![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk had een valabel argument me meer kunnen bekoren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2024 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw geniale subtiliteit, uw fijne humor, uw eeuwige beleefdheid, zijn helaas een verre droom voor me.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de boerka's en verwarde jongetjes zijn ruimschoots aanwezig.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het interessant vinden van jou te vernemen waarom dit dan wel gekakel teweegbrengt ? Daar moet toch een reden voor zijn ? Waarom geen gekakel omtrent Chinees of Japans of of ???
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2024 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent beginnen kakelen. Ik wend me tot u voor het antwoord. Ik kan gelukkig niet in uw hoofd kijken.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het waarom heb ik nochtans duidelijk weergegeven. Ik schreef letterlijk dat ze die uren beter zouden besteden aan meer lessen Engels. Ik schreef dat Arabieren net als alle wereldburgers meer hebben aan een goede kennis van het Engels dan aan wat oppervlakkige lessen Arabisch. Ik vind dat het meest absurd. Die lesuren zouden beter gebruikt worden voor nog meer lessen Engels zelfs Nederlands. Het lijkt me inderdaad relevanter Arabieren en ook wij goed zie heel goed Engels praten. Het is de enige taal waar je in zowat de ganse wereld mee terecht kan. Nu nog uw reden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2024 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gebeurt al jaren, maar ik hoorde al die tijd geen bezwaren. Nu jij weer.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja die begaan ook die fout. Heb ik ooit nooit geschreven dit niet zo zou zijn. Voor mij zou gans de wereld enkel en alleen Engels moeten krijgen als tweede taal. In praktijk is dat uiteraard moeilijker dan in theorie. Een wereld waar eenieder met mekaar kan communiceren is een droom. Wil je Chinees of Turks leren mag en kan dat nog altijd maar dan op persoonlijke basis. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2024 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorgestelde Arabische taal-les zou een vast deel van het algemene opleidingspakket zijn.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heiligschennis! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Arabische landen is alle officiele communicatie in het Engels of is het Engels de omgangstaal met andere volkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven, de Keniaanse medewerkers van de International Tennis Court, als uitgebreide Ierse pub, die hun Engels met eigen dialect was gewoon geil.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 augustus 2024 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan rijst de vraag bij velen denk ik: hoort het MO hier wel thuis???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel, volgens Dadeemele, Atmosphere of soortgelijke 5de colonne.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 augustus 2024 om 19:10. |
![]() |
![]() |