![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man van 78 jaar die eigenlijk speelplaatsdiscussies voert. Blijft een bizarre onvolwassen klojo.
![]() |
#883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al eerder schreef denk ik dat men zich neerlegde in de VS bij het feit: laat ze maar eens doen, zien hoever ze geraakt? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The Guardian over de speeches van Trump:
Rambling speeches peppered with insults, narcissism and an obsession with crowd size have raised questions about the former president’s fitness for office https://www.theguardian.com/us-news/...tness-campaign |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"I guarantee if Jesus came down and was the vote counter, I would win California" zegt hij in een interview. (De laatste Republikein die Californië won was Bush in 1988. Het is wel zo dat Jezus sindsdien nooit de stemmen is komen tellen, dus wie weet ...) https://x.com/DevonHesano/status/182...t6A4zhWPA&s=19
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 28 augustus 2024 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
|
![]() Citaat:
Zijn tegenstanders. The Guardian kan je van veel beschuldigen, maar een onafhankelijke, onbevooroordeelde, neutrale observator zijn ze in ieder geval niet.
![]() |
![]() |
#887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu even los van de inhoud kun je er toch niet naast kijken dat het geroep is zonder enige cohesie?
![]() |
#888 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Kamala deze avond geen vraaggesprek op CNN ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump: lompheid "zonder grenzen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een DIKKE 2 !!! + Trumpie wordt volgend jaar in juni 79. Laatst gewijzigd door Boduo : 29 augustus 2024 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#891 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zou toch moeten proberen om met meer repect over Trump te spreken.
Immers: ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 augustus 2024 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal misschien zijn zoals ik al eerder schreef, misschien laten ze die Kamala gewoon en kijken hoever zij zal geraken mocht zij POTUS worden.
Zoals ik al eerder vroeg: is die dan zoveel beter dan Trump of is het allemaal ![]() Donald Trump v Kamala Harris: who’s ahead in the polls?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2024 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Minister
|
![]() Ondertussen begint DJT de veteranen meer en meer in het harnas te jagen.
Donald Trump Doesn't Respect or Care to Help Veterans. He Just Wants Our Votes. Trump veteran comments spark controversy — again En deze week ook nog wat gedoe op het Arlington National Cemetery. |
![]() |
![]() |
![]() |
#898 |
|
![]() https://pjmedia.com/matt-margolis/20...ld-be-n4932106
Wat voor een interview moet doorgaan wel te verstaan. Het bevestigt gewoon wat wij hier allemaal weten, maar wat de posterboys van het oprukkend totalitarisme angstvallig trachten te negeren; harris is inderdaad een idioot. Ze speelt een rol in een gescripte film, en is dan nog een ongelooflijk slechte actrice. En haar voorstanders accepteren dat gewoon. Sorry om dit nog eens te moeten scherpstellen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 30 augustus 2024 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#899 |
|
![]() Laat zerohedge harris eens interviewen dan.
![]() |
#900 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ZeroHedge
You Had One Job: Kamala Blows Pre-Taped Interview Question With Walz Right Next To Her Neil Young had nog een lied ergens dat naamde Words Words between the lines of age.... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2024 om 09:34. |
![]() |
![]() |