagoge in Frankrijk. Eén agent gewond.
Elke dag kom ik wel nieuwsberichten tegen van besmeurde winkels, beschimpte en aangevallen joden, ... en we blijven maar Palestijnen importeren ... in Antwerpen hangen meer Palestijnse vlaggen dan Vlaamse leeuwen op 11 juli (wat niet veel wil zeggen) maar straks zelfs meer dan pridevlaggen ... dat belooft voor als De Wever burgemeester af is ...
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 24 augustus 2024 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Allahu Akbar” !! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240824_96225629 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Er staan er nog 'leuke' op het net. Mes-moord van Solingen: Wie de illegale migratie toestaat, maakt zichzelf tot mededader p.s; Zij die dit alles in de hand gewerkt heeft merkel. Zware schade aan Duitsland. Een historische catastrofe dat mensch. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2024 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de islam wereld is het de vrouwen hun eigen schuld als ze lastig worden gevallen of verkracht worden.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk blijft ze lang genoeg leven om haar nog voor een tribunaal te kunnen slepen en veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volksfeest in mineur: 8 steekpartijen en 334 arrestaties op Notting Hill Carnival in Londen
Hoe geweldig is onze samenleving toch niet verrijkt dankzij de open grenzen ...
![]() |
#28835 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of dat de hotelketen gered heeft daar heb ik zware twijfels aan, hotels afgebroken geen andere gasten meer???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werner Niemegeers
Zweedse vice-premier Ebba Busch: “De islam moet zich aanpassen aan de Zweedse waarden. Moslims die niet integreren, moeten het land verlaten. Eerwraak, onthoofdingen, steniging van vrouwen en de shariawet horen hier niet thuis.” Bent u het daarmee eens? 31/08/2024, 18:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .