![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt als Equans.
En daar moet ik geen enkele weken voor terug gaan, maar gewoon het urenrooster kijken en vergelijken met wie er aanwezig is. Het valt op. Donker gepigmenteerde medemensen zijn vaker voor een week afwezig net nadat het voorschot of het loon is uitbetaald. Lichter gepigmenteerden hebben veel vaker langere vakantieperiodes dan gepland, en dit jaar al helemaal, met de aangepaste regeling dat verlof later ingehaald kan worden. We hebben er nu al een paar die aangegeven hebben de eindejaarsperiode hun "verloren vakantie in thuislandistan" te willen inhalen, want dat komt dan uit met de kindjes. Oftewel, die vertrekken mid december, en die zien we terug begin februari, met de dagen zodanig uitgerekend dat ze net niet op "ziekenkas" vallen. Als je de planning daar al op kan instellen, dan is er toch wel iets tofs aan de gang nietwaar?
![]() |
#28862 |
Parlementslid
|
![]() Kan wel kloppen want ik hoor van veel vrienden/ondernemers dezelfde verhalen. Vooral de nieuwe Belgen kennen de wetgeving rond ziekteverzuim en dergelijke het best. Op ziekte gaan en terug gaan werken net voor ze op de Mutualiteit vallen. Een maand of iets langer werken en dan terug op ziekte. Hun drie wettelijke baaldagen/jaar zijn in hun ogen ook drie betaalde vakantiedagen die zeker genomen worden. En ga zo maar door. Doet een autochtoon dat dan krijgt hij eerst een mondelinge verwittiging, dan een schriftelijke verwittiging en dan aangetekend de derde en laatste verwittiging. Meestal snel gevolgd door een C4. Doet een allochtoon dat doen ze niets. Want dan volgt een hoop ambras en een klacht wegens racisme. Welkom in Belgistan waar de autochtoon vreemde in eigen land is geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij de volgende aanwervingsronde wordt dan ook rekening mee gehouden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ze nen andere zot zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedaan met bij de Chinees te gaan eten?
$ 50 miljard: China belooft Afrika massale ondersteuning Die zal op de BBCFirst wreed vermoeiende reclame van broederlijk delen gezien hebben denk ik. Er is anders door de jaren heen al geld genoeg naar Afrika gergaag dacht ik??? Er zijn er die daar waarschijnlijk anders over denken maar... ![]() De zoveelste manier om de EU ten gronde te richten? EUropa heeft even groot willen zijn als sommige 'grootmachten' en maakte het Verenigde Europa. Naar alle waarschijnlijkheid is dat bij sommigen in een verkeerd keelgat geschoten want zie wat men nu allemaal aan nhet proberen is om van de EU een tweede Afrika te maken. p.s. Ergens op het net viel te lezen: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2024 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat Equans een hard contract heeft opgesteld, waarbij ze de firma waar ik allerlei zaken beheer, en zelfs fysiek werk doe (ook als contractor ten andere) nu kunnen gebruiken als opleidingsterrein voor figuren die volgens mij nog niet eens weten wat een rol WC papier is. Laat staan veilig gebruiken.
![]() |
![]() |
#28867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een leuk beeld...
Heeft zij gelijk, ik denk het wel... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie jongeren gaan ervandoor met ziekenwagen in Antwerpen, terwijl ambulanciers interventie doen
Men kan zeggen wat men wil, we staken vroeger ook kattenkwaad uit, maar dat was toch van een heel andere aard ... man man waar gaat dat met de wereld heen ... ![]()
![]() |
#28871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er nu in Melbourne iemand een sigarettenpeuk op straat gooit is gans de wereld daar binnen het uur van op de hoogte. Opdat we (veel) minder wisten waren we waarschijnlijk ook gelukkiger. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 september 2024 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu krijgen we een instant overvloed aan nieuws van over de ganse wereld. Dat is toch een groot verschil met vroeger waardoor we (misschien) de valse indruk krijgen er tegenwoordig veel meer gebeurd dan lang geleden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2024 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28880 | |
Minister-President
|
![]() en diene van de verkrachting in de Antwerpse gevangenis, terug nen mocro.
Volgens dalibor zijn dat allemaal slachtoffers door ons racisten. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |